V praxi to funguje tak, ze kdo taha za vetsi konec, ma vetsi sanci uspet. Kdyz ti nekdo prinese k reklamaci telefon s vybuchlou baterkou a servis rekne ze to opravovat nebude, tak bych chtel videt s jakym oduvodnenim ti toto prodejce zamitne.
Taky uz jsem videl odpovedi typu "servis nam to zamitnul a mys tim nic nenadelame, takze vam tu reklamaci neuznavame". Chyba, zamitnuti/uznani reklamace je na prodejci a to nezavisle na vyjadreni servisu. Zadny prodejce se nemusi ridit vyjadrenim v servisu. A oni to moc dobre vi, jen to na zakazniky zkousi, aby to vypadalo, ze je v tom prodejce nevinne a zakaznik kdyztak remcal smerem k servisu. Nekolik takovychto vyhranych sporu lze najit napr na vasestiznosti.cz
Ja jsem v alze treba reklamoval sluchatka. Clovek u pultu se nato podival, prohmatnul kabel a hned mi vracel penize. Zadny servis neprobehnul. A troufam si tvrdit, ze by se zadny servis s opravou spuntu ani nezabyval.