dobrej. Rada bych vedela jestli někdo od o2 semnou hodla mluvit otom.ze doma mi nefunguje vas internet,a do telefonu a na přepážce mi akorad dokazaly rict, ze si musim koupit novej modem za cca 2 3000kc, a pak ze to bude fungovat jak ma…. to je sice hezke, ale ve smlouve co sme podepisovaly, se nemluvilo o zadnim dokupovani ,, pristroju´´.... je jasne cerne na bilem : ze ja jako zakaznik se zavazuju po dobu 2 let platit cca 500 mesicne za internet, sankce za me neplneni by neslo obrovske financni postihy, atd. o2 jako druha strana smlouvy, se zavazuje ze mi bude dodavat fungujci pripojeni…ano, telefony problém nemaj, ale když uplne nove pc musim každých 15 min, obnovit spadle pripojeni, tak mi to nepride jako plneni smlouvy.na pobočce mi na to rekly, ze muzu nechat DRAZE skontrolovat a popripadne opravit modem(kterej tu mame od zacatku, a nebo ze si mame koupit ten novej, poked chceme kvalitni pripojeni. NEBO muzeme predcasne odstoupit od smlouvy, coz by obnášelo monstrozni pokutu....takze, o2 neplni svou část smlouvy, ale ne ze platim každý mesic cca 500 za pripojeni který me nenecha skouknout ani seriál.a nabidnuty moznosti od o2 jak to resit, pouze zahrnuje bud nakup drahych krabicek, nebo si zvyknout, nebo se draze vyplatit, abych mesicne nemusel platit faktury..takze bud o2 to nejak vyresi na sve naklady, neboat o2 odstoupi od smlouvy, za neplneni zavazku.a nebo celej tento pripad predam na UPOS (urad pro ochranu spotrebitele). a oni uz nastoly rovnováhu....na vasi zpětnou vazbu, ochotne cekam do 1,11,dekujutiralova jana/725874937596201/1385