Plácáš ty, v servisu mobilů jsem dělal 7 let a vím moc dobře, jak otravovali zákazníci, kdy už dostanou aktivizaci, když soused už ji dávno na nebrandovaném telefonu má :) Kdybys použil mozek, tak ti to dojde samotnému, že když je v procesu aktualizace u brandovaného telefonu navíc jeden poměrně komplikovaný mezistupeň navíc (otestování, schválení a doplnění brandových záležitostí operátorem) proti tomu, který u nebrandovaných telefonů není, celkem logicky se nedá čekat, že ten brandovaný FW bude k dispozici dříve, než nebrandovaný, který si výrobce vydá sám bez nutné spolupráce s operátory. Takže nemáš pravdu. Bylo jen pár výjimek, že si operátor vydupal speciálně aktualizaci pro své telefony, která na telefony z volného prodeje vůbec nešla. Ale normálně je to tak, že VÝROBCE vydá novou verzi FW, která se ihned distribuuje pro telefony z volného prodeje a současně jde k operátorům, kteří tu novou verzi schválí a doplní o své věci a teprve potom se distribuuje mezi brandované telefony. Můžeš vysvětlit, proč a jak by to probíhalo naopak? Z jakého důvodu by měl výrobce brzdit aktualizace nebrandovaných telefonů, se kterými nemají operátoři nic společného do doby, než proběhne celý proces vytvoření brandované verze?