Dobrý den, dnes jsem chtěl uplatnit právo na vraceni zboží do 14 dnu od převzetí , které jsem objednal pomoci internetu. Jedná se o notebook...
Bylo mi odepsano :
Dobrý den,
díky za poslané informace. Díky nim je možné podívat se na tento případ
komplexněji. Dovolte mi říci k nim pár slov. S vrácením zařízení bude v
tomto případě problém. Tím, že se nejedná o úplné dokončení odběru zboží na
dálku, ale pouze o částečný proces (tzn. objednávka přes web, osobní odběr),
náš systém mi tímto neumožní vzít vám zboží zpět. Naše administrativní
systémy jsou provázané přímo s výrobci zařízení a tato varianta tímto není
možná. Jestli nejste spokojený s nějakou konkrétní součástí zařízení, v
tomto vám samozřejmě vyjdeme maximálně vstříc a věřím, že společně vše
odladíme tak, aby se vaše vnímání zařízení dostalo do kladných čísel.
Nejsem odborník v oblasti spotřebitelsko podnikatelských vztahů, tak bych Vás chtěl požádat zda je to co mi napsali opravdu pravda...
našel jsem si o tom vice info : www.spotrebitel.cz ...
, ale zatim jsem nic nenašel.
¨
Díky všem za odpovědi.