To jsou zase bláboly. Něco konkrétního by bylo?
Víš proč na ATI/AMD vycházejí/vycházeli patche? Kvůli nVidii. Studio hru vyvíjí a testuje na nVidii, která jim dovoluje psát prasárny typu zápis do varying proměnné ve fragment shaderu. Když to pak lidi spustí poprvé na ATI/AMD, tak se shader nezkompiluje a driver je s tím pošle pochopitelně do p*dele. Proto pak studio musí hnedka vybalit patche, aby to šlo i na ATI/AMD. Ale to není chyba AMD či bývalého ATI. To je házení klacků pod nohy samotnou nVidií. Ale to někdo neznalý jako ty nikdy neuvidí či nepochopí.
To co funguje na ATI/AMD, bude fungovat na nVidii, naopak ne, jejich GLSL kompilátor je stejná prasárna jak MSVC. ATI/AMD má alespoň striktní implentaci přesně podle specifikace, tak je radost v tom vyvíjet, alespoň tedy v OpenGL. ATI alespoň popíše zařízení, ale nVidia to vyrábí snad pomocí magie.