» Poradna » Zpět na dotaz

Paypal - account verification

jachymCZ  |  9. 2. 2016 11:55:38  |  Odpovědí: 2

Ahoj, mám problém s účtem na paypalu. Nedávno se mi objevila hláška, že se blížím limitu posílání/přijímání peněz a je nutné tento limit zvednout, což vyžaduje verifikaci účtu. Prošel jsem procesem verifikace, tzn. odeslal jsem sken občanky a hlavičku bankovního výpisu s adresou, dle instrukcí. Problém je, že už víc jak týden se mi vůbec nikdo neozval. U účtu mám pořád "restricted". Když kliknu na "resolve" objeví se mi "awaiting your response" - no a když na to kliknu, tak mě to přesměruje na tu obrazovku nahrávání dokumentů, kde ale je, že už jsem je nahrál a že mě kontaktují v případě potřeby nebo nejasností. Zkoušel jsem už 3x psát i prostřednictvím Message Centra, na to mi dojde vždy automatická odpověď, že se mi ozvou do 24 h.... nikdy nic.... Nemáte někdo zkušenost jak to s tím ověřením je? Zkoušeli jste někdy psát na podporu PayPalu a ozval se někdo? Nebo případně nevíte jak dlouho tady ta verifikace trvá? Mám totiž obavu, že pokud mi to nevyřídí v nějaké dohledné době, tak ty limity dosáhnu a účet se tím zablokuje uplně.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.