Zdravím a doufám, že mi snad poradíte,na počítači jsem měl nainstalovanou zkušební verzi antiviru Eset, nejspíše Eset Smart Security. Tento antivirus jsem úspěšně odinstaloval a pak jsem si všiml, že nefunguje internet v prohlížeči, ať už Chrome nebo Internet Explorer. Takže si myslím, že by to mohla mít nějakým způsobem na svědomí odinstalace Esetu. Problém se týká notebooku Lenovo s Windows 10 - v liště s připojeními to však normálně ukazuje, že jsem k wi-fi síti připojen jako vždy, ale v prohlížeči to nic nenačte. (Přes mobil se mohu ke stejné síti připojit a internet normálně funguje.)Zkoušel jsem vymazat všechny složky, které zbyly po Esetu. Z registrů jsem nic mazat nezkoušel. Zkoušel jsem i obnovení systému do stavu týden před. Nepomohlo to. Klasický nástroj řešení potíží s připojením napsal, že by mohly být potíže s ovladačem adaptéru Ethernet nebo potíže s ovladačem adaptéru Wi-Fi. Myslíte tedy, že mi to nějakým způsobem vyresetovalo v počítači nastavení síťového adaptéru (i když nevím, co přesně to je)?Tady je odinstalační program Esetu s návodem https://servis.eset.cz/knowledgebase/article/Vie... . V odstavečku "Důležité" to píše, ať si do textového souboru zálohuji nastavení síťového adaptéru. Jenže to vypadá, že už teď to nastavení síťového adaptéru je u mě rozhozené, ne? Takže to asi nemá smysl? A má smysl pokusit se použít odinstalační program na Eset, může být tento problém způsobený neodinstalovaným zbytkem Esetu? A nebo jak bych vlastně mohl nastavit síťový adaptér, aby internet v prohlížeči znovu fungoval? Nevíte, v čem by mohl být problém?