» Poradna » Programy

Problem s outlookem po zmene poskytovatele pripojeni

 |   |   |  [88.146.5.---]

Presel jsem na ADSL od Volneho a haze mi to následujici chybu.Zpravy stahuju z tiscali a smtp jsem zmenil.Zpravy se jakoby stahnou , ale potom to vyhodi tuto hlasku:
Zprávu č. 1 nelze převzít. Účet: 'pop3.tiscali.cz', Server: 'pop3.tiscali.cz', Protokol: POP3, Odezva serveru: '-ERR cannot open disk file error 2', Port: 110, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba serveru: 0x800CCC90, Číslo chyby: 0x800420CD
 
Dik za radu.

Odpovědi na otázku

 |   |   |  [82.209.39.---]

Musis byt pripojen pres Tiscali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |   |  [62.84.144.---]

Zkuste se podívat do pošty přes webové rozhraní
http://www.tiscali.cz/home/
V tabulce Mail vyplnit e-mail. adresu a heslo. Jestli se takto do pošty dostanete, tak vám účet TISCALI nezrušil a chyba bude v nastavení OUTLOOKu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

a proboha PROČ by měl TISCALI nějaký účet rušit ... Problém bude zřejmě v nastavení SMTP serveru poskytovatele jako "výchozí" a nebo ... někde jinde.
Ten můj pesimistický postoj vyplývá z poznání, že vlivem "spam mailové aktivity" tento způsob "volné" komunikace nakonec přejde na "certifikáty, el. podpisy a dalšíblbosti".. bude to bezpečné ... a nepoužitelné.
Tento můj poznatek vychází ze skutečnosti ..... manželka léta komunikovala se švagrovou přes dial-up a účet VOLNY.CZ ... Po zavedení ADSL se logicky nastavil výchozí SMTP server na smtp.iol.cz ...... ... NIKDE nebyly problémy, pouze jak se později zjistilo, švagrová přestala dostávat maily, tím samozřejmě po čase opouštěla snahu cokoliv zpětně psát a........ komunikace mezi rodinami šla ...... NO do...pryč...
Najít příčinu se mi zatím nepodařilo , .. problém se odstranil opět uvedením smtp.volny ... jako výchozí .... prostě PAKÁRNA, protože z "domácí" adresy přes iol.cz ten mail na švagrovou bez problémů pošlu.
Takže ...... pošleš mail ..... a NEMUSÍ dojít a TY to NEVÍŠ ... dost blbá situace
No nic ... dnes už prostě žádám o potvrzení , že to ten adresát DOSTAL .
Pokud mě chce někdo odkázat na použití zaškrtávátek "poslat zprávu doručení" a "poslat zprávu o přečtení" ... tak lituji ... SPAMOVÝ koš to "umí" obsloužit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |   |  [195.47.102.---]

Požívám ADSL od Telecomu a jejich smtp už léta a žádné problémy s poštou nemám. Nejčastější jsou spíše problémy mezi klávesnicí a židlí, i když spam filtery samozřejmě umí své.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |   |  [195.178.89.---]

Dik za reakce, ale chytrejsi z toho nejsem.http://www.zive.cz/Client.Images/smileys/10.gif">

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |   |  [195.47.102.---]

Po zadání Vašich chyb do goole (což jste mohl zkusit také) to vypadá na problém u poskytovatele (chyba disku nebo nějaké porušené soubory). Spojte se s nimi ať to spraví (zajímavé, že všichni lidé s podobným problémem měly vždy adresu tiscali nebo worldonline).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |   |  [195.113.98.---]

Ano je to tak. Ve schrance zustavaji nejake nesmyslne maily, ktere nejdou odmazat.Pokud je ve schrance jiny mail v pohode se stahne, ale tyto pseudo maily vyhazuji tyto hllasky.Dekuji za odpoved, ktera me ujistila kde je chyba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět



Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Test 6 odolných telefonů a 22 powerbank

Srovnání technologií QLED a OLED

Měřte své sportovní výkony

Sady pro chytrou domácnost