Notebook má více než solidní parametry a myslím, že Dell poradil dobře. Notebook šlapal dva roky bez problému, co čtu - co takhle čištění? Zajistil jste si alespoň jednou profylaxi, takže rozebrání notebooku, vyčištění od prachu, přepastování chladiče? Docela bych se i vsadil, že jste mě na chladiči "deku" prachu a notebook se prostě přehřál. Následné repasované desky se evidentně nepovedly a už jste se vezl. Notebook je takový malý vysavač a prostě se o něj musíte v tomto směru starat.
Servis Dell jako takový ale fungoval dobře, ne?
Dell však selhal na následné zákaznické podpoře - vystavení dobropisu a vrácení peněz, to by se stát nemělo. To bych taky skákal dva metry do stropu.
Co se značky Dell týká, máme ve firmě několik stovek zejména notebooků (vesměs Latitude) a nedáme na Dell dopustit. Stroje prostě makají, servis taky. V minulé firmě jsme měli HP a to byla celkem tragédie. HP už prostě není, to co bývalo před deseti lety.
Tak hodně štěstí, ať to už dořešíte. :)