» Poradna » Zpět na dotaz

Paypal

Jakub  |  14. 9. 2018 1:28:51  |  Odpovědí: 11

Dobry den mam takovy problem asi tak pred mesicem jsem si obednal grafickou kartu primo od firmy Nvidia platbu jsem zvolil pres paypal. Na strankach nvidia psali ze pokud budu platit pres paypal penize mi strhnou okamzite po obednavce mi vsak penize z uctu nestrhli pockal jsem jeden den a nic se nedelo po dukladnem zkoumani kde se stala chyba jsem prisel na to ze na paypalu mam zaregistrovanou jiz proslou platebni kartu chybu jsem napravil zaregistroval jsem novou platebni kartu a obednavku zopakoval penize odesly okamzite. jenze par dnu na to mi domu prisly dve graficke karty a jelikoz mi neposlali zadnou spatecni adresu kde mam po pripade i treba z duvodu reklamace poslat kartu zpet tak mi karta lezi nerozbalena doma. a ted mi paypal po mesici posila emaily na zaplaceni druhe graficke karty. jak mam dale postupovat. nejsem si vedom ze by to byla moje chyba preci kdyz neobdrzi penize nemuzou mi posilat zbozi.. nejake rady ?

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.