Nemůžu se přihlásit do internet bankingu na svém laptopu a tabletu, jde o britskou banku TSB.Při kliku na Log In vyskakuje zpráva Common_MG_system_error, která se ukazuje v posledních dvou dnech, předtím jen systém hlásil Špatně zadané ID.Při zadání ID a hesla okno hlásí Zadané špatné ID, přitom na jiném PC v bytě, ale jiného majitele, se přihlásit můžu, stejně tak jsem se přihlásila přímo v bance na jejich PC. Mobilní aplikace banky taky funguje bez chyby.Když otevřu pomocnou stránku Zapomenuté ID nebo Zapomenuté heslo, systém hlásí Chybně zadané údaje pro přihlášení, přestože zadané údaje jsou správné.Používám prohlížeč Chrome. Vymazala jsem všechny cookies a historii prohlížení, pořád tentýž problém. Po promazání, následném shození Chromu a otevření prohlížeče Edge – bylo to v bance, kde jsme zkoušeli najít, kde je chyba, jsem se přes Edge přihlásila. Doma už to na druhý pokus nešlo a stejná hláška o erroru. Totéž vyskakuje na třetím zařízení, tabletu. Stejný problém je i na Mozille Firefox, ani tam se nepřihlásím. Jakoby se odněkud natahovala nějaká infekce. Mám ofiko verzi Avastu, je koupený pro 5 zařízení (můj laptop, tablet, telefon, přítelův PC a telefon). Firewallem od Avastu to být nemůže, na přítelovém PC se do banky přihlásím.Systém není hacknutý, peníze mi nemizí, přes mobil do bankovnictví vidím, stejně tak mi potvrdili v bance, že ID, co zadávám, je správné. Oni sami nevědí.Něco mi říká, že problém by mohl být právě v Chrome, ale nevím, kde hledat, něco v nastavení, nebo nějaký zákaz něčeho, ale s ničím jsem nehýbala, prostě jsem se jen jednoho dne nepřihlásila. U banky jsem 7 let, na stávajícím laptopu pracuju 2 roky, a nikdy žádný problém. Anebo v účtu Google. To mě napadá proto, že přes mobil je to ok, přes laptop a tablet ne.Na český účet u Airbank se přihlásím bez problémů.Čistění laptopu od škodlivého sw - Nebyl nalezen žádný škodlivý software.Děkuji… za všechny případné rady, co s tím. Vera Ukázat celý příspěvek