» Poradna » Mobily

Prý oxidace v oblasti zákl.desky

 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 38.0

Doufám, že mi někdo poradí. Poslala jsem telefon na reklamaci. Po měsíci mi volali, že reklamaci neuznávají, že proběhla oxidace u základní desky. Hned jsem tu volajíci osočila, že to není možné, že telefon jsem nepolila a ani nijak zvlášt nepoškodila a na to se hned ozvala, že by se to mohlo stát, aniž bych o tom věděla což se vymluvila na déšť. Buďto na to se*ou pár měsíců než skončí záruka nebo nevím. Dnes přijelo PPL s vráceným mobilem a ještě jsem zaplatila nějaký poplatek 330kč jen kvůli tomu, že se na to podívali. A já se chci zeptat či to mám nechat tak, anebo co s tím?? Protože jsem dala za telefon 5000kč a nelíbí se mi, že semnou takhle vydrbali... Předem děkuji za jakkoukoliv odpověď.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

avatar
 | Linux Chrome 43.0.2357.81

To je jejich běžný (a známý) postup, aby měli co nejmenší počet uznaných reklamací.Dokonce se budou ohánět fotkami té "oxidace" Ale ty fotky mají udělané dopředu a jsou úplně z jiného přístroje....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 8.1 IE 11.0

svěřit to soudnímu znalci a pokud napíše nález, že tam oxidace není, případně že telefon byl používán v souladu s běžným použitím, tak všechny náklady kolem té reklamace vymáhat, tj. dopravu, účtovanou diagnostiku i náklady na soudního znalce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Staci vlhkost a muze se ta oxidace vytvorit. Nech si poslat ty fotky.Pak uz jen znalec a soud. S tim pocitaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Linux Chrome 25.0.1364.160

Standardní postup (VK Servis atd). Zkušenost známých se zánovními telefony. Mobil je dnes v podstatě nereklamovatelný produkt. Reklamace by nebyla uznána ani kdybys mobil koupila a ještě zabalený ihned odeslala na reklamaci. Zařízení ani nevybalují na diagnostiku a obratem odesílají týž den se zamítavým stanoviskem. Jak bylo řečeno výše, na všechny přístroje mají předem vyhotovenou falešnou fotodokumentaci, kterou pak argumentují. Všeobecně jsou už dnes mobily brány jako spotřební materiál a reklamace brány jako neoprávněné. Já osobně k tomu tak přistupuji, počítám s tím a nekupuji si přístroje s cenou nad 10.000,- Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux AppleMAC-Safari 5.0

A v tom ses probudil s rukou v nočníku... Nepiš prosímtě takové krávoviny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux AppleMAC-Safari 5.0

Pokud si nejsi jistá a ani nemůžeš, tak zajdi do nějakého lokálního servisu, kde ti za menší poplatek telefon rozeberou a podívají se, jestli tam oxidace je nebo ne. Pokud se jedná o telefon z oficiálního dovozu, tak autorizovaný servis nemá žádnou motivaci a důvod si tu oxidaci vymýšlet, protože servis dostává od výrobce peníze za provedenou opravu, nikoliv za zamítnutí reklamace. Takže je vyloučeno, aby toto dělal autorizovaný servis. Pokud ovšem telefon pochází z šedého dovozu a výrobce neplatí prodejci za jeho opravy, tak tam může být snaha reklamaci i neoprávněně zamítnout, protože prodejce ty opravy musí provádět nebo platit sám. Takže zásadní otázka je, telefon je z oficiálního dovozu a byl v autorizovaném servisu nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Linux Chrome 43.0.2357.65

No právě - sám jsi to řekl - dostává peníze za provedenou opravu od výrobce!A je v zájmu jak výrobce (pochopitelně - aby těch peněz bylo co nejméně) tak servisu (autorizovaný servis s velkým počtem uznaných reklamací dlouho autorizovaným servisem nezůstane, výrobce neprodlouží smlouvu a najde si jiného.....) aby reklamace uznána nebyla. Navíc nemá práci s opravou...Počítají, že kvůli pár tisícovkám do soudního sporu půjde málokdo, riziko je pro ně minimální a těch pár jednotlivců co občas u soudu uspěje tento systém vážněji neohrozí...A ještě - je přeci v zájmu každého (renomovaného) výrobce udržet ve statistikách co nejmenší procento reklamací (oprávněných) na svoje výrobky. Kdopak by se chtěl chlubit tím, že jeho telefon XY je nejčastěji reklamovaným produktem roku, že?Takže je pravděpodobné, že servisy ještě dostávají k tomuto chování "nějakou motivaci".....Nakonec - není na tom nic tak překvapivého - všichni se chovají tržně, aby to vyhovovalo především jim a na zákazníka se..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Firefox 38.0

No nevím jak to je dnes, v obchodě již řadu let nepracuji, ale bývaly doby, kdy jsme od autorizovaných servisů dostávali různé dárky za počet záručních oprav. Třeba za 20 záručních oprav tiskáren HP pětilitrový soudek piva. A nebylo to ani zdaleka jen za výrobky HP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 43.0.2357.81

Jenže při konkurenci výrobců si prostě nemůže žádný výrobce dovolit chtít po servisech, aby uměle navyšoval počty neuznaných reklamací. Jednoduše proto, že většina servisů opravuje více značek, takže by se to velice rychle dostalo k ostatním výrobcům a ti by toho rychle využili. Nemluvě o tom, že by to zaměstnanci brzy vynesli ven a bylo by to medializováno. Shodou okolností jsem měl možnost poměrně dost let pracovat jako servisní technik mobilů, takže můžu s jistotou říct, že je to pitomost. Odměňování techniků probíhalo plusovými body za každou provedenou záruční opravu a čím složitější, tím více bodů (což se následně přepočítávalo na prémie), protože i servis logicky stejným způsobem dostával zaplaceno od výrobce. A naopak byl každý technik postihován mínusovými popř. nulovými body za neuznanou záruku, protože za tu nedostal ani servis od výrobce nic. Tam prostě neexistovala motivace pro servis jako celek, ani pro jednotlivé techniky snažit se neoprávněně záruku neuznat. Nicméně pokud skutečně na desce oxidace je, tak nebyla možnost řešit to záručně, protože pokud se měnila celá deska, vracela se výrobci a ten by samozřejmě zoxidovanou desku servisu neproplatil. Ale zdůrazňuji, že mluvím čistě o autorizovaných servisech. U telefonů z šedého dovozu, kde nemá prodejce zajištěno hrazení oprav výrobcem je samozřejmě motivace k zamítání reklamací zřejmá, protože každá uznaná záruka je pro prodejce náklad navíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 IE 11.0

Oxidace základní desky telefonu je běžným důsledkem nošení telefonu v kapse kalhot. Nemusí ani nikde zmoknout, či jinak se namočit, stačí se pouze trochu zapotit, telefon v kase provlhne a je vymalováno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Kdysi hodne davno, jsem mel klasicky mobil v kapse u kalhot a kdyz jsem ho vyndal, mel zamlzeny displej. Na vlhkost staci i prejit ze zimy do tepla. Servis je za kazdou zarucni opravu rad. Nauctuje si co chce a ma to zaplaceny od vyrobce. A co s tim mobilem vubec je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 38.0

Zek205: No ono to postupně odcházelo začlo to tím že nešel nabíjet třeba za dvě hodiny se nabilo pouze 2% baterie plus mi tam skákaly hlášky typu Aplikace google + byla bohužel ukončena odklikla jsem to a za chvíli to naskočilo znovu a další kraviny ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 38.0

No já zásadně telefony v kapse nenosím já je mám v obalu plus jeste mám ochranné zadní kryty a mám je v kabelce. Navíc by mě to vadilo ;) ... Jako neřeknu kdyby mě spadl na zem a hned nešel tak ho ani na tu reklamaci ani neposílám, ale on přestal postupně odcházet, nenabíjel se a podobně. Kamarádce to dělalo taky a taky ji našli oxidaci a dala to ke známému vyčistit a šlo jí to jenže když ho mám ještě v záruce tak jsem do toho nechtěla rýpat někým cizím než servisem a nelíbilo se mi jak mě poslali do háje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Na tohle je dobré kupovat telefon s certifikací IP68, nebo nějakou podobnou. Tam by se tato vypocená vlhkost neměla dostat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Déšť