Mělo to 6V/3W, nebo spíš VA, ale vzhledem k tmu, že zátěž byla v 99,9% případů pouze ohmická, byly ty watty reálné Ale kdybys ty alternátorky měl dva, na kostru kola, nebo jiného prostředku je upevni izolovaně, výstup obou dvoucestně usměrnil a pak spojil paralelně, získal bys zdroj 6 V DC s max. proudem 11 A a s tím už by se něco dělat dalo. Já jsem kdysi dva tyto bazmeky namontoval na mopeda Stadion S 11, do brašničky pod sedlem dal motocyklový 6V akumulátor, sundal magneto, čímž výkon motoru vzrostl natolik, že moped dokázal vyjet na dvojku 40% stoupání a celou elektriku předělal na 6 V DC, takže jsem na něm měl i brzdové světlo a blinkry. (Ze Simpsona). Jezdilo to parádně, ty dva alternátorky to bez problémů utáhly a policajti se divili, jak to, že ten kozí dech je takhle vylepšený, když původně na něj nemusel být ani řidičák.