» Poradna » Zpět na dotaz

reklama konkrétního zboží po celém internetu

darm  |  9. 9. 2015 13:02:57  |  Odpovědí: 7

V době před modernímy systémy na reklamy (jako adsense) vlastník stránek vyhradil místo na reklamy z nějaké reklamní služby a tam se zobrazovaly náhodně reklamy podle toho, kolik si zadavatel reklamy zaplatil. Ten postup fungoval, ale byl značně neefektivní. Matku od rodiny která zrovna porodila dítě málokdy zajímá nová sada nářadí, dítě asi nebude psát ježíškovi o barák který zahlídlo v nabídce realitky. Dneska to funguje tak, že zadavatel reklamy platí za zobrazování reklam pokud možno relevantní cílové skupině. Ta se pak vybírá na základě předchozího vyhledávání (v případě reklam od google nebo od seznamu), popřípadě na základě obsahu stránky kterou si právě čteš (tím vznikají některé nechtěné průšvihy, jako třeba reklama na plynárenskou společnost u článku o holokaustu, nebo „užijte si dovolenou“ u letecké katastrofy) Zmíněné matce která často hledá stránky o tom jak se starat o novorozeně se pak zobrazí reklamy na sunar, přesnídávky, plenky… Staršímu dítěti pak na základě jeho zájmů nějaké hračky. Ty jsi hledal ledničky :) Jak to zařídit? Největší úspěch mají asi reklamy na Facebooku, Google a Seznamu. Nutné je při zadání reklamy sepsat klíčová slova na základě kterých se reklama zobrazí a cílovou skupinu (v případě FB třeba i věkovou hranici, pohlaví, zájmy…). Cílová skupina je potřeba vybrat pečlivě a je spousta firem která si na tom staví živnost. Musíš skupinu omezit natolik abys neplatil zobrazení někomu kdo pravděpodobně nebude mít zájem, ale zase nechat dostatečnou volnost. Platí se pak tak že si koupíš kredit u společnosti a za každé zobrazení se něco málo odečte.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.