» Poradna » Mobily

Prasklé sklo u nového telefonu - nutný autorizovaný servis?

 |   |  Macintosh OS X Chrome 48.0.2564.116

Zdravím,doteď jsem měl takové štěstí na telefony, že jsem nikdy nic nereklamoval. Každopádně mám teď pár dní nový telefon a už se mi podařilo prasknout přední sklo. Je mi jasné, že na takovou vadu se nevztahuje záruka, takže mě zajímá, jestli je potřeba i při reklamaci mimozáruční vady využít autorizovaný servis nebo mi to mohou opravit za nižší částku třeba v iloveservis.cz, aniž bych přišel o záruku.Předem díky.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 48.0.2564.116

Podle práva a zákonů EU nemá právo výrobce co kecat do výběru servisu zařízení (týkalo se to hlavně aut a plnění pojišťoven, které nutily zákazníky provádět servis jen tam, kde to měly sjednané). Ovšem jaký je rozdíl v ceně autorizovaného a neautorizovaného servisu mobilu? To se chceš kvůli rozdílu 500 Kč v ceně opravy hádat a soudit? Viz třeba vodotěsné mobily pokud se nedodrží správný postup, přijdou o vodotěsnost a jakákoliv záruka padá. V prvé řadě bych se obrátil na prodejce a konzultoval s ním servisy, které neovlivní záruku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Ono to vetsinou neni 500, kdyz zene ruplo lcd na blackberry z30 tak v autorizovanym servisu chteli za dil s praci 3700. Koupil jsem lcd pres ebay za cca 700 a vymenil si to podle youtube za pul hodky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 47.0.2526.73

Asi ťažko ti niekto uzná záruku na telefóne, ktorý ti niekto rozoberie pri výmene skla na maderu a potom znovu poskladá .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 IE 11.0

"při reklamaci mimozáruční vady" - a tobě už na tom něco opravovali mimozáruční, že to budeš reklamovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Autorizovaný servis, Sklo, Přední sklo, Štěstí