» Poradna » Programy

Recenze na Tiscali.cz

|   |

Tak jsem se pěkně nasral když jsem četl dnešní recenzi na Doom 3. Autor je pěkněj debílek, jenže kdokoliv to řekne v diskuzi je ihned smazán. Vám jen radím ať nečtete Tiscali nikdy. Jsou to hajzli. Přidám malou perličku za všechny:
"Pro ukládání informací, zaznamenávání úkolů, přehrávání video i audiozpráv, čtení emailů apod. slouží váš kapesní počítač PDA. V něm jsem také zpočátku viděl zajímavý prvek, dokud jsme nezjistil, že všechny jeho možnosti jsem objevil během prvních chvil hraní a víc z něj už nevymáčknu. Některé dveře, kterými je potřeba projít, jsou číselně zakódované a kódy k nim se dozvídáte z audiozpráv právě přes PDA. Zpočátku lákavé, později stereotypní nuda, kdy vás hra nutí si vyslechnout celkem dlouhé povídání jen proto, abyste se na konci dozvěděli potřebný kód." V kontrastu s tím zmiňuje že hra nemá příběh  Tak on snad čeká že si nakonci sedne se Satanem na kafíčko a pokecá si o tom co tam dělá  V PDA vyděl zajímavé věci jen chvíly ... A co by chtěl od PDA? Aby si tam hrál hry, spouštět Excel a počítal si trajktorii náboje z Brokovnice  80%???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????  Já marně hledal jakýkoliv majl na něj, či kontakt protože mám chuť mu rozbít hubu za to co napsal. Hrám vůbec nerozumí, je to totální magor (pro zájemce link: http://games.tiscali.cz/reviews/doom31/index.asp) a ti co to hrály tak mě to zcela jistě potvrdí i ti co nebyly uplně uneseni  Kašlete na Tiscali, ať si odsuď potáhnou třeba na sibiř i s jejím autorem.

Odpovědi na otázku

|   |

Aspon ze ve slove "Sibir" jsi ty I/Y uhadnul

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Dej si pár chlazenejch a nebuď nasranej, proč to čteš takový capiny?...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Ja osobne suhlasim s tou recenziou, lebo okrem Enginu a novych technologii v DOOM3 nic neni.Hudba je nanic, skoro ziadna, okrem skladby v menu.Pribeh hry je na nic, lebo nema nic spolocne s DOOM2.Hra je prilis tmava a MONOtonna.Missie su rovnake, dakde ist, daco zapnut, dakoho zabit.Nic okrem peknej grafiky nic na tej Hre nevidim.Ale to je moj sukromny nazor, ved mam na to pravo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Kdyz budes jen sproste nadavat a nicim hodnotnym neprispejes tak se nediv, ze te smazou. Sprostarny se mazou vsude, jelimane. A pokud nedokazes prijmout cizi nazor, ktery se nahodou lisi od tveho a zpochybni tebou fanaticky zboznovanou modlu, tak radeji necti zadnou recenzi. Je to nebezpecne pro tvoje zdravi. Jo a radsi si misto Dooma otevri ucebnici gramatiky. Bude to pro tebe asi stejne horrorova atmosfera.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

80procent ti prijde malo?.. ja bych tomu klidne dal i 70.. bohuzel doom pro mne neni zadna revoluni hra. ani ten engine neni zadnej zazrak. ale je to muj nazor, a na tu hru ma svuj nazor i autor recenze a mas na ni nazor i ty. libi se ti hraj ji.. nemusis se bat ze by se kvuli hodnoceni na tiscali u nas neprodavala... des si ji prece koupit kdyz je tak dobra ne??:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Jo. Urcite ji mel uz mesic predobjednanou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Nezapomeňte, děti, čím víc vykřičníků, otazníků, smajlů a nadávek, tím bude mít váš příspěvek větší hodnotu a lidé vás nebudou považovat za totálního imbecila!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Hajzes si iba ak tak ty. Tiscali je najlepsi server v oblasti hie a dovolim si tvrdit ze nema v oblasti byvaleho Ceskoslovenska konkurenciu. Ta renzia je uplne objektivna a autorovi niet absolutne co vycitat. Hratelnostou a atmosferou sa to nechyta ani na Alien vs predator, to bol strach a chaos a je to uz nejaky ten rok co vysiel, vsak? Jedinym pozityvom je grafika, preto to recenzent ohodnotil 80%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Tiscali je ten nejhorší server. Tam kde jakoukoliv hru vychválily Tiscali zpotvořilo. A tam kde se všichni zhodli že ta hra je shit tak Tiscali se rozplýval štěstím aby si samozdřejmě zajistil zisk ze svého pochybného obchodu. Říkám pochybnému protože jsem si u nich jendou jedinkrát a víckrát už bych to neudělal objednal hru kde jako bonus slibovali patche + obrázky + hudbu na speciálním Tiscali cédé. Hned jak hra došla tak jsem prozkoumával to cédé. To nebylo ani cédé. Viděl jsem hodně cédéček ale abych ani po hodině zkoumání nevěděl kde je vrh a kde spodek to mě dostalo. Nakonec sem měl štěstí a hned na poprvé to jelo. Jenže! Zkopírovat nebo prohlédnout šel 1 slovy jeden obrázek a u zbytku byly errory. Tak je toto profesionální firma o které mluvíš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

pravda ze od zmrsene recenze na tron 2 uz tiscali games neverim nicemu, zas od te dobz jsem dostal rozum a hry prestal hrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Předem se moc omlouvám za gramatické chyby. Byl jsem fakt hodně naštvanej. Teď bych pár věcí doplnil. Mě nevadí že autor takové recenze má na moji zbožňovanou hru jiný názor ale jde mě o to že tomu vůbec nerozumí a ani neporozuměl. Napsat že Doom 3 nemá příběh a v kontrastu s tím napsat že jsme nuceni poslouchat nudné vyprávění z PDA aby jsme si mohli vzít pár nábojů, to mě opravdu nasralo. Vždyť ty PDAčka jsou jediný příběh vlastně. Vždyť díky nim se dozvídám jak se kde co stalo. Mnohdy zapomenu jít pro ty náboje protože mě ten příběh zajímá. Ale pan autor řekne že příběh nemá ... To je taková první výtka. Co se týče mého smazání tak poprvé jsem psal velice slušně. Pouze jsem upozornil že tomu autor nerozumí a že nemá co psát recenzi na hru které nerozumí protože se očividně těší na nějakou jinou což podle diskuzí pod článkem je hlavně HL2 či Far Cry. To je jako kdybych já hodnotil The Longest Journey  Podle mě shit, podle těch co hrají adventůry modla. Dále píše že očekával jenom střílení ale v recenzi ubere body za to že tam to střílení je  Ale toto mě rovněž dostalo: "Jejich AI není nijak mazaná a tak se setkáte s klasickou kompenzací hlouposti tuhostí a počtem" Vždyť je to peklo proboha. To čekáte že Imp se za váma bude plížit a vysílačkou bude dávat příkazy jiným aby si na vás počíhali?  Já to nedokážu pochopit a opět mě to nutí k tomu že autor je zaritej Half-Lifista. Jenže Half-Life a Doom 3 je jako Den a Noc  Scriptované scény. To by se dalo polemizovat. Jsem zhruba za půlkou hry a už si nepamatuju co se stalo za scénu pět minut před tím a říct že hra už podruhé tím pádem neláká na dohrání, to je vrchol. Vždyť stačí si dát vyšší obtížnost a jinak je to jako kdybych hrál poprvé. Ano budu si pamatovat kde jsou šéfové a pár hádanek ale to je tak všechno. Autor si myslí že jako v Half-Lifu Doomista napíná mozek aby si zapamatoval všechny scriptující se protivníky. To je přece blbost  Zbraně. Vytýkat jediný mód střelby. Opět slova pravého Half-Lifisty jehož Berreta mu umí vytřít i zadnici  Prostě brokovnice je brokovnice, a plazma je plazma. Jsem rád že autoři nechali většinu zbraní při staru. Nelíbilo by se mě jak je teďka v módě třeba laserové pistole, odstřelovačky apod. Taky na co? Toto je Doom, toto je akce  Další perlička: "Nic víc však od terminálů čekat nemůžete a jejich význam začíná a končí tím, že jimi něco zapnete nebo si tam přečtete kus textu." A co s tím terminálem mám jinak dělat? To mě má pustit polku a náš hrdina začít tancovat s Impa kteří budou sedět u baru?  Vždyť ten autor je naprostej Half-Lifovej výmaz a to mě musí potvrdit každý kdo Dooma hrál!  Batérka je další věc. Doom je horor. Panu autorovy by se asi líbilo kdyby na každé stěně byl vypínač co by zapnul světlo v celém komplexu ... To nemá ani cenu rozebírat. Vždyť on asi Dooma nikdy nehrál. Ale já jo a věděl jsem přesně co Carmack přinese na trh a jako ten co hrál Dooma 1,2 musím říct že 3 je prostě třešnička. Ten nejlepší z nejlepších. "Konkrétně na mém Pentiu 4 3 GHz, 1 GB RAM, ale s dnes již veteránem v podobě grafické karty GeForce 4200 Ti 64 MB jela hra vcelku plynule a hratelně v rozlišení 1024x768 s plnými detaily" vždyť zde autor jasně kecá. Jak mohl hrát s tak starou kartou na plné detaily??? Na plné detaily musíte mít min. 512MB na grafické a GPU od FX5900+. Ať se pak nedivý autor že má nic moc grafickou stránku když mu jeho karta nepodporuje nic a navíc takhle lhát čtenářům. To splašily nějakého Homelessa na Václaváku snad  pro tuto recenzi. "Lineární průchod mapami (většinou interiéry)" proboha a co by chtěl. Aby se náš hrdina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

procházel v absolutním tichu kosmického vzduchoprázdna. Je mě z něj nablití a to mě musí potvrdit každý kdo Dooma 3 hrál a i ten kdo ním nebyl uchvácen jak já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Podle meho nazoru Doom3 neni zadny zazrak ja bych dal taky kolem 80%. Prepiani baterky je po urcite dobe nuda, zvuky zbrani mi pripadaji jak kdyz strilim ze vzuchovky, grafika je dobra ale zbytecne narocna spis bych to videl tak ze tam bude nejaka dohoda mezi ID a nvidii heh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Ja zase musim pochvalit autora, protoze se nebal hodnotit tuto hru objektivne.

nopopups();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Mily Parane,
 kdybys nebyl ignorant a precetl si pozorne reakce vsech lidi pod clankem, zjistil bys ze vetsina lidi dava recenzi za pravdu. Ja patrim k nim, D3 jsem dohral, takze myslim ze mam pravo hodnotit hru jako celek. Hra je to opravdu pouze nadprumerna a vezmu-li v potaz, ze se skoro cely odehrava v interieru tak i NESMYSLNE hardwerove narocna. (muj PC: Barton 3000, R9800Pro, 1024 RAM)
Bohuzel se najdou lide jako ty, kteri proste nepripusti, ze D3 neni tak dokonaly, jak si prali.
BTW: nediv se, ze nektere prispevky jsou mazany, pokud se clovek neumi vyjadrit jinak nez vetou, kera obsahuje jen vulgarismy a pravopisne chyby!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

No není dokonalej jak jsem si přál - jenže on je přesně tak jak sem si přál. Mě jen vadí ta autorova tupost. Viz. pár perliček co jsem napsal. Jinak diskuzi jsem pročítal a našel jsem tam rozhodně více mých názorů než těch tvých (jako obrazně řečeno samozdřejmě ) Podle mě si hra zaslouží 95-100. Já jsem nemluvil vulgárně, pouze jsem řekl že autor tomu nerozumí a že by takovou hru neměl recenzovat ... Právěže ten interiér mají hodně propracovanej proto ta náročnost. Ale co? Ten kdo Dooma hrál, hraje a hrát bude, tak pro něho není problém dát kolem 7000,- za grafickou protože teď budou nové hry jenom na Doom 3 engine takže si zahraje tak všechny modifikace od Dooma. Některé dobré některé né. Zatím mě pouze bavil AvP 2. Ten je taky v interiérech a dostal 95%. Jenže je trošku nereálný. Ono jít venku přebíhat ze základny a střílet ve vzduchoprázdnu a slyšet ty krásné zvuky ... hmmmmm ... jo kdyby tam byla atmosféra, ale když mají všichni skafandry .... No nevím  Ale i tak je to skvělá hra a Doom 3 si rozhodně zaslouží víc jak 80% !!! To je urážka celé hry od někoho kdo jí absolutn nepochopil když se mu příběh neservíruje na podnose, a pro něhož je noční můra když v noci vypadnou pojístky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Hehe... tak nerozumi? Jak dlouho chodis na Tiscali, ze muzes takhle plkat? MM odehral a zrecenzoval uz tolik FPS, ze si nedokazu predstavit povolanejsiho recenzenta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Proboha uklidni se, autor na Tiscali ma v podstate ve vsem pravdu. Ze ty jsi nekriticky doomaniac, to uz je ovsem vec zcela jina. ^_^

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Pařane alias Hráči, jdi už do prdele s tvejma kecama. DOOMa jsem hrál a můžu říct, že mě vůbec ničím nezaujal. Těch 80% je ještě sakra hodně, 50 - 60% by bylo lepší ohodnocení. Je to prostě průměrná střílečka a to jsem toho odehrál dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Mozna to je ta chyba vnimani, protoze Doom3 nema bejt jen tupa nesmyslna strilecka v naprosto imbecilni grafice jako napr FarCry , ale ma mit atmosferu , a z te tezit predevsim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Alias Hráči? To je co?  Jako že rád hraju? Já jsem taky toho odehrál dost a jako serie Dooma, AvP, System Shock je podle mě nejlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Docela s tebou souhlasim pařane až na jednu věc a tou je že na povrchu marsu se občas sice jen na chvili objevíš a zvuky tam slyšet jsou tak to mohli těch pár misí na povrchu udělat kydž už to takhle s těma zvukama podělali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Jasně no je to pravda že občas si proběhl tak 10s po povrchu ale na 10s to nemá smysl vypínat zvuky apod. Ale stejně si myslím že daleko děsivější jsou interiéry než povrchové mise kdyby byly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Jednomu nerozumím ... co máte s těmi zvuky na povrchu Marsu? Vždyť je to naprosto vpořádku. Kdybyste byli tak pozorní hráči jako jste grafomani, věděli byste, že UAC se zabývá také terraformací povrchu Marsu. Tam přece není vzduchoprázdno ... jak jste na to přišli? Jsou tam písečné bouře, atmosféra tam je, že není úplně ok na venkovní procházení je snad taky jasné, mariňách zhluboka dýchá, bo je ten vzduch řídký, jasné? Tak jaképak copak "podělali se zvukem", chlápci v iD sice neudělali kdoví co originálního, ale zato naprosto precizním způsobem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

No vidíte. Tak tam nakonec zvuky mohou být

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Taky jsem si to myslel ze tam můžou bejt ale nechtěl jsem se ptát abych nevypadal jak blbec no a ted vypadam takže je to jedno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

No moment vlastně ten marinák sice dejchá ale kvůli tomu že má dýchací přístroj.
Mě by spíš zajímalo jestli tam můžou být ve skutečnosti zvuky pokud tam neni vakuum tak jo ale nevim jestli tam to vakuum je kua.Ve vesmiru je tak tam nemůžou být žádné výbuchy a zvuky akdovíco ještě naco ale ve filmech serou no ona by to bya taky nuda že jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

Tak je jedno jestli těch 10s uslyšíš střely nebo né. Ale atmosféra tam musí být, vždyť i když to dojde tak celkem dlouho mu to ještě ubírá zdraví. Ale hodně řidká ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |

S tou recenzi na Tiscali naprosto souhlasim. Cekal jsem vic, na to, jaka to byla masaz, trosku me to zklamalo, coz me mrzi. Technologicky velmi dobre zvladnuta hra, ale tesim se na dalsi tituly, ktere moznosti enginu vyuziji mnohem lepe. Atmosferu to ma slusnou, kolikrat se clovek poradne lekne, ale na AVP2 se nechyta, tam mi busilo srdce strachem co prijde a ani se mi kolikrat nechtelo nekam lezt. Graficky jinak velmi solidni (ale nelibi se mi "nedetailnost" textur na zdech), ale jen na "Hi-end" strojich, na prumernych to vypada dosti prumerne (k cemu realtime shadows, kdyz to musi byt na "normalnich" strojich vypnute, aby to mel rozumny framerate...). Ambientni zvuky prostredi jsou dobre, ale zvuky zbrani nic moc. Hratelnost je tak akorat, jsou hry s mnohem lepsi. S verdiktem 80% souhlasim.Info. pro vlastniky ATI karet: stahnete si Beta Catalysty 4.9, jejich instalace na Radeonu 9600 PRO zvedla framerate hry cca. o 10%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Recenze, Kapesní počítač, Zajímavý prvek, Sibiř, Příběh, Nuda, Zájemce

Antivir zdarma: 8 bezplatných řešení, která zatočí s havětí v počítači