» Poradna » Programy

Posílání mailů z wordu pomocí thunderbird

 |   | 

Používám ve WXP jednak Outlook Express, ale jako výchozí poštovní klient mám nastaven Thunderbird, včetně nastavení v Ovládací panely-Možnosti internetu. V Office2003, pokud chci odeslat email přímo z Powerpointu, tak se zobrazí v pořádku Thunderbird. Ve Wordu je ale, pokud chci posílat email přímo z něj, stále nastaven OE. Jak zajistit, aby Word použil jako klienta pro odeslání pošty právě Thunderbird?

Mohlo by vás také zajímat


Související témata: Posílání, Poštovní klient, Možnosti internetu


Určitě si přečtěte

Vy a počítač: Virtuální plochy ve Windows mají smysl, používá je třetina čtenářů
Vladislav Kluska
Jak používáte počítačWindows 10Ankety
Pozor na tyto doplňky pro Chrome a Edge. Mohou obsahovat malware, varuje Avast
Jakub Čížek
MalwareProhlížeče
Nejlepší notebooky do 10 000 korun: Co má ještě smysl kupovat. A co ne?

Nejlepší notebooky do 10 000 korun: Co má ještě smysl kupovat. A co ne?

** Notebooky s cenou do deseti tisíc korun jsou plné kompromisů ** Existuje několik modelů dobře použitelných pro nenáročné použití ** Vhodnou alternativou jsou tablety nebo repasované počítače

David Polesný | 94

David Polesný
Jak vybrat notebookNotebooky

Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest rychlých Wi-Fi 6 routerů

Jak ztišit počítač

Velký test mATX skříní