To je jak když se na přelomu tisíciletí řešil vliv anizotropního filtrování.Jako jo, citelný rozdíl to je. Někdy víc, někdy míň. Ale, aspoň za mě, to není nic extra kulervoucího. Je fajn když se to zapne, ale když ne, tak člověk o nic moc nepřijde. Dobrá hra je hezčí, špatnou hru kvůli tomu hrát nebudu. Je to jak když si vezmeš bábovku. Můžeš ji servírovat tak jak je, nebo ji poprášit moučkovým cukrem. S cukrem bude hezčí, nepatrně sladší, ale pořád je to ta stejná bábovka.Pokud bych byl v situaci, že bych třeba musel připlatit několik tisíc nad rozpočet, aby mi nějaká konkrétní hra jela solidně s RT, zatímco bez RT by se mi karta do rozpočtu vešla, tak bych to asi u té hry oželel, a využíval RT prostě jen u těch, na které to stačí. Za mě to zatím není nic z čeho bych padl na zadek. Na to aby se ukázal naplno potenciál RT ještě pořád chybí výkon i u těch nejvýkonnějších karet, a vývojáři pořád řeší dilema na co RT pustí, a kde už by to bylo kontraproduktivní.