» Poradna » Počítačové sítě

Platná smlouva

 |   |  Microsoft Windows XP IE 8.0

Před rokem můj poskytovatel wifi připojení přesunul vysílač tak, že není přímá viditelnost vysílače a není připojení. Výpověď mi nedal, já taky ne, ale zastavil jsem platbu. Může poskytovatel na základě dosud platné smlouvy přijít s nějakými požadavky? Poraďte mi prosím.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 | Microsoft Windows XP Firefox 3.6.24

Neznám smlouvu, nelze poradit. Může být klidně napsaná tak, že je povinnost platit, i když služba není funkční. Zaručeně je potřeba pro případ sporu prokazatelně dokladovat, že jste poskytovatele opakovaně upozornil, že služba není funkční.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 IE 9.0

Samozřejmě smlouva platí, dokud není ukončena. Nenapsal jste, jestli jste spojení reklamoval, pokud ano, a je o tom záznam, tak byste platit nic asi nemusel, ale pak nevím, proč jste smlouvu neukončil úplně. Pokud jste nic nereklamoval, tak máte smlůlu a dlužíte poskytovateli platby za celý rok, protože on nemusí vědět, že Vám to nefunguje. Určitě je potřeba s poskytovateli vždy komunikovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Chrome 15.0.874.121

Tak to je tedy hodně nestandardní postup z Vaší strany. Buď jste měl s poskytovatelem vejít v jednání a nebo smlouvu zkrátka pro ztrátu plnění ukončit.

Zjevně jste ale smlouvu neukončil, protože vám internet jde, ale "blběji" než předtím. No ale jestli doufáte, že poskytovatel sklapne podpadky a udělá tam extra pro vás vykrývač, tak doufáte marně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Chrome 15.0.874.121

Pokud poskytovatel neplni sve povinnosti, bylo by dobre ho na to upozornit. Treba i pisemne a pak prerusit platby. Jde o to, jestli poskytovatel vubec tusi, ze neplni sve povinnosti a pro tebe je dobre mit nejaky pisemny doklad o tom, ze jsi vyzval poskytovatele k naprave nefunkcniho pripojeni. Pak muzes treba pozadovat vraceni plateb za nefunkcni obdobi a pod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP IE 8.0

Poskytovatel slíbil po telefonickém vyzvání, "že se na to podívá", vysílač už měl přemístěný, a od té doby mi nikdy nezvedl telefon. Právě kvůli takovému jednání se ptám co dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 15.0.874.121

a co takhle volat v provozních hodinách, nebo se tam stavit osobně...
to je jako ten vtip, co končí "tak si ten pos.aný hever nechte..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP IE 8.0

Na adrese uvedené jako sídlo firmy nikdy nebyl k zastižení, lidé kteří tam bydlí říkají "tady ne" a telefony v době přerušení spojení nikdy nebraj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 15.0.874.121

pokud se někdo nechce domlouvat, tak si důvod najde a pokud chce, tak to jde taky, zkoušel jsi volat z jiného telefonu, zkoušel jsi napsat email, atd, pokračovat se dá dlouho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows XP Firefox 3.6.24

Zřejmě ale někde vegetují, jinak by ta síť nefungovala. Existuje něco jako doporučený dopis. I kdyby se vrátil nazpět, tak byste měl v rukou doklad, že jste se pokoušel spojit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Smlouva, Přímá viditelnost, Výpověď, Vysílač