Zdravím,aktuálně se potýkám s problémem při přenosu čísla od SAZKAMobilu ke Kaktusu.Při prvním pokusu o přenos mi na infolince Kaktusu řekli, že je OKU kód neplatný. Opsaný byl z aplikace SAZKAMobilu, před odesláním žádosti překontrolován.Po telefonátu na SAZKAMobil mi bylo řečeno, že v aplikaci mám uvedený špatný OKU kód, takže mi poslali esemeskou nový.Ten mi Kaktus opět nepřijal, tentokrát s odůvodněním, že číslo je blokované pro přenos.Po dalším zavolání na SAZKAMobil mi řekli, že převod čísla blokován není a že by to mělo normálně fungovat, přičemž mi opět poslali nový OKU kód. S tím je však zase ten stejný problém, jako v předchozím případě.Že by nechtěli přenos spustit z důvodu nezaplaceného vyúčtování rovnou vyvrátím, vše je zaplaceno.Popravdě už si nevím rady, připadá mi to jako naprostý amatérismus na stranách obou operátorů, kteří jakoby ani neměli techniky schopné se na problém důkladně podívat.Máte někdo nějaké rady, jak dál postupovat?Díky.