Vážená paní Aleno,Předem se velice omlouvám za Vaše problémy, které máte s nákupem u naší firmy. Bohužel až nyní touto cestou se ke mně Váš problém dostal. Nemohu sice přiznat problém přímo u naší firmy, ale problém zde skutečně nastal. Kolega, který s Vámi jednal, se na tento případ upamatoval. Veškeré kroky k zdárnému přijetí reklamace, které na místě učinit mohl, také učinil. Zkontroloval výrobní číslo mimo jiné i na vstupu zboží do naší firmy a bohužel bezúspěšně. Standardně dále vycházel ze zkušenosti, kterou máme, že zákazník uplatňuje reklamaci na zboží, jež zakoupí u jiného prodejce.Různé příspěvky níže jsou zcela iracionální, jiné jsou velmi překroucené a pouze pár inteligentních příspěvků reaguje realisticky, střízlivě a k věci. Vzhledem k mediálnímu masírování jedné nezmíněné televizní společnosti se bohužel s tímto jevem setkáváme dnes a denně, kdy každý druhý z přispěvatelů má „právní vzdělání“, ale málokdo si je ochoten byť jen přečíst obchodní podmínky, reklamační řád a i jen pokyny v návodech od výrobců.Jsme seriózní společností, jež je na trhu již 20let, která se snaží vždy zákazníkům vyjít vstříc a to včetně případů, kdy zákazník nejedná zrovna čestným způsobem.Na základě Vaší stížnosti zde a na FB jsme se celou záležitostí tedy zabývali a pochybení jsme odhalili. Bohužel problém je, že přímo výrobce firma Logitech dodává zařízení, jež má jiné výrobní číslo, než je uvedené výrobní číslo na obalu. Vzhledem k tomu, že obaly jsou pečetěné a výrobní číslo na zařízení je standardním způsobem nečitelné, jsou samozřejmě evidována výrobní čísla z legitimního prodejního obalu výrobce. Do této chvíle jsme jiné podobné problémy zatím neřešili, takže je to pro nás novinkou. Nelze říci sumárně, jestli se jedná o problém veškerého sortimentu zboží firmy Logitech a nelze také říci, jak dlouho je zde tento problém. Pravdou je, že na aktuálně nových kusech zboží tohoto modelu problém evidentně přetrvává. Je také dost… dobře možné, že se ani nejedná o problém a s dotčenou myší a naším nákupním dokladem, i přes rozdílné výrobní číslo, byste přímo v autorizovaném servisu bezproblémově uspěla. Tímto se samozřejmě v obecné rovině budeme paralelně též dále zabývat.Bohužel u firmy Logitech již nějakou dobu pozorujeme klesající kvalitu, která dle mého osobního názoru již cenám plně neodpovídá. Pozorujeme pokulhávající kvalitu jak samotných výrobků, ale bohužel i kvalitu servisního zabezpečení v případě, kdy se jejich výrobek v záruční době porouchá. Nyní u firmy Logitech tedy pozorujeme i logistické potíže.Na závěr Vás požádám, jestli byste náš servis mohla znovu kontaktovat na e-mail: servis@softcom.cz , uveďte prosím č. nákupního dokladu a bude-li to čitelné, uveďte prosím i skutečné SN z výrobku. Založíme na tuto reklamaci servisní případ a na dalším se následně dohodneme. K reklamaci bude nutné dodat i USB přijímač.Jako omluvu jsme pro Vás připravili malou pozornost, která by se Vám mohla hodit právě minimálně pro případ, kdy zašleme Vaši myš do autorizovaného servisu. Touto pozorností je bezdrátová myš od firmy A4Tech G7-750N. Alespoň po krátký čas tak budete moci posoudit i kvalitu a vlastnosti jiné značky a srovnat ji s ohledem na výši ceny.Michal ŠebekVedoucí servisního oddělení Softcom Group, s.r.o. Ukázat celý příspěvek