» Poradna » Ostatní

Prosím o radu...Problém s modemom Movys

 |   | 

Mám orange internet klasik s movys modemom.Od apríla chodím každý mesiac na predajné miesto kvôli modemu,lebo sa mi pokazil.Padalo mi spojenie vypisovalo mi to všelijaké chyby a najčastejšie chybu č.31.Ked ho chcem mať opravený,mám si za to zaplatiť.Za čo mám platiť ked je 2roky v záruke,pokial viem ked je v záruke nič sa neplatí.Takže od júna mám doma pokazený modem,a internet vôbec nevyužívam a musím platiť mesačný poplatok.Dal som to druhý krát na reklamačné a zamietli mi to.Vraj nebol s tou istou chybou v oprave tak mi nemôžu zrušiť zmluvu a pritom bol s tou istou chybou v oprave.Neviem čo mám s tým teraz robiť,povedali že internet musím platiť 2roky aj ked ho nevyužívam a žiadne peniaze mi nevrátia.Tak mi povedzte či nie je blbosť,platiť za niečo čo máte pokazené a nevyužívate to...Prosím o radu..dakujem.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   | 

Chování vašeho poskytovatele mně něco připomíná, pokud je to přebarvený telecom, potom není divu. Nevím jak je postavena smlouva vaseho poskytovatele, ale žádná smlouva není nezrušitelná. Takového poskytovatele a jeho služby je třeba utlouci argumenty. Ten modem nemáte možnost vyzkoušet na jiné lince a počítači? Popřípadě si půjčit jiný modem na vaší linku. Určitě něco vyřešíte.gl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Modem som preskúšal aj na iných pc aj s novým usb káblom a vôbec nešiel.Ani na predajnom mieste im nešiel sami povedali že je naozaj pokazený.Zmluva je na 2roky a až po 2rokoch to môžem zrušiť.Ked som zavolal do orangu tak mi povedali že to musím platiť aj ked mi nejde modem a nevyužívam internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Nemáte ve svém okolí člověka, který se v tom vyzná? Na základě jeho zjištění bych bombardoval středisko podpory zákazníka poskytovatele. Je absurdní platit za něco, co nemohu řádně využívat!!gl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Bohužial nie.Nepoznám nikoho kto sa v tom vyzná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Bohužial nie.Nepoznám nikoho kto sa v tom vyzná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Co zkusit pohrozit odchodem ke konkurenci? Zrušit linku ap.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Ved to som aj povedal,že prejdem k T-Mobilu.Ale nič.Ešte mi povedali že ked chcem zrušiť s nimi zmluvu a mám ešte viazanosť na internet a telefon musím im zaplatiť 10000sk za to že chcem zrušiť internet a 15000sk za to že nechcem mať od nich paušál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Slovensko je státem EU proto budou naše zákony podobné a instituce, které se zabývají ochranou spotřebitelů jsou u vás rovněž. Našel jsem http://www.zss.sk/ jsou tam právně podložené rady jak dosáhnout svých práv. Pokud by něco podobného potkalo mně, důrazně bych šel za věcí, protože když monopolu ukážete nejakou slabinu okamžitě vás odkopne. Pokud prokážete, že jste službu nemohl využívat, tvrdě bych vyžadoval vrácení peněz. Není vás víc takto postižených? Nenechte se zastrašit ani vydírat!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Veľmi pekne Vám dakujem za tu webovú stránku moc mi pomohla.Ešte raz vdaka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

To jsou důsledky takových triků jako: aktivace za 1 korunu, modem za 1 korunu a pod, jen se nám upíšete na 24 měsíců. Kdo na to skočí a myslí si kolik ušetřil .......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

No ved práve takto lákajú ludí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět