Dobry den,mam mobil Samsung s10e a leta jsem ho propojoval s notebookem pres kabel usb. Jednou ale jsem asi nejak potvrzeni pripojeni v mobilu odmítl a od té doby to nemohu propojit. Prosím o radu, co dělat. Děkuji
Při každém připojení vyjede v telefonu co a jak chceš připojit.
Zdravím, pokud nevyjíždí po připojení k PC hláška na odemčeném telefonu co se má dělat (Přenášení souborů/Pouze nabíjení telefonu, atd.) tak zkus tento postup.1. Použij jiný USB port na PC. Příadně jiné PC/notebook.2. Použij jiný kabel.3. Pokud to nepomůže, odpoj telefon od PC a zapni vývojářský režim takto:Nastavení -> O telefonu ->Informace o softwaru -> na položce "Číslo sestavení" opakovaně klikni, cca 10x, proběhne hláška o aktivaci vývojářského režimu.4. Jsi zpátky do Nastavení, kde úplně dole bude nové menu "Vývojářské možnosti", jdi do něj a najdi položku "Výchozí konfigurace USB", přes lupu to jde vyhledat, položku otevři a zvol co se má stát při připojení telefonu k PC, vyjeď z menu a telefon zkus připojit znovu k PC. Upozorním, že ve Vývojářském menu je dost položek, které neuváženou změnou povedou ke kompletní ztrátě dat, případně k nemožnosti spustit telefon, bylo by nutné ho… pak znovu flashnout, třeba přes Odin. Tak bacha 🙂 Ukázat celý příspěvek
Liezť do vývojárskeho režimu nedoporučujem. Je to len pre skúsených. Ja som sa s pdobným problémom už stretol viac krát a vždy pomohol reštart telefónu a prenos sa obnovil.
Vacsinou je to domrveny kabel. Nabija sa, ale datovy tok nie je.
To jsem mel u predchoziho, ted se ale kabel se strarsim samsungem propojí.
Já nevím jestli to nebude ve windows na notebooku bo telefon se mi pripojuje v práci na sdileni souboru, kde zas moc nechci. Ale děkuju, pravdepodobne vyzkousim. U druhyho samsungu co mam jde prenos souboru v pohode na stejnym noťasovi. Jeste me napada, ze jsem odstranil avast, jestli mi ten telefon nezablokoval bo naka hlaska tam krz pripojenej mobil vyskocila.
... na 99% jste v počítači , když Vám po připojení telefonu kabelem vyskočila automatická hláška s dotazem "co se má stát po připojení tohoto zařízení" dal "zakázat" a bohužel také "vždy opakovat stejnou odpověď". Proto se nyní Váš počítač tváří, že telefon pro něj neexistuje. Ve Windows je to funkce "Auto play". Tu musíte najít v nastavení a zresetovat. 🙂
Reštartuj telefón a pripoj kábel ku PC. Potom musíš ne telefóne povoliť prenos súborov. Platí to rovnako ak je v PC Windovs, alebo Linux. V Androide to nájdeš na rolovacej lište poklepom na pripojenie USB. Po skonšení prenosu doporučujem telefón odobrať z pripojenie výberom položky "len nabíjanie". Až potom odpoj kábel od PC.Prepokladám, že kábel máš v poriadku aj radič USB v notebooku je v poriadku.
Prave ze mi ta hláška nenabíha, zkousel jsem druhej starej samsung a tam ta hlaska nabehne u stejnyho kabelu.
To mam právě přeplý na nabijeni/sdileni souboru. U druhyho samsungu to jde.
....musíte zresetovat nastavení funkce "Autoplay" ve Windows.
Pokud máte Windows 10 nebo 11 Tak si zkuste nastavit propojení s telefonem. Jde to přes wi-fi, ale jen když jsou připojené na stejný síti. Máte pak z počítače přístup k souborům, fotografiím, sms a i můžete volat rovnou z počítače aniž byste vytahoval telefon z kapsy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.