» Poradna » Ostatní

Pojištění proti rozbití a krádeži Alza

 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 31.0.1650.63

Ahoj, dneska si jdu vyzvednou tablet(18000kc) na pobocku Alzy. Rano mi volal Alzak a vzbudil me stim ze mi za 2300kc(Myslim si slusna cena) nabizi tuto sluzbu, vsechno mi vyjmenoval a znelo to super, ja rozespalej jsem souhlasil. Po to jsem si pogoogloval a zistil jsem ze se to mozna nevtahuje na praskli displey. Tak jsem psal do Alzy a ty mi napsali ze to plati i na displey. Email jsi ulozim v pripade komplikaci. Chci se zeptat jestli ma nekdo zkusenosti? Dekuji

Odpovědi na otázku

 |   |  Linux Firefox 26.0

Ono je to složité, tu záruku nebo pojištění (jak je libo) poskytuje obvykle nějaká pojišťovna (u Alzy obvykle podle typu výrobku pokaždé nějaká jiná). Dostaneš k tomu i podmínky (myslím), tak by bylo dobré je prostudovat, obvykle jde o pojistky typu "all risk", takže by to mělo krýt vše. Ale jak znám pojišťovny určitě si tam vymíní spoustu výjimek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 57.0.2987.133

ahoj, je to společnost cardiff aktualně, v každém případě doporučuji pročíst pojistné podmínky. pojištění má hlavu a patu a myslím si že když víte všechny informace - vyplatí se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 59.0.3071.115

Cardiff sú PODVODNÍCI!!! Poistili sme synov tablet proti rozbitiu kradeži... Stalo sa... v batohu náhodne asi buchol pri vystupovaní z autobusu... mal aj v ochrannom púzdre... Komunikácia len telefónom 15 min čakačka na spojenie... Vysvetlili sme čo sa stalo, prijali to na posúdenie..asi o týždeň ZAMIETNUTÉ!!! V Alze nás presviedčali že si to máme dať poistiť lebo deti..lebo náhoda... A čo nakoniec z toho? Nič! cca 20€ sme spláchli v záchode! N E O D P O R Ú Č A M E!!! Alza aj napriek tomu, že nám to odporúčila sa pri uplatnovaní plnenia poistenia z toho VYZULA s tým že ONI NIČ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Edge 17.17134

Také jsem naletěl a už toho mám DOST! Nechci být jen ovce. Nic neslibuji, ale alespoň se pokusím s tím něco udělat.Pokud se chcete přidat, tak zde:https://hromadna-zaloba-na-pojistovnu-bnp-paribas.webnode.cz/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 70.0.3538.67

Nefunkční blog. Někdo se naštval, napsal stránky a vykašlal se na to. Nebo nějaká provokace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 63.0.3239.132

jsou to šmejdi a když dojde na plnění pojištění tak vás odpálkují a nic nedostanete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Unknown IEMobile 10.0

Souhlasím podvodnici muze mne někdo nabídnout pojištění nakopu ho do prd... Ze predu parchanti zapraskani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 67.0

Už nikdy více ty jejich rádoby pojistky vždy si najdou věc aby se nemusela vyplácet nebo měnit ta dana věc a rovnou to uzavřou měla jsem mobil měsíc a už 3 měsíce se s nima dohaduji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Firefox 26.0

V ElektroWorldu, nebo kde to bylo bylo v pojiste taky všechno, ale pak mi řekli, že ta pojistka není na to, že se mobil nevratně poškodí a zdarma dostanu nový, ale nato abych při opravě dostal 10%slevu, nebo měl 10% spoluúčast já vlastně nevím moc jsem to neposlouchal a ani žádnou pojistku nekoupil. Když slyším slova podobná slovům jako pojišťovák tak se mi chce blejt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 31.0.1650.63

v Electroworldu je to bez spoluúčasti mají norskou pojišťovnu. datart to má s 10ti% spoluúčastí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Firefox 26.0

Máš pravdu bylo to v Datartu. Už některé obchody přestávám rozlišovat od sebe navzájem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 31.0.1650.63

Pokud ti nekdo, neco u nas dneska nabizi a ma tom zajem (rano mi volal Alzak...), je to vyhodne predevsim pro nej a pro pojistovnu od ktere dostane odmenu za zprostredkovani pojistky. Takova reklamace a oprava zbozi v zarucni dobe se pak muze pekne prodrazit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Firefox 26.0

žádná pojistka nikdy nekryje to, co se stane právě tobě. Ale pokud chceš tuhle bandu živit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 33.0.1750.146

Platí ti to defacto na jakékoliv poškození, na které se nevztahuje klasická záruka a současně i na odcizení. Například, utopíš tablet v prvních 2 letech od zakoupení -> odneseš na Alzu -> sepíšete reklamační protokol ve smyslu utopil jsem tablet a po vylovení jsem zjistil, že nefunguje. -> buď tě poštou na výdej zboží pro nový tablet zdarma a nebo jej do 30 dnů opraví. Jediné úskalí je v momentě, kdy je výměna kus za kus. V rámci 2-leté pojistky lze dostat úplně nový produkt 1x .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 58.0.3029.110

Ahoj, přidám mou aktuální zkušenost - vůbec to v reálu pak není tak růžové, jak to na první pohled vypadá. Moje zkušenost se vztahuje k mobilu Samsung. Telefon mi odmítli opravit s tím, že jsem si rozbití zavinil sám svou nedbalostí (konkrétně: nedával jsem pozor, protože jsem koukal do mobilu, a člověk proti do mě vrazil, mobil mi vypadnul a rozbil se). Navíc, i kdyby to nebylo nedbalostí, tak to zaroveň nekryje situace, kdy je rozbití způsobeno třetí osobou! Zkrátka, je to klasické pojištění, nekryje to vlastně skoro nic... .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 36.0.1985.125

Zdravím, moje vlastní zkušenost, kupoval jsem mobil HTC za cca 2500,- na pobočce mi nabídli tohle pojištění (za cca 300,-) nechal jsem se trochu ukecat, ale vzal jsem si ho. Se zaplaceným telefonem i pojištěním jsem pak doma googlil informace a dočítal se různé názory v diskuzích od "velmi zasvěcených" lidí. Vesměs jsem se dočetl že je to blbost, že mi nic neopraví. cca po dvou týdnech od nákupu jsem si rozbil přední kryt displeje, tak jsem s účtenkou přišel na pobočku, ukazuju jím to, říkam že jsem zaplatil nejakou pojistku atd. Alza chlapík mě nenechal ani domluvit a říká: "no, tak to nechame opravit, když servis řekne, že to bude stát nějaké peníze tak to zaplatíme, když řekne že to nemá smysl opravovat, dáme Vám nový telefon". Vytiskl formulář a byl jsem za 5min hotový. Takže absolutně bez problému, trochu jsem čekal že se budu nejak dohadovat, nic takovýho. Zkrátka tak jak řekli při nákupu, tak se nakonec stalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Chrome 37.0.2062.117

Ahoj.mám zkušenost takovou ze mi ukradli tablet 15 dni starý s pojištěním a pánové na reklamacich si vymyslí pořad nějaké dokumenty které mám donést.je to podvod v rámci zákonů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 39.0.2171.95

Hele, já mám gopro od alzy, už sem ho 3x rozšlehal po pádu z motorek..Nakráčel jsem do alzy, vyplnil jsem papír a druhý den sem si šel pro novou kameru..Ta věc musí být zničená natolik že by cena za opravu přesáhla samotnou cenu výrobku.. takže když se koupíš foťák a škrábneš jen čočku, tak je lepší sním ještě více švihnout a máš jistotu že dostaneš nový za velmi krátkou dobu.. protože se nebude opravovat, ale dají ti novej.. já za gopro platil nějaký ten litr a pul na 2 roky.. a musím říct že se mi to opravdu vyplatilo do posledního centu.. a týden předtím než mi to skončí to rozšlehám znovu a budu mít novou zase.. myslím si že to stojí za to dát to pětikilčo a mít jistotu.. ale s krádeží je to težké.. bylo mi řečeno že stačí správa od policie, ale jak ty píšeš tak asi nestačí, no já se jim moc nedivím.. mohl bych tam chodit každý den že mi někdo ukradl mojí kameru, a pak je prodávat na aukru a vydělávat velké peníze.. musí to mít taky nějak ošéfované, ale jestli ti to někdo ukradne tak se určitě dočkáš spravedlnosti..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 44.0.2368.0

tak to nechápu. me v alze rekli, ze kdyz mi dají nové zbozi, pojisteni tim zanika. pojisteni by pokracovalo pouze v tom pripade, kdy by zbozi opravili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Firefox 52.0

V poctate je to tak, že pojistka je vázána na SN. Když dostaneš nový produkt, má mové SN. Takže si můžeš zaplatit novou pojistku. Takhle to vysvětloval zase v Alze mně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 46.0.2490.80

tuším, že to lze udělat jen jednou za rok, takže bych byl s dalším šleháním opatrný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 48.0.2564.109

Asi jste agent či pracovník pojišťovny nebo lžete. Pojištění u Alzy z a n i k á po 1.škodné události. Navíc mají 10% spoluúčast. Tzn.,pokud Vám dali nový gopročko, zaplatil byste 10% ceny nového. Navíc. Do Alzy nakráčíte až po nahlášení škodné události na pojišťovně, ( č.uvedno na stránkách Alzy ) kde Vám přidělí č.škodné události.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 8.1 Chrome 40.0.2214.93

Sam si podvod. Je logicke, ze kdyz ti neco ukradnou je k tomu treba delako vice dokumentu nez kdyz to rozbijes. Nemuzes cekt, ze si neco koupis a za tyden prijdes ze starym v kapse ze ti to nekdo ukradl a dostanes novy. Je jasny, ze je potreba dokumenty aprotokoly od policie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Firefox 38.0

Dejte si pozor Alza změnili podmínky pojištění od 1.5.2015 se pojistné plnění nově nevztahuje na to, když si věc rozbijete vlastní vinou - např. vám vypadne telefon z ruky a praskne displej - odst. 10.1.3 nových pojistných podmínek - "za poškození způsobené úmyslně anebo nedbalostí/neopatrností pojištěného (např. rozsednutí, rozšlápnutí, přejetí autem, neopatrná manipulace apod.)" Samozřejmě každej může tvrdit, že mu telefon nevypad protože má volšový ruce, ale že mu na něj spad hrnek z police která se utrhla, ale je dobré to asi vědět ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Chrome 45.0.2454.84

Prosim ta a co je najlepsie povedat ked dojdem do alzy s prasknutym displejom ? Ked mi spadol?Mam povedat ze ma niekto zhodil zo schodou alebo aka je najlepsia volba aby mi poistku uznali a neodbili ma tym ze je to vlastna vina lebo tie podmienky su tak specialne ze neviem co mam povedat aby mi poistku uznali co navrhujes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 46.0.2490.80

ma niekto zhodil zo schodou = je zodpovedny on

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 59.0

Tyo to mě nenapadlo a zrovna teď to budu řešit ,mockrát díky :) <3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 41.0

No bacha na to, maji tam urcite klicky, maji tam pojisteni jen na kradez, pak jen na rozbity displej a pak maji pojisteni celkove.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 40.0.2214.93

Tak, když sem zakládal toto 3.1.2014 tak jsem nevěřil, že pojištění použiju. 23. 10. 2015 jsem byl na pobočce reklamovat Ipad s tím, že podle protokolu : Popis závady Zákazníkovi upadl tablet během manipulace. Stalo se to doma, spadl na dlažbu. Byl v ochranném obalu. Došlo k poškození krycího skla displeje asi z třetiny plochy v podobě pavučiny. Poranění hrozí. Tablet je funkční a reaguje na dotyk.Nejvíce mě překvapuje, že se pojištění vztahuje pouze na tablet ale nabíječku ne i když byla v balení. No uvidíme jak dopadlu, určitě sem napíšu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 46.0.2490.80

Jak si dopadl FatalERROR?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 46.0.2490.86

Tož to je opravdu zajímavé teda ... už se šulí úplně všechno, taky by mě zajímalo, jak dopadneš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 46.0.2490.86

Ahoj pokud máte problémy s uplatněním pojistného plnění vůči ALZa, resp. nechce Vám plnit, kontaktujte právničku na e-mailu pekej@centrum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 47.0.2526.80

No tak som tam teda išiel a povedal som ze ho ked zafukal vietor ztrhlo ho zo stolu aj s obrusom (vonku) (tak to aj bolo)a vzal to bez problemov DRUHA VEC JE TO ZE OPRAVA DISPLEJA SA NEROBI!!! pre nich to je oprava viac ako 70% sumy zariadenia a vtedy vam vratia peniaze A POZOR!!! v zmluve je spoluucast a amortizacia takze po 7 mesiacoch mi vratili o 60€ menej(CCA)reklamovat sa da ale odrbkaju vás na tej zmluve tak či tak ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 47.0.2526.80

Tak když jsem 3.1.2014 ten dotaz psal, tak jsem neveděl, že to dopadně jak dopadne. Tablet se mi rozbil a využil jsem pojištění. Skoro 2 měsíce řeším to, že mi chtějí dát 13500 Kč místo 17999 Kč což i odpovídá podmínákám ale při uzavíraní mi bylo slíbeno, že kdybych tablet rozbil, tak bych dostal úplně stejný tablet a nic bych nemusel řešit. Při pokusu o nový tablet to Alzu nezajímá a mám smůlu a musím si vzít těch 13500 Kč. Takže mám aspon drahocenou zkušenost a žádné pojistění už nebrat + nic nekupovat u Alzy!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 47.0.2526.106

Ahoj, pojištění ve vztahuje na pád, polití a mechanické poškození. Takže když se ti něco stane s displejem díky těmto situacím, tak to platí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 47.0.2526.111

ALZA – POJIŠTĚNÍ PROTÍ POŠKOZENÍ A KRÁDEŽI UŽ NIKDY VÍC,JSEM VYLEČENÝ. HTC ZA 6690 ,POJSTENI 1471. CCA 18% … telefon mi jendou spadl,reklamace pres pojstku uznana cca mesic…. Ale po nejake dobe se mi stalo to že mi telefon opet vypadl z ruky ,klasicky jsme zavolal na alzu ze jsem rozbil telefon. Ale co mi rekli me pekne Odje**** … Prý narok na opravu z pojsteni je jednou za rok. Takže musíte počkat cca 300 dní než ho budete moct dát opět na opravu…. To je pekne zmrdstvo jak to maji ošulene,kdybych to vedel nic si u nich nepojstim a ted si uz u nich ani nic nekoumi,zmrdi. Co je to za logiku,jako co telefon mi ma lezet rok v šupliku abych ho mohl dat na opravu??? Maji hned napsat že oprava pouze jendou za rok nebo tak něco,ale ti hajz.li to napisou nekde malyma pismenkama…. Stejne se mi zda ze to maji napsane blbe … pisou 3x do roka… —->9.6 Pojistitel může plnění z pojistné smlouvy odmítnout, jestliže:a) příčinou pojistné události byla skutečnost, o které se dozvěděl až po vzniku Pojistné události a kterou nemohl zjistit při sjednávání pojištění nebo při jeho změně v důsledku úmyslně nebo z nedbalosti nepravdivě nebo neúplně zodpovězených písemných dotazů, a jestliže by při znalosti této skutečnosti v době uzavření pojistné smlouvy toto pojištění neuzavřel nebo je uzavřel za jiných podmínek, nebob) oprávněná osoba uvede při uplatňování práva na plnění z pojištění vědomě nepravdivé nebo hrubě zkreslené údaje týkající se rozsahu pojistné události, nebo podstatné údaje týkající se této události zamlčí.9.7 Sjednal-li pojištěný pojištění dle této smlouvy k jedné Věci vícekrát, pojistné plnění mu bude vyplaceno pouze jednou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 47.0.2526.111

Ahoj, také jsem si před cca rokem a půl zaplatil toto pojištění. Koupil jsem si iPad a pojištění vyznělo velmi výhodně..... To je asi tak všechno. Pamatuji si s velkou přesností, co mi slečna povídala za LŽI A VÝMYSLY.. Možná tomu i sama věřila, protože jsem neměl nejmenších pochyb, že nemluví pravdu. Do očí mi s klidem řekla, že když iPad třeba před jejíma očima rozmlátím kladivem, tak že mi ho ZDARMA vymění. Řekl jsem si, že to je super a zaplatil necelých dva a půl tisíce. Podotýkám, že mě ujišťovala, že oprava/výměna bude uhrazena z pojištění a nebude mě to nic stát. Shodou nešťastných náhod se mi povedlo iPad rozbít, a tak jsem vesele šel do Alza.cz v Holešovicích na "Reklamace," vylíčil situaci, která předcházela rozbití iPadu, vše jsme s pracovníkem z reklamací sepsali, iPad jsem odevzsal a šel domů vyčkávat zprávu o tom, že už si mohu iPad vyzvednout. Řečeno mi bylo, že na to je lhůta 31 dní... tak jsem si ještě říkal, že to bude třeba za dva týdny hotové, když to i na "Reklamacích" šlo tak hezky, bez nervů, s úsměvem. Uběhlo víc jak 31 dní a já se zprávy nedočkal, tak jsem napsal do Alza maila s dotazem, jak se věci mají a prosbou o vysvětlení, proč se to celé zdrželo. Najednou mi druhý den přišlo upozornění, že si mohu iPad vyzvednout a že se "velmi ospravedlňují." Z celkem tří mailů jsem ani v jednom písmenku neměl důvod se domnívat, že bych si měl s sebou brát peníze, a tak jsem stále žil v přesvědčení, že je vše v pořádku a co nejdříve vyrazil do Alza.cz v Holešovicích. Vystál jsem frontu na výdeji zboží a když mi pracovník iPad předává do ruky, najednou slyším slovo "spoluúčast," tak říkám: "Počkat, počkat, netuším, o co jde - jaká spoluúčast?!" Až teď mi někdo řekl, že to pojištění vůbec nehradí celou opravu/výměnu, ale že je tam spoluúčast 10%. Tablet mě stál ecelých 20 tisíc vč. pojištění, tak říkám: "To je hezký, to jsem vůbec netušil, to musím někam zaběhnout pro ty dva tisíce, ať mám radši na celých 10% spoluúčasti..." Načež mi pracovník vyčte z monitoru sumu cca 5600,- Kč. No to už jsem na něj koukal jak koza na tatarák, ale naštěstí on na mě koukal s podobným nechápavým výrazem. Ať totiž počítám, jak počítám, nikdy mi nevyjde, že 10% ze 20 tis. Kč (a to nebyla čistá cena tabletu, ale v téhle částce už bylo započteno pojištění i úroky - tablet jsem bral na splátky) by se třeba jen blížilo téhle cifře. Rozčilovat se na toho kluka nemělo cenu - on tu cenu neurčil - tak jsem se nechal vyslat znovu na reklamace, aby mi to nějak objasnili. Tam také nikdo netušil, kde se ta cena vzala, až po pár minutách studování monitoru vyšlo z úst některého z pracovníků rekamací Alza.cz, že ta pojišťovna tam možná dala nedbalost. Tak zas nahodím svůj "kozotataráckej" pohled a vysvětlím jim, co mi bylo řečeno při koupi iPadu a popíši, co vše mě vedlo k mé bezstarostné náladě, když jsem tablet šel reklamovat. Na to vše jsem si vyslechl přesně to, co jsem čekal a co jsem na svou otázku sám sobě odpověděl společně s pracovníky. Že směrodatný je to, co je na papíře. Vím - moje chyba, že jsem to při sepisování tři hodiny neštudoval a nevzal si s sebou radši právníka, ale na svou obhajobu chci říct, že si musíme uvědomit, že jsem byl jednoduše natěšen na svou nově pořízenou vymoženost a chtěl jsem se už v co nejbližší době učit se svým novým iPadem, tak jsem si nechal říct, co smlouva obsahuje a tu jsem podepsal.. Dopadlo to tak, že iPad jsem jim tam musel nechat a teď přemýšlím, s jakou náladou budu psát stížnost do pojišťovnyBNP PARIBAS CARDIF. Tohle prostě byla šílená "levá" na obyčejnýho důvěřivýho zákazníka, co si z posledních peněz chtěl koupit něco zábavného a zároveň užitečného + si zodpovědně uzavřel pojištění, když už si kupuje tak drahou věc. -------------------TO POJIŠTĚNÍ JE PROSTĚ LEŽ A PODVOD a já nemůžu uvěřit tomu, že společnost takových rozměrů, jako je Alza.cz, má zapotřebí úzce spolupracovat z firmou (pojišťovnou), kterou se právě pro jejich křivárny chystám rozcupovat nejdřív oficiální cestou a když to nepomůže, budu (z morálního hlediska) nucen a povinen jít osobně rozkopat držky všem šmejdům, kteří obelhávali člověka, který si to ničím nezasloužil. S pozdravem Jan VOLF

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 48.0.2564.109

Možná to bude někoho zajímat. Koupil jsem v Alze iPhone 6s za Kč 25 ti. Pojištění 4.850,-proti rozbití a krádeži na 2 roky. Po dvou měsících mi spadl a i přes drahou bezpeč. fólii a celkový kryt se roztříštil display. Mobil chvíli jede, chvíli ne. Po nahlášení na č. +420 225 340 777 BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. mi bylo přiděleno č. pojistné události. Na pobočce Alzy jsem přinesl telefon a čekal. Po 3 týdnech přišlo zamítnutí s odůvodněním neopatrná manipulace čl.10 Výluky z pojištění 10.1.3 za poškození způsobené úmyslně anebo nedbalostí/neopatrností pojištěného (např. rozsednutí, rozšlápnutí, přejetí autem, neopatrná manipulace apod.) Asi nemá smyl se soudit, prostě Alza ruším kupoval jsme tam v podstatě úplně všechno na firmu, za rok tak oklo 120 tis. bez DPH. Stejně to mají předražené. Proto moje rada je. V žádném případě pojištění u Alzy a výše uvedené pojišťovny. Prodejce z Alzy ( který tak rád volá klidně i večer či brzy ráno ) má za sjednání provize cca 1/4 z ceny pojištění, proto ta snaha a péče o zákazníka. V podstatě jde o podvod. Možná by nebylo od věci poradit někomu, kdo je chce dostat, nahrát si rozhovor, ve které slibují úhradu pojistného "i když to rozflákáte kladivem." atd. Já na to čas nemám, musím vydělávat na nový mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 51.0.2704.84

Při koupi mobilního telefonu u společnosti ALZA mi byla prodejcem nabídnuta "Služba Pojištění – nahodilé poškození a odcizení 2 roky (RL668e8)" s tím, že mne prodavač informoval o tom, že se “jedná o pojištění pro případ poškození telefonu pádem utopením a podobnými nehodami…“ VÝSLEDEK: ODMÍTNUTO plnění podle 10.1.3 poj. podmínek "za poškození způsobené úmyslně anebo nedbalostí/neopatrností pojištěného (např. rozsednutí, rozšlápnutí, přejetí autem, neopatrná manipulace apod.)," Podle tohoto postupu pojišťovny BNP Paribas Cardif (smlouvu s ní má ALZA) je možné odmítnout de fakto každou pojistnou událost, dávám podnět ČOI k prověření této okolnosti, zda se nejedná o klamání spotřebitele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 54.0.2840.59

Pojištění u Alzy nebrat, jsou to lháři a podvodníci, mám schované screenshoty z webu a emaily, takže mohu tvrzení - že lžou a podvádí - dokázat. Následná komunikace by vystačila na knihu, kdy jeden email popírá druhý a hlavní snahou je vyzout se z jakékoliv odpovědnosti. Celkově vtipná historka k povídání, jen kdyby v tom nebyli moje peníze. Služba pojištění se absolutně neshoduje s reklamou na webu Alzy, škoda nesmí být způsobená mj. neopatrností, takže odmítnou plnit vždy, pojistné podmínky umožní odmítnout libovolnou událost. Zdokumentováno jako podvodná služba i Černými Ovcemi na České Televizi (paradoxně mluvčí tam tvrdí že budou plnit v případě pádu do WC mísy, v reálu vám takovouto událost ale zamítnou také). Pozitivní zkušenosti z minulosti (např. u mě bezproblémové plnění při pádu na zem) jsou nepodstatné, chování k zákazníkovi se změnilo, NEKUPOVAT U ALZY, V PŘÍPADĚ POTÍŽÍ SPLÁČETE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 54.0.2840.71

Zdravím, jen se chci zeptat, nějaký úspěch ohledně pojistného plnění? Právě stejnou věc - pád telefonu a neuznané pojistné plnění z důvodu nedbalosti.Zajímalo by mě, jestli je nějaká reálná možnost, jak je donutit plnit...Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Uz prvni vec, co je blbost, aby ta nabidka byla ferova je cena te pojistky :) hned podle toho zjistis, co se za tim skryva.. Na zarizeni za 18 000,- (k tomu tablet), kde oprava rozbiteho displeje je minimalne 6 000,-, tak castka 2300,- je hodne smesna. Nejen Alza hraje na zakladni body ve smlouve. Prvni je opotrebeni zarizeni, takze treba tablety nebo telefony se uz snad berou jako spotrebni vec, takze vicemene na 2 roky. Neco se ti s tim stane po roce a reknou, ze zarizeni nema hodnotu 18 000,- ale 9 000,-. Druha vec, ze ti k tomu daj 10% spoluucast a dostanes zas o neco min. Treti vec je, ze ti budou klickovat a odkazovat se na nejasny veci ve smlouve. Napriklad, ze si mel ty udalosti predchazet nebo ze si vec pouzival na miste, kde bys nemel (typicky telefon ci tablet na zachode ci ve sprse). Proto, kdyz opravdu chces pojistku, kde budes krytej a nikdo se te nebude na nic ptat, tak zajdi napriklad do ElectroWorldu, ale pocitej, ze ty ceny jsou uplne jinde.. U tabletu treba 25% ceny na 2 roky, u mobilu i 30 ceny na rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 54.0.2840.99

Dobrý den,také jsem si koupil telefon od Alzy, také mi nabídli pojištění. Na přímý dotaz jestli to platí i proti tomu, když mi telefon spadne na zem jsem dostal odpověď že ano. Telefon mi po roce opravdu spadl. A světe div se, pojistka to nekryje. Z dopisu od Pojišťovny:Z obdržených dokladů vyplývá, že zařízení bylo uloženo v kapse u bundy, která nebyla nijak zajištěna proti rizikuvypadnutí obsahu při pohybu. Zboží tedy nebylo dostatečně chráněno před rizikem vypadnutí z kapsy a následnéhopoškození, a proto jsme dospěli k závěru, že se v daném případě jedná o poškození předvídatelné a očekávatelné.Tímto nebyla naplněna definice nahodilého poškození věci, která je definována v Rámcové pojistné smlouvě ALADR1/2013, kterou se řídí Vaše pojištění. V tomto jednání rovněž spatřujeme nedbalostní jednání.Shora uvedená argumentace a zamítavé stanovisko jsou rovněž podpořeny ustanovením čl. 10 „Výluky z pojištění“,kdy na základě ustanovení čl. 10 odst. 10.1.3.: „Pojistitel není povinen nahradit/uhradit náklady: za poškození způsobené úmyslně anebo nedbalostí/neopatrností pojištěného (např. rozsednutí,rozšlápnutí, přejetí autem, neopatrná manipulace apod.).“-------------------Protože mám pocit, že většina pozitivních ohlasů je placená reklama, přikládám dokument od Pojišťovny, který jsem dnes obdržel. https://ulozto.cz/!zDf8xjr5yTk3/alza-pojisteni-pdf

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 58.0.3029.110

Přesně souhlasím. Já měl úplně jiný případ, vrazil do mě člověk, když jsem koukal do mobilu, mobil vypadl a spadnul na zem. A hle - argumentace pojišťovny je naprosto totožná - událost byla předvídatelná a očekávatelná a v tomto jednání spatřují i nedbalostní jednání! Závěr: Je to celé podvod, podle mého názoru nikdy nemůže dojít k plnění při rozbití přístroje, protože to bych: a) nesměl si to způsobit sám svou nedbalostí (tou jde těmi zmíněnými formulacemi argumentovat vždy) a b) nesmí to způsobit třetí osoba... Necháme si to všichni líbit nebo se spojíme a půjdeme něco s tím uděláme (ala ty Černé ovce), aby nenapalovali stejným způsobem další a další zákazníky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 54.0.2840.99

Dobrý den,také jsem si koupil telefon od Alzy, také mi nabídli pojištění. Na přímý dotaz jestli to platí i proti tomu, když mi telefon spadne na zem jsem dostal odpověď že ano. Telefon mi po roce opravdu spadl. A světe div se, pojistka to nekryje.Z dopisu od Pojišťovny:Z obdržených dokladů vyplývá, že zařízení bylo uloženo v kapse u bundy, která nebyla nijak zajištěna proti rizikuvypadnutí obsahu při pohybu. Zboží tedy nebylo dostatečně chráněno před rizikem vypadnutí z kapsy a následnéhopoškození, a proto jsme dospěli k závěru, že se v daném případě jedná o poškození předvídatelné a očekávatelné.Tímto nebyla naplněna definice nahodilého poškození věci, která je definována v Rámcové pojistné smlouvě ALADR1/2013, kterou se řídí Vaše pojištění. V tomto jednání rovněž spatřujeme nedbalostní jednání.Shora uvedená argumentace a zamítavé stanovisko jsou rovněž podpořeny ustanovením čl. 10 „Výluky z pojištění“,kdy na základě ustanovení čl. 10 odst. 10.1.3.: „Pojistitel není povinen nahradit/uhradit náklady: za poškození způsobené úmyslně anebo nedbalostí/neopatrností pojištěného (např. rozsednutí,rozšlápnutí, přejetí autem, neopatrná manipulace apod.).“-------------------Protože mám pocit, že většina pozitivních ohlasů je placená reklama, přikládám dokument od Pojišťovny, který jsem dnes obdržel.https://ulozto.cz/!zDf8xjr5yTk3/alza-pojisteni-pdf

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 50.0

Zdravím, u nás to dopadlo ještě hůř.Při koupi prodavač Alzy vnutil pojištění na Samsung Galaxy S6 Edge, s tím že platí mimo jiné na rozbití displeje.Po 2 měsících se displej rozbil (pouze nakřáplé svrchní sklo, dotyková vrstva i displej pod tím fungoval bez problémů!! - oprava max za 1500, videl jsem videa na youtube a zvládl bych to sám) Reklamace a předání mobilu proběhlo bez problémů.Po dalších 40 dnech v nejzazším termínu, kdy měl telefon dorazit zpět opravený, přišel email že je to naše vina a že telefon z jejich strany prý nelze opravit, navíc už se neprodává v dané barvě a oni tím pádem nemůžou vrátit nový a starý neopravený mobil odmítají vrátit a vnucují vrácení peněz a to zhruba 70% ceny mobilu - jelikož se ještě odečítají věci o kterých nebyla v prodejně ani řeč jako 10% spoluúčast a nedbalost a podobně...Takže Alza nás v podstatě okradla o 5000 a nemáme ani mobil.NESKUTEČNÝ! Podáváme podnět na ČOI a budeme řešit právně, tihle čur.. musí shořet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Edge 13.10586

Níže uvádím text dopisu, který můj manžel včera zaslal na spol. Alza. Nejsme notoričtí stěžovatelé, ale je třeba varovat. Takže ostatním potenciálním zákazníkům pro poučení. Dobrý den, včera jsem obdržel připojené vyrozumění o výsledku šetření nahlášené pojistné události od pojišťovny BNP Paribas Cardif (pojistná událost číslo – Nahodilé poškození). Dle závěru šetření nebylo prasknutí skla mobilu uznáno pojistnou událostí, resp. náhodným poškozením věci, a nebude poskytnuto plnění, jelikož manželka nebyla schopna popsat moment, kdy přesně display praskl. Uvedla, že po vytažení přístroje z kabelky zjistila prasklinu jinak funkčního displaye. Zda k tomu došlo tlakem jiného předmětu na mobil, náhodným úderem do kabelky např. v přecpaném prostředku MHD či jakým přesně vlivem není prostě možné přesně deklarovat. Dle pojišťovny se na závadu vztahuje zákonná lhůta výrobce, přičemž v praxi je poškození displaye dotykového zařízení výrobci standardně jako reklamace neuznáváno. Nemyslím si, že způsob, jakým je tento produkt společností Alza nabízen zákazníkům je korektní. Neumožňuje vyřešit jednu z velice obvyklých situací, ke kterým v rámci životního cyklu takového zařízení bohužel dochází, ačkoliv se tak tváří. Další zákazníky, které lákáte na nákup uvedeného pojistného produktu je třeba varovat, určitě se připojím k četným zákazníkům aktivním na internetu ve věci podnětu k medializaci varování před jeho nákupem po konzultaci s právním zástupcem. V případě, že náklady na opravu nelze částečně umořit z pojistného plnění, prosím o vrácení telefonu v stávajícím stavu prostřednictvím pobočky Anděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 58.0.3029.110

ahoj. to pojištění je uplně na hovno!!! koupil sem telefon za 5000 !! byl plně funkční jen mi upadl a rozbil se displej . pojištovna si učtuje 10 % spoluučast což činilo 499 ,- pojištění na 2 roky 1200 korun . telefon mi nedali ,a vystavily dobropis že mi vrátí 1992 korun . takže sem přišel o telefon za 5000 kterej byl plně funkční vrátili 1992 a za 1200 bylo pojištěn což znamená že mi dali 800 korun a vzali funkční telefon za 5000 . pojištění je proti rozbití když to neopravěj tak by měli vyplatit částku za telefon nebo dát poměrnou část zpět ale vrátit telefon přece ne ? takže NIKOMU NEDOPORUČUJU JE TO TOTÁLNÍ SRAČKA ZLODĚJI ODPORNÝ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 54.0

Opět jsem se přesvědčil o tom , že takový pojistky jsou akorát tahání peněz z lidí .U pultu prodavač prodá pojistku na telefon proti rozbití a po rozbití telefonu , vlastně člověk zjistí , že se pojistka navztahuje na rozbití telefonu , zamítnuto pro nedbalost Všem dopručuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 60.0.3112.113

V takovém případě většinou záleží na tom, co je psané přímo ve smlouvě. troufnu si říct, že každá smlouva potom obsahuje výluky, na které se pojištění nevztahuje. Doporučuji se s tím seznámit, člověk může být pak leckdy překvapen a většinou je už pozdě. Existuje článek (https://www.bezvamoney.cz/clanky/uzavirate-pojistku... ), který se zabývá výlukami nejen u mobilních telefonů (elektroniky), ale i u jiných pojištění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 60.0.3112.113

Ahoj. Řeším teď dilema. Mám rozbitý telefon (prasklé přední sklo) a po všem, co jsem si přečetl, mám strach uplatnit své pojištění proti rozbití. Chápu tedy správně, že i když mi projde pojistná událost, nemusí mi mobil opravit, a po té mi ho ani nevrátí? Tak teď tedy vůbec nevím, jak mám postupovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 66.0.3359.181

Na dražší věci se to asi vyplatí, já si to připlácela na mobil (který nebyl drahý) a už to nikdy neudělám. Neskutečný sraní s tím, na to že vám třeba vypadne z ruky a rozbije se, se pojištění nevztahuje, jelikož to je dle nich nedbalost. Mě telefon ukradli. Musela jsem na PČR, vše nahlásit, zavolat na pojišťovnu, tam mi řekli že dokud se případ neodloží, tak to řešit nebudou. U PČR se to neodloží dřív jak za 30 dní. Takže měsíc bez telefonu. Když to konečně odložili tak mi zapomněli poslat potvrzení o blokaci IMEI, takže znova na PČR, zase jsem tam seděla a čekala, potom to zase chvíli vyřizovala ta pojišťovna. Dali mi spoluúčast a odečetli mi něco za to že ten telefon byl asi rok používaný. Vrátili mi z 6000,- telefonu asi 3000,- a to to pojištění stálo přes 1000,-. Kdyby to vše bylo vyřízený hned tak neřeknu, ale být měsíc a půl bez telefonu, lítat s papírama jak magor abych ušetřila 2000,- a který si stejně musím doplatit na nový telefon? Už nikdy víc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 71.0

Ahoj, alza pojisteni je dle mého podvod. V podmínkách je vyloučeno jakékoliv vlastní zavinění být i nedbalostní, dále rozbití od zvířat či děti. Me pi 30 ti dnech zamítli rozbití monitoru dítětem. Takže za mě nekupovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Pojištění


Určitě si přečtěte

Evoluce stále pokračuje, lidem se do kolen vrací kost navíc

Evoluce stále pokračuje, lidem se do kolen vrací kost navíc

** O kost zvanou fabella nás evoluce připravila už před miliony let ** V posledních desetiletích se však „ztracená kost“ znovu objevuje ** Anatomové nabádají ortopedy, aby brali fabellu v potaz

Jaroslav Petr | 31

Dark web: rejdiště nekalých živlů, nebo ostrůvek svobody?

Dark web: rejdiště nekalých živlů, nebo ostrůvek svobody?

** Dark web a deep web jsou rozdílné pojmy ** Temný web je legální, ale často je zneužíván k nelegálním činnostem ** Dostat se na dark web není nic až tak složitého

Karel Kilián | 36



Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test Wi-Fi mesh

Nejlepší hodinky pro všechny aktivity

Důležité aplikace na cesty

Jak streamovat video na Twitch