Dobrý den, přes Bazos jsem si objednala předmět v hodnotě 4 600 Kč. Zásilka mi byla doručena na dobírku. Po rozbalení jsem ale zjistila, že obsah vůbec neodpovídal popisu inzerátu (byl to podobný předmět, ale starší generace a v naprosto dezolátním stavu). Naštěstí jsem celý proces rozbalování nahrála na video (při nákupech přes Bazos to dělám pokaždé). Bohužel ale o podvodníkovi znám jen e-mailovou adresu a zpáteční adresu, která byla na balíku (nemusí být pravá). Od pošty jsem nedostala ani potvrzení o zaplacení. Mám nějakou šanci na dopadení a případně i získání částky zpět, nebo to mám hodit za hlavu? Prosím, abyste se zdrželi negativních reakcí, vím, že jsem naletěla a že přes Bazos je to vždy riskantní, teď mi už zbývá jen pokusit se to vyřešit.Předem děkuji