Dobrý den, řešil jsem problém s malým dosahem wifi starého modemu od Huaweye. S důvěrou jsem se s manželkou zastavil na O2 pobočce v Praze Průhonicích, kdemi pan vedoucí pobočky Jakub Tůma doporučil řešení - O2 smartbox, prý bezkonkurenční ,nejrychlejší,nejchytřejší...atd.atd, k tomu nový set-top box,aby vše běželo jak má.Cena šílená, navrhuje prodloužení smlouvy o dva roky,poté cena bratru 6716,36Kč. Trochu úlet,ale co,je to pro rodinu,tak kývnu,podepisuju.A že na dobírku poštou do pěti dnů.OK Dlouho se nic neděje,ale zůstávám v klidu,tahám kabel od Huaweye a vyčkávám. Po asi třech týdnech konečně balíček od O2.Překvapení je, že přišel pouze set-top box.A samozřejmě faktura. OK,asi posílají z různých skladů,jistě dorazí brzy. Po dalších 14 dnech je splatná faktura.Volám tedy, co a jak, co tedy mám platit, když vlastně to zásadní nedorazilo. POperátor nechce věřit,dušuje se,jak to není možné atd.koukne do systému, padá do omluv, prý na to osobně dohlédne,a že do pěti dnů to bude. Za další dva týdny upomínka,že jsem nezaplatil smartbox.OK.Telefonát.To není možné, ale jo je, do systému,ale jo,máte pravdu,nic jste nedostal,protože jsme nic neposlali.Posíláme...Upomínka. Další telefonát,odloží spatnost faktury o měsíc,a že už prý určitě pošlou,nabízí voutchery na slevu do O2 prodejny (ale tam už po tomhle přeci nic nechceme). Po téměř třech měsících čekání konečně přichází tolik do nebe vychvalovaný Smartbox. Instalace jednoduchá,dvě pásma,vše se zdá být ok. ALE! Odejdu do vedlejší místnosti, as signál nikde. CCa 10 metrů, jedna zeď. Ok.Asi je potřeba něco nastavit.Pouštím zatím dětem prasátko Pepa,v místnosti ze smartboxem. Pohádka se dvakrát přeruší,Smartbox píše na displeji - moment,připojuji se k internetu.Mezi tím chodím po domě, chytám signál,studuji příručky,zkouším všemožné i nemožné, Závěr jasný.JE TO SRÁČ. Chytám už trochu nerva,ale je večer.Ráno zbalím vše pěkně do krabiček,… a po třech měsících urgování společnosti O2, lehčí o 6716Kč, s podepsanou podstrčenou smlouvou na další dva roky. U přepážky opět pan Jakub Tůma. Jsem rád,že vidím člověka který mě do toho uvrtal. Chci mu vrátit přístroje, ale tvrdí, že si je tam nemůže nechat, že je potřeba podat elektronicky reklamaci.Ok. Sepisuje reklamaci, omlouvá se a odesílá do systému.Krabičky si musím odvézt zpátky domu. Odpoledne mi volá pan Jakub Kolka Specialista pro reklamace O2 Czech Republic a.s. . Je to naprosto bezpáteřní tvor, ironicky mi sděluje, že do toho, co mi kdo řekl na jejich pobočce, jemu nic není, že reklamaci zamítá, že z jejich strany je vše v pořádku, že přeci za zpoždění TŘI MĚSÍCE mi nabídli voutcher na slevu, a co mi tedy vadí.Sděluji,že jsem ale nespokojen celkově z jejich službou, že jejich služby zásadně neodpovídají tomu, co nabízejí ,a co mi jejich vedoucí provozovny v Průhonicích nalhal.On ale,že mají můj podpis,že ten platí,a tedy platit musim i á,další dva roky,za blbou službu ,která nefunguje,jak má,a tudíž ani nemůžu hledat jiné řešení. Posílám ho, dovedete si představit kam.O čem tak diskutovat s takovým ču....m. Sděluje,že mi své rozhodnutí posílá písemně a pokládá telefon.Studuji tedy ještě podmínky reklamace,a poté odesílám Smarbox (teploměr za 4000)zpátky,odkud přišel.Settopboxu už se nezbavím díky tomu,že ho poslali pár týdnů napřed. Zapojuji zpátky starý Huawey,a ejhle.Smarbox změnil typ připojení z Adsl na Vdsl,a starý huawey už nemá odkud cucat. Volám technika Guru O2(placená služba O2).Ten mi vysvětluje,že z Adsl na Vdsl to jde, ale zpátky už neexistuje.Naní zcela bez připojení mu vysvětluji situaci.Prověřuje,co může dělat,a za chvíli volá zpátky.Že to nesmí změnit.Ale nakonec to přeci jen změní, zdá se, že první normální člověk v O2,který nechce zákazníka jen obelstít,vysát, a kopnout do pr...e. SOUHRN. PO TŘECH MĚSÍCÍCH TELEFONOVÁNÍ S OPERÁTORY O2 PŘIŠEL SMARTBOX,KTERÝ SE LIŠÍ OD STARÉHO HUAWEYE VE DVOU VĚCECH: 1/UMÍ MĚŘIT TEPLOTU OKOLÍ 2/ČASTĚJI VYPADÁVÁ SPOJENÍ +PODSTRČENA SMLOUVA NA DALŠÍ DVA ROKY. POUČENÍ:HLAVNĚ JIM NIC NEPODEPISUJTE! PS.:DOUFÁM,ŽE SI TO STAČÍ PŘEČÍST ALESPON NĚKDO,NEŽ TO TI ČURÁCI SMÁZNOU Ukázat celý příspěvek