» Poradna » Zpět na dotaz

Re: Recenze na Tiscali.cz

Pařan  |  10. 8. 2004 10:24:19  |  Odpovědí: 1

Předem se moc omlouvám za gramatické chyby. Byl jsem fakt hodně naštvanej. Teď bych pár věcí doplnil. Mě nevadí že autor takové recenze má na moji zbožňovanou hru jiný názor ale jde mě o to že tomu vůbec nerozumí a ani neporozuměl. Napsat že Doom 3 nemá příběh a v kontrastu s tím napsat že jsme nuceni poslouchat nudné vyprávění z PDA aby jsme si mohli vzít pár nábojů, to mě opravdu nasralo. Vždyť ty PDAčka jsou jediný příběh vlastně. Vždyť díky nim se dozvídám jak se kde co stalo. Mnohdy zapomenu jít pro ty náboje protože mě ten příběh zajímá. Ale pan autor řekne že příběh nemá ... To je taková první výtka. Co se týče mého smazání tak poprvé jsem psal velice slušně. Pouze jsem upozornil že tomu autor nerozumí a že nemá co psát recenzi na hru které nerozumí protože se očividně těší na nějakou jinou což podle diskuzí pod článkem je hlavně HL2 či Far Cry. To je jako kdybych já hodnotil The Longest Journey  Podle mě shit, podle těch co hrají adventůry modla. Dále píše že očekával jenom střílení ale v recenzi ubere body za to že tam to střílení je  Ale toto mě rovněž dostalo: "Jejich AI není nijak mazaná a tak se setkáte s klasickou kompenzací hlouposti tuhostí a počtem" Vždyť je to peklo proboha. To čekáte že Imp se za váma bude plížit a vysílačkou bude dávat příkazy jiným aby si na vás počíhali?  Já to nedokážu pochopit a opět mě to nutí k tomu že autor je zaritej Half-Lifista. Jenže Half-Life a Doom 3 je jako Den a Noc  Scriptované scény. To by se dalo polemizovat. Jsem zhruba za půlkou hry a už si nepamatuju co se stalo za scénu pět minut před tím a říct že hra už podruhé tím pádem neláká na dohrání, to je vrchol. Vždyť stačí si dát vyšší obtížnost a jinak je to jako kdybych hrál poprvé. Ano budu si pamatovat kde jsou šéfové a pár hádanek ale to je tak všechno. Autor si myslí že jako v Half-Lifu Doomista napíná mozek aby si zapamatoval všechny scriptující se protivníky. To je přece blbost  Zbraně. Vytýkat jediný mód střelby. Opět slova pravého Half-Lifisty jehož Berreta mu umí vytřít i zadnici  Prostě brokovnice je brokovnice, a plazma je plazma. Jsem rád že autoři nechali většinu zbraní při staru. Nelíbilo by se mě jak je teďka v módě třeba laserové pistole, odstřelovačky apod. Taky na co? Toto je Doom, toto je akce  Další perlička: "Nic víc však od terminálů čekat nemůžete a jejich význam začíná a končí tím, že jimi něco zapnete nebo si tam přečtete kus textu." A co s tím terminálem mám jinak dělat? To mě má pustit polku a náš hrdina začít tancovat s Impa kteří budou sedět u baru?  Vždyť ten autor je naprostej Half-Lifovej výmaz a to mě musí potvrdit každý kdo Dooma hrál!  Batérka je další věc. Doom je horor. Panu autorovy by se asi líbilo kdyby na každé stěně byl vypínač co by zapnul světlo v celém komplexu ... To nemá ani cenu rozebírat. Vždyť on asi Dooma nikdy nehrál. Ale já jo a věděl jsem přesně co Carmack přinese na trh a jako ten co hrál Dooma 1,2 musím říct že 3 je prostě třešnička. Ten nejlepší z nejlepších. "Konkrétně na mém Pentiu 4 3 GHz, 1 GB RAM, ale s dnes již veteránem v podobě grafické karty GeForce 4200 Ti 64 MB jela hra vcelku plynule a hratelně v rozlišení 1024x768 s plnými detaily" vždyť zde autor jasně kecá. Jak mohl hrát s tak starou kartou na plné detaily??? Na plné detaily musíte mít min. 512MB na grafické a GPU od FX5900+. Ať se pak nedivý autor že má nic moc grafickou stránku když mu jeho karta nepodporuje nic a navíc takhle lhát čtenářům. To splašily nějakého Homelessa na Václaváku snad  pro tuto recenzi. "Lineární průchod mapami (většinou interiéry)" proboha a co by chtěl. Aby se náš hrdina

Jméno:

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Omlouváme se za zdržení, ale počítačová síť, ze které se připojujete, zatím nebyla zařazena do seznamu důvěryhodných. Vaše odpověď se proto v poradně ukáže až po schválení. Nemělo by to trvat déle než jeden pracovní den.

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

• Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?