Zdravím,už nějakou dobu se potýkám s problémem ve Windows 11.Pokud vytvořím jakýkoli soubor, prostředí průzkumníka se automaticky neaktualizuje a musím ručně stisknout F5, aby se nový soubor objevil.To samé se děje při přejmenování. Pokud soubor přejmenuji a stisknu enter, soubor si zachová svůj původní název, dokud nestisknu F5 a neprovedu aktualizaci ručně.Také se to stává, když např. stáhnu z prohlížeče soubor. V adresáři se neobjeví, dokud ho neaktualizuji ručně.Má někdo nějaký nápad na řešení?Díky za odpovědi
Ideální by samozřejmě bylo to opravit bez čisté instalace. V mém případě je to akce na celý víkend :|
Napiš tam ,tady ti už nikdo nic nového neporadí.https://answers.microsoft.com/cs-cz/windows/...amp;page=1
Bohužel tento problém se náhodně občas projevuje už delší dobu i ve Windows 10 . Většinou pomůže restartování systému nebo úprava tohoto registru https://www.reddit.com/r/Windows11/co...t/kzf4noy/ .Podle dostupných informací za to může aktualizace KB5032190 (z listopadu 2023) .
Já komp restartuju každý den, takže restart problém nikdy nevyřeší.Zkusím pozměnit ten registr a ozvu se s výsledkem.
Bohužel nakonec nepomohlo
Dole možná jak uvádíš na plochu asi ano. Zbytek může být chybou OneDrive jak je uvedeno níže.
Muze to byt zpusobene nejakym antivirem (treba Avast), zalohovacim programem typu Dropbox, nebo nejakym "sikovnym' cisticem typu CCleaner.
Antivir mám jen Defender. CCLeaner nepoužívám (ani žádné takové "chytré" programy zadarmo drahé).Mám nainstalovaný OneDrive desktop.Vyzkoušel jsem už upravit ten registr dle návodu výše, tak to dnes vyzkouším a řeknu.
Vsak skus aj nejaky iny manazer suborov. Blba rada, ale niektore su celkom fajn. 🙂https://en.wikipedia.org/wiki/Compariso...e_managers
Dělá to ve všech složkách, diskách nebo jen v těch, které souvisí s OneDrive?
Dělá to ve všech složkách. I síťové disky
Ja by som skúsil odpojiť sieťové disky a reštartoval explorer, alebo vypol one drive a reštartoval explorer, či by refresh exploreru znovu fungoval správne.
Restartování průzkumníka nepomohlo. Hned po projevení problému jsem restartoval průzkumník a nepomohlo to
FIX: Explorer Does Not Refresh Changes in Windows 10/11.https://www.wintips.org/fix-explorer-d...ows-10-11/File explorer in Windows 11 - won't refresh etchttps://answers.microsoft.com/en-us/windows/...8f2597f171Windows 10 explorer not refreshinghttps://superuser.com/questions/1408...refreshing
To si myslím dokázal vyhledat i sám tazatel, ale k čemu mu bude tolik "random" návodů na opravení něčeho co nemusí vůbec fungovat?Prvně zjistit, při čem se soubory nechtějí aktualizovat, a podle toho postupovat. Občas je zapotřebí zkoušet všechno možné metodou pokus omyl, ale tak daleko si myslím ještě nejsme.
Soubory se nechtějí aktualizovat nikde, kromě plochy (nová informace). Možná za to může moje včerejší úprava registrů, jelikož to předtím také nešlo.
Dokud to neopraví, zkusil bych používat jiného správce souborů.
Zjevně nevyhledal. Těch návodů je ještě víc.Jak "opravení něčeho co nemusí vůbec fungovat"? Popsaný problém zjevně u tazatele (a u těch několika odkazovaných) existuje, a některým jimi popsaný postup fungoval.Tato chyba se mi nikdy neprojevila, ale v tazatel by měl sám hledat podobně postižené a jejich návody na odstranění vady.
Jo jo. Taky jsem se v minulosti setkal s tímto bugem.
A vyřešil jsi ho jak?
Všichni tady jsme rádi že ti to funguje, perfektní práce
Heh. To bylo před lety snad v systému W10.Fakt si už nepamatuju. Ale snad sem to neřešil (vždycky jsem dal F5) a pak jsem kompletně upgradnul system - reinstalaci.Opravdu to není o tom, že jsem to pořešil nějakým jednoduchým zásahem.
A jo teda, v poho, on má W11
Stejně k přeinstalaci jednoho dne budu muset dojít. Samozřejmě, že je i možnost pořád mačkat F5, ale je to neskutečně otravné...
Proč si nenapsal tam jak jsem ti dal odkaz?Ty to nechceš vyřešit?
Téma je vytvořené
TY už jsi opravdu zažil od MS oficiální podpory použitelnou radu? Já ještě ne. Radí buď samozřejmosti, nebo nefunkční věci, nebo úplné bláboly neodpovídající na dotaz. A skoro bych řekl, že obvykle v tomto pořadí. Myslím, že poslat tazatele do p*dele je vlídnější rada, než poslat ho do MS. Do p* totiž nepůjde, protože hned pochopí, že by mu to nepomohlo.
😃 Na podporu MS píšu poprvé v životě, jelikož jsem předtím nalezl vše potřebné na Redditu, tady nebo všeobecně na netu.Do p*dele bych nechodil, čistá instalačka je poslední instance :)
Nechci být protivný, jen se podělit o zkušenost, že podpora MS obvykle nefunguje. Vyzkoušel jste, uvidíte sám.
Jo jasný, chápu 😃
Vis co muzes a mel bys zkusit pri kazdem problemu, prohledat "Prohlizec udalosti" Nejdriv udelelej ukon pri nemz se ti stane chyba a nasledne v "Pu" vyhledej podle casu chybne udalosti, mnohokrat jsem nasel priciny proc neco nefungovalo, divim se ze te Mr. Pragl nenasmeroval prave timto.
Chapu ze to neni nejprivetivejsi program ale hlavni je vysledek.
Budeš se divit, ale dva dotazy co jsem dal i sem mi vyřešili tam, tady jen každý teorizoval a terorizoval a nic z toho.Řešili to tak, že napsali co mám udělat a když nepomohlo tak jiný postup a při třetím se podařilo.Jak moc se tvůj popis MS liší od poradny?😀
Kupodivu trochu rozdíl tady je, myslím, že na 1 z mých několika dotazů jsem zde dostal věcné a použitelné odpovědi, to o MS za sebe říct nemůžu 🙂.
Já myslel tak všeobecnou kultůru zde.. Ale UWAGA UWAGA ! Už tam má reakci.Je reakce od člověka co radí i tady na poradně, tady v tématu není.Já byl s přístupem raditelů spokojen.Popsal jsem problém, napsali jak dál a čekali až jsem to udělal a jaký byl výsledek.Pak napsali další radu a zas čekali a při třetí radě se to podařilo.Ale tady někdo položí dotaz, je tam rada jak na to, ale už nikoho nezajímá jestli to tazatel otestoval.A přidá další radu a další a další co je stejná jak ta první, pak se začne diskuzovat.Dotaz je o telefonu a skončí se u promítačky filmů.A taky to drahý máslo je důležité probrat v dotazu o telefonu.Jdete po mě že chci z toho udělat facebook, přitom on tu už dávno je, já chtěl jen aby to mělo nějaký řád.Já tu být moderátor, to by jste viděli to tóčo.😀A klidně i pod pravým jménem,já bych se z té vaší šikany nezhroutil jak má šéf strach o svoje ovečky.Pardon za zbytečné kecy navíc, ale začátek je k tématu, zbytek číst nemusíte.😀
"MP" tam je regnutý jako poradce, chodím se tam dívat
Miroslav PráglMVP | Dobrovolný moderátorJo tak to znamená jako poradce?To jsem netušil.😜Daj-li mu medaili - MVP - Nejužitečnější profesionál společnosti Microsoft.(pro prudiče co mají od rána tvář jak kyselý citron - je to legrace nic víc, naopak má MP mojí úctu, že radí mezinárodně.A pro remcaly tak si to tam zkuste sami.)
👍👌
Ne, ty zde žádný řád nechceš, pouze vytváříš větší a větší chaos. Léta zde poradna fungovala v rámci možností v pořádku. Od doby co jsi se zde zjevil ty je to prostě nepříjemné místo sem vůbec cokoliv napsat :-/ . Tvé včerejší doslova cirkusové vystoupení jsem zde snad nikdy nezažil. Tak to prostě je.
Tak sem nic nepiš a dej už pokoj a jdi jinam. Co bylo včera netahej do dneška.Pořád si nenašel odvahu napsat, že jsem autor toho vánočního dotazu jak si neuměle naznačoval?
Sám jsi se přiznal, že si z nás děláš srandu. Verdikt nechám na moderátorech. Pokud by jsi alespoň napsal, že to nebyl tvůj dotaz, ale ty neustále stupňuješ situaci až ti musí mazat příspěvky :-/ .
No jasně že si z vás dělám srandu, z vás některých radilů, ale tazateli odpovídám jak je v mých silách a znalostech.A proč bych měl psát, že dotaz co jsem nepoložil není můj dotaz?Já můj nick neměním a píšu pokaždé sám za sebe.Žádný z těch příspěvků co vymazali nebyl můj jak se pokoušel naznačovat.Ty si mě chtěl očernit a já tě přesto mám rád a odpouštím ti.MAKE LOVE NOT WAR
Je to ubožák, ignoruj ho. Než se o něho postarají, přidej si ho v doplňku ke skrývaným uživatelům.
Kájo Kájo, zlobíš.Jak to že na mě reaguješ a nemáš mě skrytého?Nechápu proč vám stojím za to si zas dnes najít moje příspěvky a reagovat na mě a ne na dotaz tazatele.. Ach jo, s váma bude ještě práce.
Nepoužíváte náhodou aplikaci Google Drive? Na stejnou chybu jsem narazil pár let zpátky a způsoboval ji právě Google Drive/Disk nebo jak se to tehdy jmenovalo. A dělalo to vždycky, když se uploadovaly fotky do Google Photos. Tehdy to bylo ještě v komprimované kvalitě zdarma bez limitu 15 GB, tak jsem nahrával fotky i z desktopu. A během uploadování se napříč celým systémem prostředí automaticky neaktualizovalo, nejen v průzkumníku, ale také v ZPS se nenačítaly náhledy ikon apod. Tak zkuste prověřit, jestli to nezpůsobuje nějaká aplikace nebo proces.
Ano, máte pravdu. Klienta Google Disku také používám.Problémy se ale objevují pořád. I když na GDrive nic nenahrávám.
Tak jej zkuste úplně shodit, vypnout ze systémové lišty a podívejte se, jestli problém stále přetrvává. Já už takto Google Disk pár let nepoužívám, ale pamatuji, že to způsoboval on a pamatuji, že když jsem potřeboval něco seriózně dělat, tak jsem jej musel vypínat nebo minimálně pauzovat synchronizaci.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.