Zdravím. Na mobilu realme 8 mi přestaly fungovat aktualizace. Mobil je vidí, oznámí že aktualizace je dostupná, ale pak tvrdí, že mám pomalé připojení a že ji nedokáže stáhnout.Reset do továrního nastavení by to asi opravil, ale jen kvůli aktualizaci ho dělat nechci. Vše zatím funguje. Jen bych rád věděl, zda jiní uživatelé nemají podobný problém, nebo zkušenost s tím, jak to řešit jinak než resetem. Případně prosím uživatele realme 8 o info, jakou verzi androidu mají aktuálně instalovanou.
A jaké máš připojení?
To by neměl být problém. Vše krom aktualizace funguje jak má, síť běhá svižně, stahování i velkých balíků dat bez potíží. Síť doma je slabší, v práci mnohem rychlejší, čísla neznám ale změna v práci oproti doma není žádná.
Místo elaborátu sis mezitím mohl změřit rychlost internetu a odpovědět na otázku věcně a ne tvým subjektivním dojmem. A tak jako tak tvrdit, že nevíš jak rychlý máš internet, tomu nejde věřit.
No tak nevěř. V práci je podstatně rychlejší než doma, ale tak hned to nezměřím, jen vím, že to taky nechodilo. Důležité je, že nehledám odpověď na to, zda mám pomalý internet (nemám), ale hledám něčí zkušenost s mobilem realme 8.
No evidentně nikdo takovou zkušenost nemá. Ten telefon je poměrně rozšířený, tak by si toho někdo další všiml taky. A tu rychlost máš doma jakou? Kolik v mobilu na nějaké měřící stránce naměříš?
Má mobil alespoň 10% volného (vnitřního) úložiště, restart proběhl, připojení na jinou Wi-Fi, popř, zkusit přes mobilní data, pokud je uvnitř paměťová karta, tak ji zkusit vyndat? Pokud nic z toho nepomohlo, tak ověřit zálohu a tvrdý reset...
Vše splněno, beze změn. Reset zatím nechci dělat, jen hledám zkušenost, zda nejde o chybu u výrobce.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.