» Poradna » Ostatní

Outlook - schůzka vs událost

 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 67.0.3396.99

Občas posílám pozvánky na meetingy, ale stále nevím, jaký je rozdíl mezi událostí (appointment) a schůzkou (meeting).Osvětlil by mi, prosím, někdo tyto pojmy, kdy se má který posílat?Díky.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 68.0

Událost = plánovaná činnost, která nezahrnuje pozvání dalších účastníkůSchůzka = událost, ke které pozveš další účastníky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 118.0.0.0

Dekuju za informativni odpved, velica se mi hodila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

Tak z logiky věci, řekl bych, že rozdíl mezi pojmy "schůzka" a "událost" je zcela jasný i bez vztahu k Outlooku, ne? Schůzka je setkání více lidí, událost je připomínka, že ty sám máš něco udělat. V Outlooku to překvapivě má úplně stejné významy, není to žádná atomová věda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Schůzka, Událost, Meeting