» Poradna » Web a internet

Problém s doručováním emailů (vlastní doména) prostřednictvím Zoho.com

 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1847.137

Dobrý den,pro vlastní doménu jsem zřídila emailový účet na Zoho.com. Z tohoto účtu maily dále přeposílám na svůj mail na Seznamu. Když jsem testovala funkčnost nové adresy, maily bez problému došly jak na účet na Zoho.com, tak později i na Seznam.cz.Bohužel ale zjišťuji, že některým klientům se odeslaný mail vrátí s tím, že jej na tuto novou adresu nelze doručit (chybou při zadání adresy to prý není). Přitom část mailů chodí zcela bez problému.Můžete mi prosím někdo poradit kde by mohla být chyba? Mockrát děkuji za odpověď.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 2000 Opera 9.80

a co uvedst chybu se kterou se nedoruce mail vrati?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 2000 Opera 9.80

*nedoruceny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 35.0.1916.114

Text nedoručeného mailu:...Diagnostické informace pro správce:Server pro generování: smtpout-dc1-2.cpoj.czm.vlckova@kvalitni-pojistka.cz#< #5.0.0 smtp; 550 relay not permitted> #SMTP#Původní hlavičky zprávy:X-AuditID: 0a6930b3-f79d56d000001189-d6-539ee4863089Received: from smtpgatebma.security.cpas.cz (smtpgatebma.security.cpas.cz [10.105.164.58])by smtpout-dc1-2.cpoj.cz (Ancient Mail Gateway) with SMTP id 25.9A.04489.684EE935; Mon, 16 Jun 2014 14:35:18 +0200 (CEST)Received: from smtp.cpas.cz ([10.105.58.180]) by smtpgatebma.security.cpas.cz with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.4675);Mon, 16 Jun 2014 14:35:18 +0200Received: from CZCSEXMBX11.cpas.cz ([169.254.3.163]) by CZCSEXHUB11.cpas.cz([10.105.58.180]) with mapi id 14.03.0123.003; Mon, 16 Jun 2014 14:35:17+0200From: =?utf-8?B?R2F0dG5hcm92w6EgRXZh?= <eva.gattnarova@ceskapojistovna.cz>To: "'m.vlckova@kvalitni-pojistka.cz'" <m.vlckova@kvalitni-pojistka.cz>Subject: =?utf-8?B?UkU6IEZsb3RpbG92w6kgcG9qacWhdMSbbsOtIHZvemlkZWwgLSBOQULDjURL?==?utf-8?Q?Y?=Thread-Topic: =?utf-8?B?RmxvdGlsb3bDqSBwb2ppxaF0xJtuw60gdm96aWRlbCAtIE5BQsONREtZ?=Thread-Index: Ac+JXzV8vJcG/oyMQ7e9BkKlwfsccg==Importance: highX-Priority: 1Date: Mon, 16 Jun 2014 12:35:16 +0000Message-ID: <8A2C6BD35156A74693398F2E86B8707246485EF2@CZCSEXMBX11.cpas.cz>Accept-Language: cs-CZ, en-USContent-Language: cs-CZX-MS-Has-Attach: yesX-MS-TNEF-Correlator:x-originating-ip: [10.105.58.149]Content-Type: text/plainMIME-Version: 1.0Return-Path: eva.gattnarova@ceskapojistovna.czX-OriginalArrivalTime: 16 Jun 2014 12:35:18.0502 (UTC) FILETIME=[6E73E060:01CF895F]X-Brightmail-Tracker: Ukázat celý příspěvek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Firefox 30.0

Adresa odesilatelova postovniho serveru je pravdepodobne na nejakem blacklistu. Freemaily se tam objevuji naprosto bezne a uzivatel (a v podstate ani spravce) nema sanci s tim neco delat. Resenim by bylo pouzivat misto Zoho nejakou jinou postovni sluzbu, kde administrator neni paranoik a vul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Problém bude v něčem z toho co reportuje Domain Health Report odchozího SMTP serveru české pojišťovny:http://mxtoolbox.com/domain/smtpout-dc1-2.cpoj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Firefox 30.0

Osobne jsem tam nic, co by mohlo vyse uvedene zpusobit, proste nenasel. Mozna jen blbe koukam.. Ale dik za tip na zajimavy scanner.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X Chrome 35.0.1916.114

spominane nedorucene emaily niesu nahodou @centrum.cz @atlas.cz ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 8.1 Firefox 12.0

Tohle dělá spf záznam na doméně odesilatele, pokud příjemce má danou e-mailovou adresu/schránku přesměrovanou. Server příjemce, který již jenom předává (přesměrovává) a ponechává původní hlavičku odesilatele, nemá podle spf záznamu oprávnění takový e-mail (s doménou původního odesilatele v hlavičce) odeslat/přeposlat, proto původní odesilatel dostane oznámení o nedoručitelnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 35.0.1916.153

Děkuji za vysvětlení. Poradíte mi jak nyní postupovat, abych tento problém co nejdříve odstranila?Mockrát děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Asi jedině požádat provozovatele mail serveru který obsluhuje doménu kvalitni-pojistka.cz aby uvolnil restrikce na svém SMTP serveru ve smyslu toho co píše kolega viz. výše. Pokud se s ním nedomluvíte tak potom změnit providera.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 35.0.1916.153

A jakého providera byste doporučil? Pokud možno takového, který tyto služby poskytuje zdarma...Pod doménou funguje více mailových adres, které jsou přeposílány na několik mailů na seznam.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Obecně asi takto - u služby "zadarmo" se s vámi v případě vámi popisovaných nebo obdobných problémů nebude nikdo moc bavit, prostě berte nebo nechte být.Jak jsem pochopil tak to máte pro účely byznysu tak si myslím můžete dovolit placené řešení kde budete mít i potřebný support a nedoručování emailů bude muset dodavatel nějak řešit - např. http://www.cloudmail.cz/ apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 8.1 IE 11.0

Ty restrikce -spf TXT záznam - jsou nastaveny především na doménovém name serveru odesílatele a s tím ty nic neuděláš, je to ochrana proti spamu a zneužití domény odesílatele, nikoli příjemce. SMTP server příjemce a především server, který má přijmout již přeposílaný e-mail, toto nastavení pouze akceptuje a e-mail proto nepřijme jako podvržený.Zamezíš tomu tak, že si přijaté e-maily nebudeš nikam dále automaticky přeposílávat, ale budeš si je vybírat (POP3, IMAP, Exchange....) přímo z příchozího serveru, který přijímá e-maily pro tvojí doménu rovnou od původního odesilatele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Doména, Zoho, Alice, Emailový účet