Zdravím,
potřeboval bych poradit, mám problémy s macebookem zakoupeným přímo na stránkách Apple. Bohužel pozdě jsem se dozvěděl o tomto nároku po 3 stejných závadách, že můžu odstoupit od smlouvy, včera když jsem si šel vyzvednout macbook po 3 stejné opravě v iStyle jsem jim oznámil, že si macbook nepřevezmu, že chci odstoupit od smlouvy či vyměnit zboží za bezzávadný kus. Mám 3 stejné opravy (výměnu základní desky) a dvě nahlášený stejné vady a jednu jinou, obhájil sem se tím, že nejsem technik a že nedokážu rozpoznat co tomu je a že se jedná o neodstranitelnou vadu když po pouhých 7 dnech opět měnili základní desku a dalšími jinýmy důvody. Samozřejmě zpočátku oponoval, poté se šel poradit někam a když přišel řekl, že bych si to vyhádal, nicméně dodal, že jsem macbook nekoupil u nich a jelikož nemaj s applem jako takovým nic společnýho musím žádat o vrácení u nich.
Dnes jsem volal na infolinku Apple, kde to řešila paní s ciziny a bylo mi řečeno, že se musí objevit hardwarový problém (je prej jedno jaký to bude problém) znovu, tedy již po 4 a musím jít znovu do autorizovaného servisu, kde problém jen zdiagnostikují ale neopraví a pak můžu teprv žádat o odstoupení od kupní smlouvy či výměnu zboží.
Chtěl bych se vás zeptat, jestli teda se s tím něco dá dělat? Když v ČR je v občanském zákoníků uvedeno že po 3 stejných vadách mám na to nárok, mám jasný důkazy, že již mám 3 stejné opravy.