Mám problém u typu Samsung Galaxy A54, Android 14. Při vytáčení na jakékoliv číslo se po několika vteřinách hovor ukončí. Druhé vytáčení už proběhne korektně. Ozve se vytáčecí tón a dovolám se. Problém sleduji asi 14 dní. Díky za pomoc.
Podle nulového podrobného popisu je to na reklamaci.
Co dalšího potřebujete vědět? Číslo sestavení? Aktualizaci systému? Reklamace = sehnat jiný mobil, přehrát data atd. To bych volil až jako poslední krok. Telefon jinak funguje, možná to opraví další aktualizace. Pokud existuje jiná možnost budu vděčný za praktickou radu.
Tohle teoreticky může dělat i SIM karta, resp. nějaký problém u operátora, ale může to dělat i telefon. Není to žádný běžný problém, kde by se na dálku dala uhodnout příčina a vyřešit. V podstatě máš jen čtyři možnosti. 1) zkusit to s jinou SIM kartou, 2) zkusit zavolat operátorovi, jestli není problém u něj, 3) zkusit tovární nastavení telefonu, 4) reklamace. A ještě bych před to všechno možná zařadil možnost 0) že si nějakou nevhodnou manipulací s telefonem hovor sám ukončíš dotykem na nezhasnutou obrazovku. Tohle vyzkoušíš tak, že to první vytáčení provedeš na stole, aniž by sis telefon přikládal k uchu, jestli se to taky ukončí.
Jeste mozna zkusit vypnout VoLTE, s tim taky obcas byvaly problemy...
Zkus vypnout volání přes wi-fi. Nastavení/připojení/volání přes wi-fi.
U aplikace telefon v nastavení smaž CACHE.Potom telefon restartuj a vyzkoušej.
Video návod viz výšehttps://www.youtube.com/watch?v=QnqEkcnPK1M
To je nejčastější bolístka 4G (LTE) sítě. Tenhle bazmek by se měl co nejdříve zrušit. 5G tímto netrpí a 3G taky ne, tu nám ale vypnuli. Jen pro úplnost, LTE byl původně podle návrhu standardu 3GPP koncipován pouze pro přenos dat. Až pozdější úpravy umožnili i přenos hovorů (VoLTE), z toho vyplývají všechny problémy, kterými tato sít trpí. Je to prostě slátanina, která je háklivá i na správnou konfiguraci telefonu a tak třeba tel. brandovaný pro O2 bude mít často problémy s nefunkčností VoLTE v síti Vodafone atp. Další problém je, pokud VoLTE nemají oba účastníci hovoru atd atd. Pokud můžete, používejte 5G, abyste se problémům s hovory vyhnuli.
To je zvláštní, že ten bazmek naprosté většině lidí úplně normálně funguje 🙂 Kdyby ne, tak by lidi za chvíli operátory zbourali.
Čus,mám stejný telefon a tohle se mi děje od počátku, když jsem v místě, kde je špatný signál a to tak blbě, že se telefon rozhoduje mezi tím, jestli hovor uskuteční přes VoWiFi nebo přes síť operátora a během pohybu telefonu k hlavě se ten signál změní a telefon se rozhodne přepnout během vytáčení a přesně v tomhle případě dojde k tomu, že hovor spadne. Řešení by asi bylo to VoWiFi vypnout.
Díky za pohotové návrhy a pomoc. Pomohlo video od Silver Crest. Promazat cash a restart ne, ale obnovení předvolby aplikace ano.
Ahoj řeším stejný problém A55 když jsou vloženy dvě sim tak se děje přesně tohle vytočí až na podruhé někdy napotřetí.máme ve firmě jako služební - děje se to na všech kusech co tady používáme (6ks co vím)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.