» Poradna » Mobily, audio, video

Problém s Obchod Play na Samsung Galaxy J5

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 49.0.2623.87

Zdravím. Před pár dny jsem si pořídil Samsung Galaxy J5. Se zařízením jsem byl do té doby, než se mi aktualizoval Obchod (Google) Play. U té nejaktuálnější verze při jakékoliv aplikaci kterou si chci stáhnout objeví error, což se před tím, než se Obchod Play aktualizoval nestávalo. Dal jsem tedy na rady přímo od Googlu, ale ty nefungovaly. Proto se vás ptám. Nevíte co s tím?

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 44.0

No můžeš zkusit smazat data aplikace u Play Google. A pokud nepomůže, tak se asi nevyhneš továrnímu resetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 49.0.2623.87

Tovární reset se také uskutečnil, ale ani to nepomohlo. Google Play se znovu aktualizoval a stále to nejelo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Firefox 45.0

Ještě vyzkoušej nějaké jiné připojení. Případně můžeš ještě pár dní počkat, jestli to nějak nevyřeší Google. Pokud to nepomůže, tak reklamace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 49.0.2623.87

Stal se zázrak! Najedou to začalo fungovat. I tak díky za rady, které se můžou vždy hodit. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Firefox 45.0

Máš nainstalované všechny systémové (od Samsungu) aktualizace? Pokud ani ty problém nevyřeší, tak je to na reklamaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Obchod Play, Obchod Google Play


Určitě si přečtěte



Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test autokamer

Test ATX skříní

Jak surfovat pohodlně

Sportovní aplikace

Jak funguje procesor