Postoj servisu/výrobce/prodejce je irelevantní, zákon je jim nadřazený, náš zákon něco jako pečeť neřeší, pokud ji někdo poruší, je na prodejci aby prokázal, že k případnému poškození reklamovaného produktu došlo tím, že zákazník sedřel nějakou nálepku nebo to klidně rozšrouboval.Pokud například umře šváb nebo je tam nějaký studeňák, demontáž/montáž chladiče to nijak neovlivní, stejně jako když upadne třeba nějaký konektor atp. Samo může to být potíž, protože když vám to zamítnou, tak budete muset argumentovat, třeba znaleckým posudkem a pak je otázka zda to prodejce přijme nebo ne, samo pak si necháte uhradit i ten posudek, když to nezabere, tak ČOI, když ani to tak soud.Leckteré značky říkají, dělejte co uznáte za vhodné, ale vracet nám to musíte v původním stavu. Samo poškození nesmá vzniknout tou montáží, já když třeba demontoval chladič z 1080FE, tak jsem narazil na malé matky o průměru 4 a žádný nástavec téhle velikosti jsem neměl, takže jsem vzal tu matku kombinačkama, necítil jsem se nejlépe když jsem jimi točil 1mm nad PCB karty za 21k. Jen jsem to o necelý závit povolil a pak to dokroutil v prstech. A těch matek tam bylo požehnaně