» Poradna » Web a internet

Packet loss ve hře

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.100

zdravím mám LTE internet,ve hře Rainbow six siege mi neustále svítí inkonka informující o vysokém packet loss většinou že žlutá někdy červená,hra mi prakticky porád trochu kvůli tomu seká zkoušel jsem udělat v příkazovém řádku ping na seznam a vyšlo to podle testu takto Packets: Sent = 263, Received = 262, Lost = 1 (0% loss),Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 22ms, Maximum = 86ms, Average = 31ms nevím jak lépe to otestovat,co by mohlo způsobovat packet loss ve hře?

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

avatar
 | Microsoft Windows 10 Chrome 75.0.3770.142

nejlépe pingnout herní server, ping na seznam nic neznamená

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.100

oukej akorát nevim jak zjistit jejich server nikde to nemají uvedené kam mě to připojuje ale zkusím popátrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 10 Chrome 75.0.3770.142

tak snad víte kam se ta hra připojuje. Naučte se používat základní funkce operačního systému, například ve sledování prostředků máte který proces kam a kolik posílá data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.100

na jejich stránce žádný servery nepíšou nevím jak nato udělat ping mají tam jen toto https://support.ubi.com/en-GB/faqs/000023138/Conn... nějaké game ports

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 72.0.3626.121

komunikacia s hernym serverom pravdepodobne prebieha cez protokol UDP kde sa oproti TCP skôr prejavy packet loss najme pri bezdrôtovej komunikacii ako je lte/3g/wigiTCP je protokol, poskytujúci korekciu chýb a garanciu doručenia dát, čo je známe ako riadenie toku alebo flow control. Riadenie toku určuje, kedy je potrebné prerušiť tok dát a vyžiadať o znovuzaslanie dátových paketov kvôli problémom, akými sú napríklad tzv. kolízie, a tak zabezpečiť správne doručenie údajov. TCP sa využíva najmä na výmenu dôležitých informácii, akými sú napríklad databázové transakcie.UDP protokol (User Datagram Protocol) je naopak protokolom, ktorý sa len zrieka zaoberá prenosom dôležitých dát, pretože nepoužíva riadenie toku ani žiadnu ďalšiu metódu, aby zabezpečil spoľahlivý prenos dát. UDP sa najčastejšie používa všade tam, kde strata zopár paketov nie je žiadna katastrofa, ako napríklad pri tzv. audio a video streamingu, pri ktorom je neporovnateľne rýchlejší ako TCP, pretože sa nezaoberá opravou chýb a riadením toku.(ping je TCP komunikacia)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.100

ping ve hře mám většinou okolo 35 až 50 což mě nepřipadá hrozné ale furt mi svítí jen ta ikonka packet loss a dost mě to štve přotože nemůžu kvůli tomu prostě hrát když hra trvá cca 20 +- minut a z toho mi to každou minutu sem tam lagne někdy na dýl tak je to na pytel,jak mohu tedy vyřešit u LTE packet loss koktatova poskytovatele či?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.100

akorát otázka zní zdali poskytovatel nějak tohle vyřeší.Už mám takhle asi cca 3 internet o někoho jiného a furt to není dobré rok 2019 a nikdo neumí poskytnout bezproblémové připojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Chrome 75.0.3770.80

Jo Vy hrajete pres LTE? Pak totiz neni co resit. To mate smulu a musite si obstarat nejake herne pouzitelnejsi reseni internetu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Firefox 68.0

Máte asi zarušené spojení, což se může projevit sice dobrým pinge, ale tráty packetl. Anvíc jste testoval jen malé packety, patrně budete mít větší loss na dlouhých packetech, které reálně se používají. Otestuje příkazem ping danýserver -t -l 1450 jaké budete mít výsledky. A pokud se k LTE zařízení připojujete přes WiFi, tak se rušení může i násobit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Chrome 75.0.3770.80

1450B je ze zjevnych duvodu riskantni hodnota (ikdyz v praxi by basi bylo OK), lepsich je treba 1200B. Takze:ping -t -l 1200 8.8.8.8Nechat to treba 10 minut bezet, pak si zobrazit vysledek pomoci Ctrl+C. Ztratovost by mela byt nulova. Pokud nebude, tak - pozor - u LTE s tim neudela vubec nic. :o(Na hrani proste potrebuje nejake normalni pripojeni, LTE skutecne neni dobry napad. (Muze nekdy nekde fungovat dobre, ale skutecne nemusi. A zalezi to na spouste faktoru, ktere nejde nijak ovlivnit.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 76.0.3809.100

a co je tedy vhodné připojení na hry napadá mě jen optika ale tu u sebe nemám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 10 Chrome 75.0.3770.142

Pevné připojení má předpoklady k tomu být lepší a stabilnější. Samo přímá optika kamsi na páteř by byla jistota největší, ale není to všude reálné a ne všude za dobré ceny. Navíc stejně bude záležet na providerovi a jeho konektivitě, pokud právě na ten herní server bude mít linku ucpanou, tak to nebude ok.Takže máte možnost vyzkoušet různé poskytovatele různých metod připojení a vyberete to nejlepší, ale i to se v čase může měnit. Bohužel tady není lepší rada, vy kvalitu připojení za vašim koncovým bodem (modem, router, etc) neovlivníte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Chrome 75.0.3770.80

Ve zkratce cokoli krome LTE. I wifina muze byt udelana a udrzovana tak, aby se na ni dalo vyborne hrat. A kupodivu to umi i nektere garazove firmy, nemusi to byt renomovany ISP. (Ale nektere to ... fakt neumi. Tudiz je treba peclive vybirat a testovat.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Firefox 68.0

What the?!Nečetl jsem to celé, stačilo zahlédnout závorku: "(ping je TCP komunikacia)"Ping používá ICMP. To je protokol stejné vrstvy jako TCP nebo UDP, není tedy ani TCP ani UDP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Firefox 60.0

Čo som to dávnejšie skúmal a pozoroval, tak sa mi zdá, že ping v nejakej hre neukazuje to isté ako ping v príkazovom riadku. Do tej hodnoty bude započítané aj niečo iné ako sieťová odozva. Čo keď je tam započítané aj zaťaženie servera? Bolo by vhodné sa opýtať administrátora herného servera, alebo dať dotaz na špecializované fórum priamo k tej konkrétnej hre. Určite to už niekto skúmal a možno aj vyskúmal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Linux Firefox 68.0

Vtip je v tom, že ping z příkazové řádky používá ICMP, zatímco odezva ve hře bude RTT na UDP protokolu.Takže se měří dvě různé věci, které mají na firewallech různou prioritu a jejich zpracování také zabere různý čas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Chrome 75.0.3770.80

Plus to cislo samo o sobe - "ping ve hre" - byva ovlivneno i tim, jak HW toho PC zvlada celou tu vlastni hru. Pokud napr. HW nestiha, masina ukazuje nesmyslny "ping ve hre", prestoze se siti neni spatne vubec nic. (Hodne zalezi na tom, jak ma hra doladeny sitovy subsystem. V nekterych to stoji za prd.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Rainbow Six Siege, Trip, Rainbow, Seconds