Udělal jsem stránky na základě stažené free šablony z netu. Ačkoliv jsem v <title> změnil název stránky, přesto mi ji Bing ve výsledku vyhledávání neustále zobrazuje pod nesmyslným názvem té šablony, který byl v <title> předtím, přitom dle logu má ty stránky naskenované ze dneška. To mám ještě nějakou dobu počkat, než si přepíše někde v databázi i tohle?
1) počkej, může to u méně významných stránek trvat klidně i několik týdnů a 2) nepoužívej obskurní vyhledávač BING 🙂
Co je na Bingu obskurního? Je to ve vyhledávačích po Googlu No 2 (jako jo, podíl je 1/10 podílu Googlu ale pořád je to o parník víc než všichni ostatní)
Obskurní jsou jeho výsledky vyhledávání 🙂
No nevím, v dnešní době SEO a přereklamování Googlu mi přijde, že Bing naopak skutečně zobrazí relevantní odkazy. Protože v Googlu už neplatí, že najde opravdu to, co člověk hledá, ale jen to, co má nejlíp vymakaný SEO, což vůbec neznamená, že je to to nejkvalitnější nebo nejrelevantnější.
Ono je akorát potřeba přeskočit sponzorované odkazy a ty nejnápadnější odkazy na prvních pozicích. Pak je to už relevantní. Ale ok, pokud vyhovuje Bing, proč ne. Každopádně ohledně toho zobrazení tvých stránek musíš prostě počkat. Může to trvat klidně pár týdnů, než vyhledávač akceptuje změněný obsah.
Není to relevantní. Třeba moji stránku, zabývající se specifickou službou, to vůbec nezobrazí. Když ale stejná dotaz zadám do Bingu, tak ji to zobrazí hned na první pozici.
Sice většinou používám Google ale u některých věcí musím použít Bing protože Google to buď nezobrazí vůbec nebo někde zašité na desáté stránce.
Přesně tak.
Tak v ČR rozhodně je daleko před Bingem i Seznam 😉
ČR je díky Seznamu dost specifický trh.
Ad 1) díkyAd 2) Bing už není tak obskurní, s ohledem na to, že má zabudovaného Copilota. Lidi ho využívají čím dál víc.
ad 2) To je pravda. V lednu už to bylo cca 3,5 %. Google 91,5 %, Yandex 1,8 %, Yahoo! 1,1 %.
No vidíš, já jsem mezi těmi 3,5 % a donedávna jsem používal výhradně jen Google ;)
Rada je v tomto případě prostá: čekat. Nějakou dobu totiž trvá, než webový vyhledávač naskenuje novou verzi stránek s uvedenou úpravou. Ani poté se změny nemusí okamžitě projevit ve výsledcích vyhledávání. Řádově může trvat několik dní až týdnů, než se vám přejmenované stránky přejmenují i ve výsledcích vyhledávače.
OK, díky.
Mám k tomu jen dvě věci:1) Ten title jsi změnil ještě před tím než jsi to poprvé nahrál na net? nebo jsi to změnil až někdy v průběhu? Tedy je možné že ten title pochází z dřívějšího skenu. Nebo je to zcela vyloučeno, protože jsi title měl správně upravený už při prvním skenu. Pokud to tam bylo někdy dříve, tak pomůže čekat. Jestli jsi ale title měl přepsaný správně už na začátku, tak jsi možná zapomněl změnit název někde jinde.2) Kde ve výsledcích vyhledávání bingu vidíš, že zobrazuje výsledky z dnešního skenu? Já tam tuhle informaci nikde nevidím. Asi mi jen něco uniká, ale já to tam nemám. A nebo ty špatně interpretuješ nějakou hodnotu, kterou někde vidíš.
Ad 1) Měnil jsem ho až po tom, co jsem viděl, co Bing vypisuje ve výsledku vyhledávání. Ad 2) U každého vyhledaného odkazu je malá šipka, na kterou když klikneš, vyjede ti "v mezipaměti". Když na to klikneš, zobrazí se ti náhled stránky tak, jak ji prohlížeč naposledy naskenoval a ještě ti k tomu napíše, kdy to bylo. Např. "Níže je snímek webové stránky ze dne 4/9/2024 (tj. ze dne, kdy ji naposledy navštívil náš prohledávač)."
Ano, ovšem to ani zdaleka neznamená, že vyhledávač okamžitě akceptuje změny při první návštěvě po změně. Naopak, vyhledávače si musí ověřit, jestli to nebyla jen nějaká krátkodobá změna. A čím méně významný web, tím nižší četnost opakovaných návštěv a pomalejší akceptace změn.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.