» Poradna » Ostatní

Problém s reklamací

 |   |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Dobry den mám dotaz není sice přes IT, ale s elektrem to souvisí, před 3 roky jsem si koupil lednici od společnosti ARGO tato společnost zkrachovala a teďkom se mi pokazila lednička a mám ji ještě v záruce zaruka na ní je 5 let, jak by to mělo fungovat ? Měli by za tu zaruku zodpovídat v prodejně kde byla zakoupena, když firma již zkrachovala ? Nebo jsme v p*deli a musím si obravu zaplatit sám. Děkuji za odpověď.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 | Microsoft Windows 7 Chrome 14.0.835.187

Za záruku vždycky zodpovídá prodejce, že výrobce zkrachoval je jejich problém, ne tvůj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

a nemaš nějaky zákon na to abych kdyžtak měl přímo nějaky argument :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Chrome 14.0.835.187

Je to v občanském zákoníku. Smlouvu jsi uzavřel s prodejcem, takže to taky musíš řešit s prodejcem. S výrobcem jsi žádnou smlouvu neuzavřel, takže s ním nic taky neřeš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 IE 9.0

Že prodejce zkrachoval nemusí vadit. V záruním listu jsou adresy servisních techniků, kteří mají smlouvy s výrobcem lednice (třeba i na těch 5 let) a bez problémů to opraví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Firefox 7.0.1

Pokud těch 5 let je oficiální záruka výrobce a nikoliv prodloužená záruka od prodejce, tak by ji autorizovaný servis měl opravdu opravit bezplatně. U lednic však často bývá prodloužená záruka jen na kompresor, pokud by v tomto případě odešlo něco jiného, tak opravu platíš. Další problém vzniká při případné neopravitelnosti. V tom případě vrací peníze pouze prodejce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 70.0

Dobrý den, chtěla jsem vás poprosit o radu, před pár dny jsem nechala reklamovat mobilní telefon který mám 6měsíců, kde se mi rozbil display (vytekle barvy ) .Telefon nespadl na zem,ani nebyl polit vodou nevím z jakého důvodu se to stalo byl nošeny stále v pouzdře. Ale paní mi řekla že reklamace nemusí byt uznána ze jsem si za to mohla sama třeba o tlakem v kabelce což je u me hloupost a musela bych celou škodu platit sama.K čemu tedy je záruka 24 měsíců? Myslíte že mi reklamaci uznají? A když ne kam se mám obrátit?Mám nárok na bezplatnou náhradu? Děkuji moc za odpověď.A přeji hezký den. Michaela 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Argo, Lednička, Deli