Můj příběh:Jeden příběh - zkušenost zákazníka s obchodem ve firmě TS Bohemia.K narozeninám dostala dcera tablet GoClever R75 koupený u TS Bohemia.To bylo 12.1.2013. 19. 1. 2013 (7. den používání) nešel již tablet zapnout, zapadlo zapínací tlačítko. Na zem nikomu nespadl. Známky mechanického poškození nenesl.21. 1. 2013 jsem reklamoval tablet na pobočce v Liberci, RMA 143550010118. 2. 2013 (28. den reklamace) mi telefonoval pracovník firmy TS Bohemia, že servisní středisko neuznalo nárok na záruční opravu, mimozáruční bude stát 450 Kč.19. 2. 2013 (29. den reklamace) mi telefonoval pracovník firmy TS Bohemia, že pokud okamžitě nepřijdu podepsat souhlas s mimozáruční opravou, pak nechá poslat tablet zpět neopravený. To je vydíráni: můj problém není, že pokud servisní středisko zboží neodešle, vyprší zákonná reklamační lhůta.Na mou žádost, aby mi ukázal protokol ze servisního střediska, sdělil, že žádný písemný ani e-mailový nemá. Když jsem se snažil získat protokol přímo od servisního střediska, tak chtěli sériové číslo, které zase pro změnu nemám já, protože jsem tablet posílal přes TS Bohemia a sériové číslo jsem si neopsal.Souhlas jsem mu podepsal, protože tablet chci opravený a nechci čekat. Nechci se soudit ani platit znalce.Závěr: pokud bych tablet koupil u Alza.cz s pojištěním 390 Kč, měl bych klid a nemusel se handrkovat s neseriózním servisním střediskem.Vaše firma obchod v tomto oboru dle mého názoru nezvládla.Reakce firmy TS Bohemia:1. reakce v servisním střediskumluvite o tzv vyvratitelne domnence ze zarizeni bylo vadne (nefunkcni) od pocatku, takze je jednoducha cesta, pokud zarizeni nefungovalo od pocatku, nebudou v nem zadna data, mame to tedy nechat servisem proverit?Reakce místopředsedy představenstva:Souhlasím s Vámi, že byť postup kolegů na pobočce v Liberci byl formálně… správný, byl samozřejmě vysoce necitlivý a neobchodní.Celá záležitost se dala řešit obchodněji, za což se velmi omlouvám.Pojištění, které si kupujete u některých prodejců máme samozřejmě také, ale aplikujeme ho na problémové případy zákazníků zdarma.Bohužel náhradu škody za popsaný typ příčiny závady nelze přes toto pojištění řešit, nárok by pojišťovna zamítla.Můj závěr:Postup nebyl ani formálně správný a firma TS Bohemia neumí vůbec prodávat poruchové zboží. Zmiňované pojištění z Alzy se vztahuje na jakékoli rozbití. K tomu však v tomto případě ani nedošlo. Zjevně firma TS Bohemia žije v jiném světě, než já.//Zamknuto. Poradna je misto k reseni pocitacovych problemu a tohle neni zadna otazka. Tema by se hodilo spis do diskuzniho fora. Ukázat celý příspěvek