» Poradna » Programy

Problém s OneDrive for Business sync (Windows 10) - vytěžuje disk 100%

 | Microsoft Windows 10 Chrome 47.0.2526.73

Zdravím, mám problém s OneDrive pro firmy (ODFB) ve Windows 10. Pokud je spuštěný Groove, disk je dle správce úloh vytížený většinu času na 95-100%. Celý systém je pak vytížený a všechno brutálně dlouho trvá. Používám ještě osobní OneDrive a ten funguje bez problémů. U ODFB ale nemůžu docílit synchronizaci s cloudem. Divný je, že ikonka ODFB na spodní liště hlásí - synchronizují se soubory, zbývá jich 1739. Za chvíli je tam číslo 1765, za chvíli 1728 a pak třeba zase 1739. Nemělo by souborů, které zbývá synchronizovat pouze ubývat??? Z celého Office365 a ODFB začínám být dost sklamaný. Slabě řečeno. Prosím o radu, děkuji.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

avatar
 | Linux Chrome 48.0.2564.97

Přeinstaluj klienta (precizní odinstalace!)A za druhé, kdypak se problém objevil, snad ne od začátku instalace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Chrome 48.0.2564.97

problém se objevil poté, co jsem odstartoval synchronizaci knihovny - cca 2500 souborů (fotek do 1,5MB) Není schopný synchronizaci dokončit. Klienta jsem už zkoušel přeinstalovat (dle návodu Office365), co myslíš tím precizní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 10 Chrome 46.0.2486.0

Hm, tak při mnoha malých (nebo i větších) souborech jsem zjistil i já, že se to zahlcuje. Od té doby používám data v balíkách. Jelikož stejně vše do OneDrive šifruji (7z, s heslem takto dlouhým ********* ******* ** ***** **** ********** (z paměti), tak mi to ani nevadilo.> Prostě jsem to neřešil a pochopil jsem, že použití s komfortem HDD / SSD možné není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Linux Chrome 47.0.2526.111

Včetně všech zbytků (v registru atd.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: OneDrive, Berka, Sync, Business, Office365, Groove