Zdravím,jde nějak v Outlooku (všichni jsme v rámci jedné organizace) udělat kalendář, ve kterém bude rozlišeno, čí je která událost?Popř. nějaký sloučený pohled, kde se budou zobrazovat události z určitých kalendářů naráz?Příklad užití:Skupina uživatelů A, B, C, D, EA s C jedou v pondělí na celý den do Prahy, B je dopoledne v Brně odpoledne v Ostravě, D má přes poledne výjezd k zákazníkovi a E má celý týden dovolenou.Každý si to poznamenal (do svého, nebo společného kalendáře) a já bych chtěl, aby bylo možné kouknout na dnešní datum a tam bych na první pohled viděl, kdo co dělá.Jde to řešit přes sdílený kalendář, pokud bude v předmětu události uvedeno jméno uživatele. Toto řešení mi přijde ale dost neohrabané (např. pokud je nastavené upozornění, zobrazí se všem) a předpokládám, že to za ty roku už někdo vyřešil lépe a já to jen nedokážu najít.Předem díky za rady.