Trochu opožděně, ale také mám tuto zkušenost. Volala paní z O2, že budu muset přejít na VDSL, že se bude ADSL rušit. Nějak se mi to nezdálo, tak jsem si to na chatu O2 ověřoval a potvrdili, že se ADSL rušit nebude a když jsem vyjádřil nespokojenost, že O2 používá lživé praktiky, tak mi bylo doporučeno abych podal na tu paní stížnost což jsem udělal. To bylo před pár měsíci.
Před pár dny mně přišel email z @novinky.o2.cz, ve kterém se píše:
"
Podpora ADSL připojení končí a proto bude nutné přejít na modernější technologii pevného internetu s novým VDSL modemem. Modem vám vyměníme jen za 1 Kč a doručíme ho až k vám domů.
"
Tak jsem na email odpověděl a ptal se kdy ADSL končí a O2 Guru mně napsal, že nemá žádnou informaci, že by mělo ADSL skončit a že ADSL mohu bez problémů užívat i nadále.
O2 telemarketing a emailmarketing je fakt hnus.
PS: v té nabídce modemu za 1 Kč zapomněli uvést, že tím vzniká závazek na 2 roky. To samé i při samotném přechodu z ADSL na VDSL když mám modem vlastní.