Zákaznická podpora slouží - překvápko - k podpoře zákazníků. Tipy na vylepšení - tam bych asi použil spíše tlačítko "odeslat feedback" (pro jistotu: feedback zpětná vazba, pro větší jistotu: něco jako vaše aplikace funguje dobře, ale lepší by bylo kdyby.....)Případně můžete použít třeba kontakty na vývojáře, kteří pravidelně publikují na soc. sítích (twitter, facebook...) a jinde, pokud to bude až tak převratná novinka, zlobit se nikdo nebude, naopak.Ale jestli to bude jen.... pošoupnout tlačítko doleva a přebarvit písmena v logu google.... myslím, že Vám stačí ta nápověda.Obávám se, že pokud máte tak geniální myšlenku, že na to pan Google a jeho tým ještě nepomyslel, měl byste být schopen zvládnout najít si kontakt.... Mimochodem v rejstříku firem najdete také sídlo společnosti Google ;) - dokonce i jejich české pobočky