» Poradna » Programy

Piškvorky C# kontrola svisle a vodorovně osy

 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1847.137

Dobrý den.Jsem v časové tísni a zrovna moc dobře v tom neumím, ale něco jsem už zvládl udělat. Potřeboval bych, zda by jste nemohli mi napsat kód v C# na hledání symbolu pro hráče 1 a hráče 2 ve vodorovné a svislé ose. Zatím mi jde vše podle plánu, ale pouze toto ne. Pokud poradíte, popřípadě napíšete samotný kód, budu rád.černoch(přidávám dosud vytvořený kód)using System;using System.Collections.Generic;using System.Linq;using System.Text;using System.Threading.Tasks;using System.IO;namespace sem.prace___piškvorky{ class Program { static void Main(string[] args) { Console.Title = "PIŠKVORKY C#"; int[,] pole = new int[11, 11]; string hrac1; string hrac2; int symbol1 = 1; int symbol2 = 2; Console.WriteLine("Výtejte"); try { Console.WriteLine("Zadejte jméno prvního hráče: "); hrac1 = Console.ReadLine(); Console.WriteLine("Zadejte jméno druhého hráče: "); hrac2 = Console.ReadLine(); Console.Clear(); Console.WriteLine("{0} má symbol '{1}' a {2} má symbol '{3}'.", hrac1, symbol1, hrac2, symbol2); Console.WriteLine("Zadejte souřadnice ve formátu 'x' a poté 'y'."); do { Console.WriteLine("Hráč jedna:"); z1: int x1 = int.Parse(Console.ReadLine()); if (x1 <= 10) Ukázat celý příspěvek

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Nějak jsem nepochopil, s čím máš vlastně problém.BTW: "výtejte"? To snad ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1847.137

ještě to není úplně hotové. je tam hodně chyb (a to převážně pravopisných), ale já akorád nevím jak prostě vyhodnotit, že hráč1 má prvních 5 symbolů oproti hráči2 buď vodorovně nebo svisle. A já nevím jak to udělat, aby prostě vyhrál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Pokaždé když hráč přidá symbol, tak spočítáš kolik je stejných symbolů nahoře + dole a vlevo + vpravo. Tím získáš kolik jich je v jedné linii a podle toho buď ukončíš hru nebo hraje další hráč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1847.137

Jako vím jak to myslíte, ale netuším jak to napsat. Určitě tam bude podmínka if a else, ale jinak nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

začneš u prvku, který je hned vlevo od právě přidaného symboluje to tam hledaný symbol? pokud ano, zvětši počítadlo o 1, posuň se o jeden prvek vlevo a znovu proveď kontrolupokud ne, proveď obdobnou kontrolu pro pravou stranu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1847.137

Pochopil jsem to hnedle, ale jestli jsem to i dobře napsal?.....int t1 = 0;if(pole[x1,y1]>x1-1){t1+1;}else (pole[x1,y1]>x1+1){t1+1;}else(pole[x1,y1]>y1-1){t1+1;}else (pole[x1,y1]>y1+1){t1+1;}else (t1=5){Console.WriteLine("WIN");}

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Nevím jestli jsi to pochopil, ale tenhle kód je totální nesmysl. Nejen že nebude fungovat tak jak bys chtěl, on navíc nebude fungovat vůbec, protože ho ani nepřeložíš.Měl bys to dělat cyklem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1847.137

Ať přemýšlím, jak přemýšlím, teoreticky (tak jak mi to píšete) vím jak na to, ale prakticky to napsat ne. Prostě se v těch příkazech ztrácím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Tak si to rozděl na jednodušší úkoly. Umíš udělat cyklus, který projde prvky vlevo od právě přidaného?Až ho budeš mít, tak do něj přidej kontrolu jestli jsou tam ty správné symboly.Až to budeš mít, tak to uprav tak, aby to bylo univerzální pro kontrolu v libovolném směru, udělej z toho samostatnou metodu a pak ji jenom volej.Zkušenější programátor by si tu metodu samozřejmě udělal rovnou, ale dokud se učíš, tak bych to tak nehrotil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1847.137

samostatné metody jsme se učili, bohužel nepochopil jsem jak je nakonec vyvolat.teď jsem si jen tak zkusil while a netuším zase zda je to správně:int suma = 0; int k = 1; while (pole[x1 - 1, y1] == 1) { suma += k; if (suma < 6) { Console.WriteLine("vyhrál hráč1"); } }

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

To už se výsledku přibližuje, ale pořád je tam dost chyb.Ten cyklus nikdy neskončí. x-ovou souřadnici musíš měnit, takhle bude pořád stejná. Kromě toho si taky musíš hlídat, abys "nevyjel" za hranice pole.Proměnná "k" je tam zcela zbytečně.Kontrola jestli hráč vyhrál, je špatně úplně. V podstatě v ní píšeš, že vyhraje hráč, který má méně než 6 prvků v řadě. Tedy i pouze jeden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1847.137

pořád tam mám blbě tu x-ovou souřadnici, ale snad....int suma = 0; while ((pole[x1 - 1, y1] == symbol1)&&(pole[x1 + 1, y1] == symbol1)) { suma++; if (suma == 5) { Console.WriteLine("vyhrál {0}",hrac1); } }

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8 IE 10.0

Oba smery musis kontrolovat samostatne. Pokud bys mel vlevo 4 symboly a vpravo zadny, tak ti to takhle nebude fungovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

ještě jsem to vymyslel takhle, ale nevím kam to dát, kdyby to bylo echtovní.for (int i = 1; i <= 5; i++) { int suma = 0; while (pole[x1 - i, y1] == symbol1) { suma++; if (suma == 5) { Console.WriteLine("vyhrál {0}", hrac1); Console.ReadKey();//dočasně } } while (pole[x1 + i, y1] == symbol1) { suma++; if (suma == 5) { Console.WriteLine("vyhrál {0}", hrac1); Console.ReadKey();//dočasně } } }

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Ne, tohle je nesmysl. Ten kód před tím měl ke správnému rozhodně blíže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

smazal jsem for a rozdělil to na dva cikly. Ještě mě napadlo místo && dát ||, ale to nevím co by dělalo. Zatím jsem na mrtvém bodu.int suma = 0; while (pole[x1 - i, y1] == symbol1) { suma++; if (suma == 5) { Console.WriteLine("vyhrál {0}", hrac1); Console.ReadKey();//dočasně } } while (pole[x1 + i, y1] == symbol1) { suma++; if (suma == 5) { Console.WriteLine("vyhrál {0}", hrac1); Console.ReadKey();//dočasně } }

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Pořád tam máš nekonečné cykly. Musíš s tou x-ovou souřadnicí hýbat a ne ji nechávat pořád stejnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

hodně se mi nelíbí první while. Tipnul jsem to jen a nevím.int suma = 0; while ((pole[x1--, y1] == symbol1)&&(x1!=0)) { suma++; if (suma == 5) { Console.WriteLine("vyhrál {0}", hrac1); Console.ReadKey();//dočasně } } while (pole[x1++, y1] == symbol1) { suma++; if (suma == 5) { Console.WriteLine("vyhrál {0}", hrac1); Console.ReadKey();//dočasně } }

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Lepší. Ale tím jak měníš x1, tak nebude správně fungovat ten druhý while cyklus. Udělej si pomocnou proměnnou, tu na začátku nastav na stejnou hodnotu jako má x1 a tu v tom cyklu měň. Před druhým cyklem ji zase nastav zpátky na x1.Kontrola na přesažení okraje pole je špatně. Musíš nejdřív udělat kontrolu a pak se z toho pole snažit číst. Obráceně je to k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

ještě se zeptám. jeký je rozdíl mezi Length a GetLength?int x = x1; int suma = 0; while (pole[x--, y1] == symbol1) { if(pole.Length !=0) break; suma++; if (suma == 5) { Console.WriteLine("vyhrál {0}", hrac1); Console.ReadKey();//dočasně(přijde ukládání vítěze) } } while (pole[x++, y1] == symbol1) { if (pole.Length != 11) break; suma++; if (suma == 5) { Console.WriteLine("vyhrál {0}", hrac1); Console.ReadKey();//dočasně(přijde ukládání vítěze) } }

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Length vrací celkový počet prvků pole. GetLength(x) vrací počet prvků v x-tém rozměru. Ale používáš to špatně, ty si nepotřebuješ kontrolovat velikost pole protože ta se nemění, ale musíš kontrolovat, kde v tom poli právě jsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

takže místo length dát getlength a zadat x => pole.GetLength(x) !=0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Přečti si znovu můj předchozí příspěvek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

int x = x1; int suma = 0; while (pole[x--, y1] == symbol1) { if (pole[x, y1] != 0) break; suma++; if (suma == 5) { Console.WriteLine("vyhrál {0}", hrac1); Console.ReadKey();//dočasně(přijde ukládání vítěze) } } while (pole[x++, y1] == symbol1) { if (pole[x,y1] != 12) break; suma++; if (suma == 5) { Console.WriteLine("vyhrál {0}", hrac1); Console.ReadKey();//dočasně(přijde ukládání vítěze) } }

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Pořád nesmysl. Znovu: musíš kontrolovat, kde jsi a ne co tam je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

https://docs.google.com/viewer (str.5) něco takového? to musím udělat teda metoduhttp://pavelrozsival.cz/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Tak teď tě nechápu. Ty to nepotřebuješ nijak třídit. Ty jenom potřebuješ zajistit, aby x-ová souřadnice nebyla menší než 0 nebo větší či rovná šířce hracího pole.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

Já pouze potřebuju vyřešit výhru v piškvorkách v c#. jen v x-ovích sloupcích a y-ovích řádku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

No však jo, to tu celou dobu řešíme. Potřebuješ zjistit, kolik je prvků vpravo/vlevo a nahoře/dole od právě vloženého prvku. Jenže při té kontrole nesmíš vyjet za hranice pole.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

a já už fakt nevím, aby to nepřejel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

To jsem ti napsal v 16:22

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

já bych napsal if(pole[x!=0||<12,y1]) break;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Naprostý nesmysl, který ani nepůjde zkompilovat.if (x < 0 || x > 10)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

já tenhle kód vidím poprvé. doteď jsem s ním nedělal, tak netuším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

hmm a teď kam to do toho kódu(jako celé dám)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Na místo, kde chceš kontrolovat, jestli jsi v cyklu nevyjel za hranice pole.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

což by podle mě mělo být jak hraje první hráč, ale pak zase se pustí hned jak skončí jeho zadávání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Tak teď ti vůbec nerozumím. Ten while cyklus, kde hledáš stejné symboly na nějakou stranu od nově přidaného symbolu, musíš zastavit jednak v případě, že narazíš na jiný symbol (prázdné pole či symbol druhého hráče) a jednak když bys vyjel za hranice pole, tedy pokud je x-ová souřadnice menší než 0 nebo větší než 10.Už fakt nevím jak jinak ti to napsat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

jo tohle jsem pochopil, ale jakmile zadám souřadnice např. x=1, y=5, tak mi to vyhodí chybu "mimo pole" .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Co kam zadáš? Musíš se vyjadřovat přesně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

nahoře je kód ještě před vložením "výhry". jsou to piškvorky, zadávím souřadnice, kam půjde 1(hráč1) a pak 2(hráč2).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Zkusil jsem zadat 1 a 5 a normálně to funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

mě to říká "Index je mimo hranici pole"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Tak máš asi jiný kód, než jaký jsi napsal na začátku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Odpověď ve 12:13:...Před druhým cyklem ji zase nastav zpátky na x1.... Začínám pochybovat, jestli to celé má vůbec smysl, když se stejně neřídíš podle pokynů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

už jsem to upravil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

počkat, když dávám souřadnice x=1,y=..., tak mi hází chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 29.0

Sem jsem to chtěl:"Nebo tak, asi o něco jednodušší varianta."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

A pár poznámek: používat "if" jenom kvůli tomu, abys mohl použít "else" je trochu prasárnička. Otoč podmínku a "else" vyhoď.A používat "goto" už není prasárnička, to je prasárna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1847.137

s tím goto souhlasím, jde to udělat i jinak. bohužel nepřišel jsem zase jak :D prostě zatím je to ve stavu testu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 29.0

Mrkni na while. Jinak i s tím else bys měl souhlasit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

už jsem přešel z goto na continue.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 29.0

Prostě prohledávej to pole, a pokud 5 po sobě jdoucích položek polí je stejný symbol daného hráče, tak vyhrál. Mimochodem, v piškovorkách se vyhrává i v diagonále . Na jeden směr by měl stačit jeden cyklus, čítač znaků hráče jedna, čítač hráče 2.Vždy, pokud se vyskytne "kolečko", vynulovat čítač "křížků" a zvýšit o jedna čítač "koleček". A naopak pokud se vyskytne "křížek", vynulovat čítač "koleček" a zvýšit i jedna čítač "křížků". Zárověň v tom cyklu kontrolovat hodnotu obou čítačů. Jakmile je 5, tak vyhrává. Nejprve musíš stav čítačů vynulovat, aby měly výchozí stav.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1847.137

jo uhlopříčkou to jde taky, ale mě jde zatím jen v osách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 29.0

Nebo tak, asi o něco jednodušší varianta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1809.0

tak jsem to teda zatím nějak dal dohromady. dokaz na kód: https://docs.google.com/document/d/1_ScHLTzLEehrT...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

pěkný spaghetti kód, obávám se po letmém shlédnutí že asi nic rozumného dělat nebudeP.S: zkoušel jsi to jak ti to funguje ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 35.0.1916.114

po dnešní konzultaci s kámošem, co tomu hodně rozumí(oproti mě je génius), tak jsem to dali dohromady a vznikl z toho toto:https://docs.google.com/a/student.upce.cz/documen... ¨není to echtovní, ale funguje to a jde jak chci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 35.0.1916.114

Sice to možná dělá, to co má, ale u kódu jsou důležité i další věci. Např. čitelnost, snadnost budoucích úprav či neopakovat v kódu stejné či velmi podobné části. A z těchto hledisek je tvůj kód dost mizerný.To samé by se dalo napsat zhruba tak na třetinu řádků (ne že by kratší kód byl vždy lepší, ale často to tak bývá) a např. rozšíření té kontroly i na úhlopříčky by byla primitivní věc na 2 řádky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

asi tak nějakpokud jediným požadavkem semestrální práce je aby to nějak chodilo tak si myslím svoje...spíš bych čekal že cílem je naučit studenty jak správně programovat, t.j. navrhnout třídy, vlastnosti a metody, umět používat základní konstrukty a operátory daného jazykaa to už nemluvím o povědomosti o jmenných konvencích a alespoň základní úpravě kódu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 31.0.1650.63

no víte pokud se na něj bude koukat někdo jiný než já, to mě už je jedno. já tomu rozumím co tam je. když si ho někdo bude chtít upravit, zjednodušit, vylepšit, tak ať to udělá. A že to má jen 2 směry, to je každého starost jak to chce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 31.0.1650.57

S tímhle přístupem tě budou mít tví budoucí kolegové hodně rádi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 31.0.1650.63

já nemám v plánu dělat s tímhle programovacím jazykem. Budu rád, když budu dělat v C.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 31.0.1650.63

a i stím nebudu chtít pracovat. Pokud ho někdy budu potřebovat, tak se to naučím, mám na to veškerá skripta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

sorry, pokud takhle píšeš v C# tak v C bych to nechtěl vidět už vůbecto co bylo napsáno výše nemá co dělat s konkrétním jazykem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Console, Černoch, Souřadnice, Parse, Goto, Clear, Vytvořený kód, Collections, Tasks, Catch



Další postrach lidských překladatelů. Český CUBBITT má být přesnější než člověk

Další postrach lidských překladatelů. Český CUBBITT má být přesnější než člověk

** Na MFF UK vyvíjejí překladač postavený na neuronových sítích ** Podle slepého testu je lepší než Google Translator ** Překlad má být dokonce přesnější než od lidí

Lukáš Václavík
Překladače celých větPřekladačStrojové učení
40 ženských erotických symbolů osmdesátých let

40 ženských erotických symbolů osmdesátých let

Vyzývavá krása, rafinovanost, nevinnost i perverzní voyeurské fantazie. Filmaři už se sexu ve filmu nebáli, a tak dala 80. léta vzniknout řadě kultovních ženských erotických symbolů.

Marek Čech
Filmy a seriály
Tohle nejsou Jedenáctky, ale Linux. Windowsfx 11 opisuje opravdu důkladně
Lukáš Václavík
Windows 11Operační systémyLinux

Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest bezdrátových sluchátek

Test dvoudiskových NASů

Průvodce nákupem základní desky