3 roky jsem platil mobilem,a najednou mi mobil při platbě napíše že zařízení nesplnuje bezpečnostní standardy,že je rootnoté,což je nesmysl,nic jsem nerootoval,nebo že má necertifikovaný software.Což je taky blbost,v poslední době jsem nic do mobilu neinstaloval.Všechny aktualizace mám vypnuté.Až poté jsem zkoušel vše aktualizovat,zejména peněženku goole,google play,všechny systémové věci,vymazat podle rad cache ,avšak pořád platit nejde.Má někdo podobný problém a podařilo se ho vyřešit?Díky za rady.
Jakou tam máš verzi androidu? všechny systémové aktualizace proběhly? Klasický restart nepomáhá?
MIUI 14 (A13) podpora tohoto modelu skončila před rokem a půl. Takže je rok a půl bez aktualizací zabezpečení a peněženka Google s posledními aktualizacemi zvýšila požadavky na zabezpečení. Může to být tím.
Poco F3 dostalo i hyperOS 1.0.6.0. Pořád Android 13, ale GPay vyžaduje minimálně verzi 9 a vyšší. Takže tam asi taky nebude chyba. Ale je otázka, co vše má a nemá tazatel aktualizováno, tzn. OS, bezpečnostní aktualizace, Aplikace...
Mám aktualizované,úplně vše co jde.
Já mám Poco M4 Pro a HyperOS jen 10.10.x a Gpay funguje. Takže spíš to bude v aktualizacích něčeho jiného.
Asi ne,když ještě minulý týden jsem platil,a odva dny později to nešlo .
Android 13,všechny dostupné aktualizace už byly provedeny.restart samozřejmě také.Dokonce nějaké aplikace odinstalováné nebo jejich aktualizace(potom znovu nainstalováno) co by na to mohli mít vliv a nic nepomohlo.
Karta nahraná v peněžence je platná? Dělá to u více prodejců nebo jen u jednoho?
Ano,všechny tři karty co jsem měl jsou platné.
"všechny aktualizace mám vypnuté", kdo chce kam.....
Dá se říct, že si sám sobě blbě odpověděl😂😂😂 a ještě se s tím chlubí. Naprosto skvělej začátek dne.
Nauč se číst,vše už je aktualizované!
Já číst umím, ale evidentně vše aktualizované nemáte a z toho důvodu nemá telefon certifikaci od Googlu. Podle mého není aktuální Google Play services komponenta. Třeba u Samsungu se dá tato komponenta aktualizovat ručně zcela mimo klasické menu aktualizace.
Už nevím jak to napsat nebo barevně vyznačit,aktualizované mám vše!! ,včetně google play,a ano ručně.
Kdyby to aktuální bylo, tak to funguje. A nebo ještě jedna možnost, je problém na straně banky. Takže udělej tovární nastavení mobilu a pokud nepomůže, obrať se na banku, třeba k tomu zjistí něco víc. Každopádně na tom telefonu to fungovat musí, není zase tak starý.
No problém je že to víc už aktualizovat nejde,respektive už to žádnou novou aktualizaci nenabízí.Na straně banky chyba není protože jsem tam měl tři karty,nefunguje žádná. Ne ,telefon tak starý není a ještě minulý týden to normálně fungovalo a ze dne na den to přestalo jít.Vypadá to na chybu někde na straně Googlu,jak někdo píše výše.
Pokud nejde, tak holt musíš čekat, než to google opraví. Mě se to stalo asi před dvěma lety s minulým telefonem, že to ze dne na den přestalo fungovat. Nešlo s tím nic udělat, ale pak asi za necelé dva dny se to samo opravilo.
Ale no tak ... Opravdu SAMO?
.... no, z pohledu uživatele se to opravdu "samo opravilo" 🙂
Představ si, že ano. Google si všimnul, že v nějaké aktualizaci udělal chybu, která to znefunkčnila, takže to během necelých dvou dnů opravil a službu s chybou znovu aktualizoval. Já jsem s tím neudělal nic a najednou to začalo fungovat. Takže "samo" 🙂
Obraťte se tedy na čínského výrobce telefonu. Hodně štěstí.
Ono bys nemel vic stesti (az na nekolik velmi vzacnych vyjimek) ani kdyz se obratis na jakehokoliv vyrobce odkudkoliv - ti na jednotlive zakazniky z vysoka s..rou.To ti muzu garantovat z mnoha vlastnich zkusenosti .... to uz jsem spise od zavedenejsiho Cinana vytahl nejakou nestandardni podporu treba v alternativnim BIOS ...
Jestli nerozlisujete mezi Google Play a Google Play services, tak to nebudete moc bystry
Ano,ale teď už jsem vše aktualizoval jak jsem psal výše!.
Tak jedině zkusit ještě odebrat karty, vymazat data peněženky, restartovat telefon a znovu je tam přidat.
To jsem udělal,a nefunguje.
Ještě mě napadlo jaký používáš zámek obrazovky a jestli karty fungují samostatně bez telefonu.
Není to opověď na tvou otázku, ale námět k zamyšlení.Hlášku o nesplnění bezpečnostních standardů mi začal psát můj F3 při připojení do firemní sítě. Protože se F3 už neaktualizuje, a tak na něj už poslední bezpečnostní aktualizace nedorazila. No a naši bezpečáci ji začali vyžadovat.Už mám POCO F7 Pro, protože F3 už stejně mělo problémy s výdrží baterie. POCO F7 Pro má garantované aktualizace 5 let.
Mám Redmi 10C (MIUI 14, A13) a mal som presne rovnaké problémy pri platbe. Riešenie bolo aktualizovať Google play services, pretože celá certifikácia androidu ide práve cez nich. V MIUI 14 Nastavenia => Stav zabezpečenia => Aktualizácia systému Google Play - a tam to aktualizovať. Reštart. Na overenie - v Gplay si stiahni "Play Inegrity API Checker" a skontroluj, či tvoj mobil spĺňa požiadavku "Meets_strong_inegrity".
preklep - "Integrity" samozrejme :)
To jsem zmiňoval výše, bezpečnostní aktualizace, ale tím to přece být nemůže, tazatel má vše aktualizované....
Toto som zažil aj ja! A chyba bola klasická! Aktualizácia aplikácie Google Wallet. 3 mesiace som si písal s Googlom (so skutočnou osobou!). Jednoducho - v tej aktualizácii vypadli informácie o certifikáte zariadenia a preto Google Wallet ho považuje za rootnuté. Pritom Google ho v zozname podporovaných mal uvedený. A zaujímavosť - nerobil to len môj model, ale aj niektoré modely Samsungov, Xiaomi, Huawei, Realme.....Reštart nepomôže, reinštalácia appky nepomôže (berie vždy poslednú), jedine niekde splašiť staršiu verziu, ktorá (možno) informáciu bude mať. Následné aktualizácie tiež nič nevyriešili, až nakoniec prišla tá správna + aktualizácia Google Play - vtedy to odrazu všetko nabehlo.Takže - odošli spätnú väzbu (ak máš účet) a bombarduj ich (sprvu bude automat so svojimi "debilnými" postupmi), kým sa s tebou nespojí skutočný človek. Mne sa prihlásil po 2 reakciách.Držím palce!Doplnenie: otvor si na mobile Google Play - klik… na profilový avatar - Nastavenia - Informácie a tam by malo byť (ak je to v poriadku) "Zariadenie má certifikáciu" - ak má "Toto zariadenie nemá certifikáciu/ nie je certifikované" - tak je to ten prípad! Ukázat celý příspěvek
Ok,zkusím.Potom mne ještě napadlo dát telefon do továrního nastavení .To by mohlo pomoct,teda myslím.
Pokud už jsi vymazal cache i data aplikace Gpay, tak už moc jiných možností nemáš.
No ,tak to už jsem všechno udělal.
TU https://storage.googleapis.com/play_public/su...vices.html sa pozri - ak je tam tvoj mobil uvedený - tak je Googlom podporovaný a ak NFC nefunguje - tak je to tou aktualizáciou. Zoznam sa aktualizuje, pretože často niektoré mobily zo zoznamu vypadnú.
Xiaomi POCO F7 Pro zorn 24117RK2CG - je v zozname.
on se ale pta na Poco f3
Tak ten v zozname podporovaných NIE JE.
V seznamu, který jsi uvedl, POCO F3 skutečně je – prosím ověř si to znovu.Stále ale nemáme potvrzeno, zda byla provedena bezpečnostní aktualizace Služeb systému Google Play. Nejde o aktualizaci aplikace Google Play ani o aktualizaci samotného systému.
NIE JE!https://www.zive.cz/microsoft-offi...to=4720139Retail Marketing Device ModelBranding NameXiaomi POCO F1 beryllium POCOPHONE F1Xiaomi POCO F7 Pro zorn 24117RK2CGXiaomi POCO M5s rosemary 2207117BPGTieto sú v zozname uvedené!
Ty jsi vážně slepý, Poco F3 tam samozřejmě je...
A toto je co přesně? Aspoň si to prověř, než něco napíšeš. POCO POCO F3 alioth M2012K11AG
Přesto to doteď fungovalo 😉 To že tam není konkrétní mobil nemusí znamenat, že to nefunguje.
A on tam vlastně je, jen to xXx nevidí 😀
Tak sa ospravedlňujem! On ten blbeček NENAPÍSAL presný mobil! Existuje Xiaomi POCO F3 a POCO POCO F3 - vtip je v tom, že Xiaomi a POCO majú rovnaké korene, len výrobca POCO je dcérska spoločnosť Xiaomi. A "POCO" POCO F3 tam skutočne je. Ale "Xiaomi" POCO F3 tam nie je. Takže - buď ten blbeček napíše PRESNÝ model, alebo je to troll.
Žádné POCO POCO F3 neexistuje. Všechny POCO jsou od Xiaomi, ale v názvu to není. Je to prostě POCO F3. Takže jestli někdo je blbeček, tazatel to fakt není 😉
zapni si NFC
Jo ,vidíš ,to mne nenapadlo.(sarkastický smajlík)
by ses divil, aktualizace a NFC needs restart
Bohužel ukončení podpory aktualizací k srpnu 24 👎
To je akorát možná tak ukončení podpory ze strany výrobce. Ale aktualizace služeb google, což je pro toto směrodatné, stále probíhají.
A jako že pak přestane platba ihned fungovat? Nebo co tím chtěl básník říci?
Já mám Poco F3 bez google, prostě degoogle telefon a platím přes Curve. vše funguje, vykašli se na google prostě...
Ono to s google funguje lépe 🙂
Jsi hloupej nebo jen z Brna?
Ak Jack myslí "to" ako všetko v mobile, tak má pravdu. Fotky a kontakty sú zálohované a strata tel = prihlásenie sa v novom mobile a mám fotky aj kontakty. X služieb/app sa dá IMHO o čosi ľahšie zaregistrovať cez Google účet len povolením. Mať gmail, ale nemať g. účet v tel by som si nevedel predstaviť. Inštalovať app mimo Google play by som veľa krát nechcel. V GP je zoznam nainštalovaných a odinštalovaných app - dosť ľahko v novom tel si viem nájsť app, ktorú chcem aj v novom (niekedy je x app s rovnakým názvom, len ikona je mierne odlišná)... Google účet niektoré činnosti v tel uľahčuje. A ako vidím, asi vďaka G. účtu mám prepojenú schránku medzi PC a tel.
Asi jste nepochopil proč jsem napsal že mám degoogle telefon, z toho důvodu že pokud mi funguje na tom placení tak to musím fungovat i na telefonu tazatele.
Google pay normálně funguje i na F3, problém je s konkrétním telefonem.
Jak je to přísloví? "Cesta do pekla je dlážděná"?
Ne tak hloupej jako ty 🙂 S google to funguje úplně normálně a k tomu hromada dalších připojených služeb. Takže pokud není někdo paranoidní, nemá důvod zbavovat se z androidu google služeb.
Tvůj příspěvek je opět k ničemu, jen remcání o paranoidně, bez toho aniž by jsi dotyčnému nabídl nějaké alternativní řešení.
Alternativní řešení je, aby zjistil co tam nemá aktualizované, protože na tom telefonu to úplně normálně funguje.
Píšu to poněkolikáté:aktualizované úplně vše co jde!!!
Zjevně není, případně tam proběhl nějaký nestandardní SW zásah. Mimochodem, tovární nastavení už jsi dělal?
Zjevně je,když to už to žádné aktualizace nenabízí,a procházel jsem to i jednotlivě po aplikacích,takže opravdu ne. A tovární nastavení jsem ještě nedělal,nechávám si to jako poslední možnost.Stále věřím že dorazí nějaká aktualizace co to opraví.
Pravda, že mě se to stalo a aktualizace to opravila, ale bylo to za necelé dva dny, protože to je věc,.které si všimne dost uživatelů a hlásí to google. Tohle spíš vypadá na nějaký problém konkrétního telefonu. Takže to budeš čekat dlouho a marně.
Stáhnuls to z ulozto.cz ???
V diskuzi je tam tip ale není pro všechny https://xdaforums.com/t/xiaomi-poco-...t.4635103/ byl by naopak nutny root, ale není to ideál je to pak boj s neustálým oblbovani Google.
No to nevím,jestli chci,právě proto že mi to píše že telefon je rootnutý tak to nejde ,ačkoliv rootnutý není.
Psal jsem to jako poslední možnost. Nebo sehnat hodinky pro placeni ci prsten. Nicméně až mě ukončí výrobce podporu mobilu. Hned mobil rootnu není nad to mít nastavení aplikací, které to umožní ve svých rukou s velmi snadnou zálohou díky Swift Backup. Ale bohužel je to na druhou stranu boj s Googlem viz co řešite, ale da se to pak lépe jelikož pokud tento model google vyřadil jiná možnost nebude. Nicméně LineageOS vydává extrémně rychle aktualizace což ani Samsung není tak rychlý. Nechápu proc v základu LienageOs bez root google nepodporuje, když se do mobilu díky tomu dostanou jejich aktualizace rychleji. Ale vyžaduje to od uživatele více učení a risk, že mobil může snadněji softwarově poničit. Ale u kolegy se Xiaomi A2 lite sekal s originální rom a z komunitní ne. U redmi note 8t zase rychlost systému je daleko rychlejší a testují na něm uz Android 16 a zda se být OK, ale popravdě nějak me nesedí vzhled. Ale může to byt i horší. Záleží jak je ochotný dany autor pro daný model. Nicméně… se s nim některým dá domluvit což u korporací jde těžko. Jen když si stěžuje většina, například že nekupuji jeho výrobky. A to by šlo i pro otravné omezení pro peněženku. Ukázat celý příspěvek
Umí Swift Backup zálohovat kontakty?
Jen záznam hovorů. Počítají, že uživatele používají synchronizaci pres google, nextcloud, gmx ... Umí SMS, WiFi sítě (root), aplikace bez root jen aplikace (s root nastavení) Zálohovat umí snad každá aplikace pro kontakty.
Někdy se to stává, google přežene ochranu Gpay a pak to blbne i neROOT founum.Viz diskuze pod Gpay v Gplay
Ten samý telefon, ten samý problém.
Lze to řešit pomocí aplikace Curve. Nedávno představili Curve Pay, které sice funguje pouze s jejich kartou, ale kartu má i free tarif, takže není co řešit. Nemá takové požadavky na zabezpečení jako Google Pay, takže funguje i na telefonech s odemčeným bootloaderem a rootem. To ostatně doporučuji u toho nepodporovaného telefonu udělat a nahrát tam aktuální verzi androidu z XDA fóra. Telefonu prodloužíš životnost o mnoho let.
Děkuji za tip jak poslat Google do pryč. Je az moc paranoidní.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.