Problém s duplicitními účty při synchronizaci AD uživatelů do Microsoft 365

5 odpovědí řadit od nejnovějších

27. 4. 2025 • 8:33

Mám problém se synchronizací uživatelů z Active Directory na Windows Server 2022.Na serveru s Windows Server 2022 mám doménu firma.com. Uživatelé v Active Directory se bez problémů synchronizují na všechny doménové počítače, na Synology a další zařízení. Jediný problém nastává pouze u několika uživatelů v Microsoft 365. Konkrétně se mi stává, že u dvou uživatelů se zobrazují dva účty. Oba se tváří jako "synced on-premises" a každý má dvě adresy: uživatel@firma.com uživatelnějakéčíslo@firmaonmicrosoft.comNedaří se mi tyto účty sloučit. V admin.microsoft.com bych neměl mít možnost mazat doménové uživatele, ale přesto – i když oba účty vypadají jako doménové ("synced on-premises") – dokážu smazat účet, který má formát firmaonmicrosoft.com.Takových uživatelů bylo více, ale všechny kromě těchto dvou se mi podařilo sloučit buď pomocí "Soft match", Ukázat celý příspěvek

27. 4. 2025 • 9:00

Synchronizaci mas tedy jednosmernou (pouze z onpremise do azure AD)?MPP.S. Osobne jsem zastancem internich domen typu firma.local / intra, ale to asi nebude zdrojem duplicit

27. 4. 2025 • 9:03

Ano, jednosměrnou.

27. 4. 2025 • 11:44

Vysyp si ad napr. pomoci CSVDE do textaku a podivej se, cim se postizene ucty lisi od jinychJinak proste zavolej na podporu, mas ji v ceneMP

27. 4. 2025 • 13:55

Jediný rozdíl byl v tom, že u jednoho ze dvou uživatelů byla nastavená proxy adresa SMTP uživatel@firma.com.U druhého, problémového, tato adresa nebyla.Zkusím znovu kontaktovat podporu, i když mi zatím nepomohli.

27. 4. 2025 • 14:38

Podporu mas v cene a i kdyz ma vetsinou pomalejsi rozjezd (chce to trochu trpelivosti; na druhou cenu si uvedom, s jakymi kravinami obcas lidi volaj' - pak pochopis, ze z tebe nedelaji blbce, jen vsechno 3x proveri).Nakonec jsem byl vzdy spokojen.MP

Určitě si přečtěte

Články odjinud