» Poradna » Programy

OUTLOK EXPRES MI ODPOJUJE PRIPOJENÍ

Odpovědět  |  Zobrazit bez stromu  |  Upozornit redakci  |  nových odpovědí: 9/9
 |   |   |  [0.0.0.---]

Jsem připojen přes Quick.cz .Když jsem připojen a rozhodnu se odeslat poštu ,tak mi
outlook expres odpojí připojení a chce se připojit znovu,k tomu stejnému.Prosím o pomoc.Dík.

Odpovědi na otázku

 |   |   |  [none]

Nuž treba to nastaviť ako napríklad
"nevytáčať pripojenie"
"zavesiť po dokončení"
a podobne...
Netreba byť lenivý a radšej prezrieť
všetky nastavenia pripojenia na internet
IE a OUTLOKU:)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |   |  [none]

outlook expres
nástroje/účty/vlastnosti/připojení zrušit zaškrtnutí u: "pro připojení vždy použít:"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |   |  [none]

Outlook Express
Nástroje/Možnosti/Připojení/Zavěsit po přijetí a odeslání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |   |  [none]

Mimochodem, podle me je toto odpojovani vytvoreno schvalne, protoze to dela jenom Quick, coz je Telecom. A uzivatel pak je nucen zbytecne provolat par impulzu, nez na to prijde. A kdyz se vezme mnozstvi uzivatelu, tak to Telecomu prinese peknych par korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |   |  [none]

)
Jasne, Telecom se paktuje s Gatesem a vsechna tato nastaveni jsou v Outlooku diky Telecomu... )
Ac mi lezi monopol Telecomu stejne jako vetsine modemistu, musim rici, ze s jeho pripojenim mam problemy pouze vyjimecne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |   |  [none]

Nemluvim o zadnem spiknuti. Jen o tom, ze Telecom vyuziva moznosti Outlooku k tomu, aby se uzivatel musel pripojit vickrat, nez je nutne. Pokud si nechate na strance Ouick automaticky zkonfigurovat pripojeni, toto policko se zaskrtne. Proc, ptam se? Pokud mi reknete jediny racionalni duvod, budu rad. Ostatni poskytovatele toto nedelaji, pokud vim. Asi nemaji duvod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |   |  [none]

Ale ano ostatni provideri to take delaji. Me se takhle napriklad pretahovali o pripojeni World Online s Contactelem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |   |  [none]

No, tohle "pretahovani" ma svuj rozumny duvod: automaticka konfigurace nastavuje take server pro odesilanou postu na SMTP server dotycneho providera (jinak to ani dost dobre automaticky nastavit nejde). A SMTP servery jsou ochotny odesilat, jen kdyz je klient pripojen k jejich siti (je to bezpecnostni opatreni proti anonymnim a hromadnym mailum). Proto je take vhodne nastavit, aby se pripojeni jaksi "prepnulo", pokud je jinde. Proto ta volba "pro pripojeni vzdy pouzit". Jenze ta NEZAVESI, pokud na siti dotycneho providera jiz pripojeni jste (kdyz nejste, musi vytocit znovu, a tedy predem zavesit), nebo kdyz mate jen jedno.
Ale NENI zadny duvod aktivovat i volbu "zavesit po prijeti a odeslani", ktera je ucinna vzdy (i kdyz mate pripojeni jedine). NENI - krome vyse uvedeneho, zaludne hamounskeho A to opravdu jini provideri nenastavuji.
Dobre vam tak, kdo se pripojujete k Telecomu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |   |  [none]

No ono stačí asi bude stačit v dialogu, který se objeví při odesílání pošty odškrtnout "Zavěsit po dokončení".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět



Určitě si přečtěte