» Poradna » Ostatní

Radary v Plzni

 |   | 

Otázka hlavně pro Plzeńáky:
Jaké máte zkušenosti s měřením rychlosti pomocí stacionárních radarů s kamerou v Plzni (např. Karlovarská, Rokycanská)? Mají nastavenou nějakou toleranci apod.?

Odpovědi na otázku

 |   | 

To mas jedno. V prestupkovem rizeni uvedes, zes to neridil ty, ale osoba tobe blizka a tim to konci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Jestli to tak děláš, tak naopak brzy budeš končit ty

http://www.novapravidla.cz/1011_Navrh-na-zvyseni-vym... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Tolerance tam je, asi cca 3-5 km/h, ale výrobci automobilů to už maj uděláno tak, že 50 km/h dle tacho je přibližně 45 km/h. Je to kvůli různým rozměrům pneu a dále proti problémům.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Jj, já jedu 50, když mám na tacho mezi 53 a 54, zkoušeno na více radarech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Zalezi na aute a na spravnem nastaveni ridici jednotky. Pri 50km/h vetsina osobnich aut umi ukazovat presne 50km/h, jen se nesmi zanedbat to nastaveni, pro nejz ma zasadni vyznam prave rozmer pouzitych pneumatik (tudiz je mj. obvykle treba pri prezuti zimni/letni a naopak nastaveni zmenit).
Samozrejme pri 150km/h uz presnost nebude kdovi jaka. Ostatne vse se da snadno overit pomoci bludimiry ... tedy GPS. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Po Karlovarské jezdím často (cca 8 let) a podle toho jak jezdí spousta řidičů tak tam žádný akceschopný radar není, občas měří policie klasicky u hotelu Diplomat ve směru do centra. Přiznám se že občas se nechám svést jízdou kolony kolem 60 a zatím žádný problém a když jedu předepsanou 50 tak jsem brzda provozu. Na Rokycanské nemám takové zkušenosti , ale platí asi to samé co o Karlovarské, občas měří u Prazdroje , nebo ve sjezdu z Doubravky obijí ve směru do centra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Díky moc.
Podle netu by měla být "ptačí budka" (kde prý může být umístěn radar s kamerou) na Karlovarské mezi křižovatkou s Lidickou a Boleveckou. Když jsem v neděli odbočil z Lidické do Karlovarské a jel směrem do centra, po pár desítkách metrů jsem něco takového vlevo zahlédl, ještě před značkou se 70 km. Měl jsem na tacho cca 57 km, takže reálně asi cca 55 km, tak doufám, že to projde a nebudu muset do Plzně na policii. Ale jinak tam zajedu rád, prima město.
Údajně je v Plzni asi 10 stanovišť, kam prý náhodně umísťují 2 radary, takže někde v daný čas nejsou. Jinak od června mají být nové radary na několika křižovatkách pro měření rychlosti+jízdy na červenou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ty budky jsou tam už asi 8 let, jen jednou jsem zažil že po ránu tam s něčím manipulovalo , ale to bylo hned ze začátku. (jinak jsou budky prázdné) . Myslím si že při té rychlosti jakou jsi jel, tak v těch místech jsi byl největší brzda provozu. Kdyby tam měřili, tak by musela být Plzeň nejbohatším městem jen na pokutách. Jinak podle zákona by tam musela být značka měření rychlosti ( ty budky patří městu). Pokud mám informace, radary mají být pro řízení světel na křižovatkách podle provozu. Upozorňuji dokud se nezmění zákon, tak všude kde měří rychlost, mimo policie ČR, tak musí být značka " Začátek a konec měření rychlosti ".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

No tak to slyším prvně, že by někdo nechal v servise přestavit ECU, aby tachometr ukazoval přesně. Btw já mám ten rozměr gum, jaký mám mít a kolegové vlastnící totéž auto a používající předepsané gumy se vyjadřovali o tacho rychlosti stejně jako já výše, plus mínus 1 km/h. Btw2 odchylka tacho od správné hodnoty se, jak jsme zjistili, rovnoměrně zvětšuje, takže stovkou jedeme při cca 109 na tachu. A btw3 nevím jak to je u jiných aut, ale moje předepsané gumy na zimu, přestože mají jiný rozměr ráfu a výšku gumy než letní, tak mají stejný průměr a tedy i obvod, takže tacho mi v zimě ukazuje stejně jako v létě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Pokud nekdo povazuje odchylku 5km pri 50km/h za prijatelnou, logicky napravu nepoptava. Ale mozne to je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

muzes zkusit aktivni ruseni (zakazany ale v poho funguje) a ti pitomecci kteri kontroluji ridice to nepoznaji
dale kdyz jedes rychle a vjedes do nejakyho useku a pozde si to uvedomis tak oni mezi 2 mistama nekdy meri prumernou tak kdyz okamzite zpomalis treba na 15 KMH tak to bude v toleranci
nebo tam muzes jit v noci s nuzkama a prestrihnout kabel:) - to bude asi nejjednodussi
nebo pocmarat informacni ceduli o radaru - zakryt stromem atd - dle zakona musi byt ridic pred radarem jasne informovan
nebo pouzij odcizene spz nebo naopak tvrd ze nekdo odcizil spz tobe a pouzil ji na stejnem aute,
jezdi s maskou atd moznosti je hodne jak vidis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Prvním 3 zájemcům, pokud bude ovšem zájem klidně spočítám odchylku mezi letními a zimními koly. Stačí napsat rozměry zimních a letních pneumatik a rychlost, při které Vás odchylka zajímá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Tak zájem není, tak tedy něco ode mě:
Letní pneu: 175/65 R14
Zimní pneu: 165/70 R13

rychlost dle tachometru letní pneu-------------------zimní pneu
20 km/h 19,2 km/h
30 km/h 28,9 km/h
50 km/h 48,1 km/h
90 km/h 86,6 km/h
130 km/h 125,1 km/h

U všech hodnot je třeba počítat se zkreslením tachometru o zmiňované km/h směrem dolů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

hele a je na to nejakej program ? a neni to nbahodou o tom ze pc automaticky kalibruje tachometry podle velikosti rafku a pneu ? vzdyt u takovych BWM a spol uz jsou 30 let v kastli palubni svabi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

resp jestli to nenastavuji pri TSK a emisich proverkach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Na STK a Emisích Ti krom světel seřídit nic nesmí, tak leda v servise, ale tam jsem to ještě neviděl. Já na to mám tabulku od kámoše a tam se to vyhledá a podle toho na kalkulačce spočítá.

Napiš klidně rozměr zimní letní, či případně origo a alternativní a já to spočtu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ale sám prostřednictvím palub. pc toho moc nezmůžeš, je třeba servisní zásah pomocí diagnostiky, ale pochybuju, že by se Ti chtělo platit cca 300,-Kč za seřízení tachometru a to 2x ročně. Např. vozy Citroen mají omezeny servisní zásahy myslím na 20x, poté se musí vyměnit EŘJ motoru (platí pro novější vozy jako C3, C4, C5)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Slusny servis to provede "zdarma" v cene vymeny pneu bud samostatne nebo na pozadani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

To jo, ale jak říkám, servisní zásahy se někdy počítají, tak je to komplikované.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

no ja nemam ani ridicak takze nevim ale uvazuji o koupi BMW 750i nebo podobneho z roku 1990, 1987 atd
daji se tam dat nejake 19" , nebo i vetsi ? bez zasahu do karoseie ?
a co takovety pricne tyce jak si nekdo dava do motoru - takovi ti turuneri - opravdu to zvysi torzni tuhost karoserie ? proti krouceni ? a lze tam treba pridat esp ?
kamos jednoho takoveho mel a prca byla ze bylo komplet na dalkovy ovladani nemelo ani zamky, jo nemci to tehdy uz umeli ale jemu se komplet vybila baterka jak se pa kdo toho dostal to nevim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Rozpěra, to je ta tyč, je u některých aut standard. Torzní tuhost mezi tlumiči to zvýší. ESP tam dodatečně nedáš, to nemáš šanci. To je lépe koupit s ESP. No, kola nejvýše 17", větší už nedoporučuju, jednak musíš ctít předpis výrobce na rozměry. a při větších kolech, mají hodně nízký profil (málo vzduchu) a to jsou rány jako pr.....

Ale to už jsme off tématu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

to je fakt ale rozpery - mel jsem na ylsi takove ty x nebo 2 paralerni tyce pres motor ma to nejaky efekt ?
a to esp fakt nejde ? dyt na stare ameriky kdyz prestavuji tak to tam nejak pridavaji, ne? je to jen vlastne BOSCH elektronika zapojena do brzd, kdybyslo tak by to asi bylo stejne drahy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

No efekt ty tyče mají, auto se tak nekrotí, ale pokud nejezdíš rally, tak to nepotřebuješ. Příčný stabilizátor to srovná, pokud jej auto má, jako že jo. No ESP a ABS samo že jde, ale je to velmi nákladné, i když jsem z oboru, tak bych to nedělal, je to hrůza.

Určitě až budeš mít auto, tak nelaď motor, dokud nebudou brzdy dostatečné. Nepoužívej sportovní filtry a výfuk, pokud nevíš co a jak a na auto nedávej rozšiřovací podložky kol, to ti zničí náboje kol.

Ale toto je ještě daleko, nejdřív si udělej ŘP a pak sežeň nějakou starší káru. Pokud chceš vědět něco víc technického, asi budeš muset založit jiné téma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

sem se chtel zeptat na nekolik veci ale vzhledem k tomu ze to kdyztak bude stary auto 20 let tak tam se da predpokladat ze i kdyz bude hodne dobry tak sem tam bude neco odchazet

muzes kdyztak poradit nejaky spec www stranky na bmw popr bmw rady 7
chiptuning motoru jde udelat ? jinaktunerovat nic nechi
ridicak sem si mel udelat pred 7 rokama dokud to nebylo tak drahy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

www např . BMW club ČR, chip jde, ale jak který motor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět


Určitě si přečtěte

13 praktických tipů a triků pro Mapy.cz, které možná neznáte

13 praktických tipů a triků pro Mapy.cz, které možná neznáte

** Mapy.cz neslouží jen k zobrazení podkladů a plánování tras ** Nabízejí celou řadu dalších praktických funkcí a možností ** Vybrali jsme třináct tipů a triků, o kterých možná (ne)víte

Karel Kilián | 30

10 novinek Androidu 10, které vás budou bavit

10 novinek Androidu 10, které vás budou bavit

Jan Láska, Vladislav Kluska | 24

Windows 10 po čtyřech letech: Jsou populární, ale stále je to šílený kočkopes

Windows 10 po čtyřech letech: Jsou populární, ale stále je to šílený kočkopes

** Windows 10 tu jsou už čtyři roky, první verze dorazila 29. 7. 2015 ** Desítky měly nahradit neúspěšnou řadu Windows 8.x ** I po letech však systém budí emoce a zůstává kočkopsem

Jakub Čížek | 111

Bývalý zaměstnanec Nokie vysvětluje, proč telefony s Windows Phone neuspěly

Bývalý zaměstnanec Nokie vysvětluje, proč telefony s Windows Phone neuspěly

** Za neúspěchem Microsoftu v mobilech stojí i Windows 8 ** Microsoft pozdě naskočil do rozjetého vlaku ** Uživatelé neměli zásadní důvody, proč přejít

Karel Kilián | 133



Aktuální číslo časopisu Computer

Speciál o přechodu na DVB-T2

Velký test herních myší

Super fotky i z levného mobilu

Jak snadno upravit PDF