Mám problém se synchronizací uživatelů z Active Directory na Windows Server 2022.Na serveru s Windows Server 2022 mám doménu firma.com. Uživatelé v Active Directory se bez problémů synchronizují na všechny doménové počítače, na Synology a další zařízení. Jediný problém nastává pouze u několika uživatelů v Microsoft 365. Konkrétně se mi stává, že u dvou uživatelů se zobrazují dva účty. Oba se tváří jako "synced on-premises" a každý má dvě adresy: uživatel@firma.com uživatelnějakéčíslo@firmaonmicrosoft.comNedaří se mi tyto účty sloučit. V admin.microsoft.com bych neměl mít možnost mazat doménové uživatele, ale přesto – i když oba účty vypadají jako doménové ("synced on-premises") – dokážu smazat účet, který má formát firmaonmicrosoft.com.Takových uživatelů bylo více, ale všechny kromě těchto dvou se mi podařilo sloučit buď pomocí "Soft match",… nebo "Hard match".U těchto dvou uživatelů ale tento postup nefunguje. Po provedení "soft i hard match" se po první synchronizaci znovu objeví dva účty.Každý zdvojený uživatel má dvě hodnoty ImmutableID – jednu pro firma.com a druhou pro firmaonmicrosoft.com.Setkal se s tímto problémem někdo? Existuje způsob, jak to vyřešit, aniž bych musel uživatele mazat z Active Directory, Teams a znovu je vytvářet?Podpora Microsoftu mi zatím nedokázala efektivně poradit. Navrhovali pouze postupy, které jsem už dávno zkoušel.Tato situace vznikla původně tak, že jsme nejprve měli pouze Teams. Asi půl roku po jejich zřízení jsme pořídili nový server, který jsme přidali do domény. Předchozí starší server nebyl v doméně.Jak jsem ale psal, všechny účty kromě těchto dvou se mi podařilo bez problémů sesynchronizovat. Ukázat celý příspěvek
Synchronizaci mas tedy jednosmernou (pouze z onpremise do azure AD)?MPP.S. Osobne jsem zastancem internich domen typu firma.local / intra, ale to asi nebude zdrojem duplicit
Ano, jednosměrnou.
Vysyp si ad napr. pomoci CSVDE do textaku a podivej se, cim se postizene ucty lisi od jinychJinak proste zavolej na podporu, mas ji v ceneMP
Jediný rozdíl byl v tom, že u jednoho ze dvou uživatelů byla nastavená proxy adresa SMTP uživatel@firma.com.U druhého, problémového, tato adresa nebyla.Zkusím znovu kontaktovat podporu, i když mi zatím nepomohli.
Podporu mas v cene a i kdyz ma vetsinou pomalejsi rozjezd (chce to trochu trpelivosti; na druhou cenu si uvedom, s jakymi kravinami obcas lidi volaj' - pak pochopis, ze z tebe nedelaji blbce, jen vsechno 3x proveri).Nakonec jsem byl vzdy spokojen.MP
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.