třeba když je dysgrafik, tak by byl notebook dobrý na poznámky.
Uznávám, matika, fyzika, chemie je na psaná nepraktická protože obsahuje vztahy, obrázky, ale čeština, moje NEMILOVANÁ ANGLIČTINÁ
(učitelky obě tvrdily, že umí plavat - zážitek, jednou mi učitelka řekla něco o svém plavání v angličtině a já jsem z toho rychle mluveného projevu pochytil h...)
Ono zase, když by měl každý notebook nebo PC doma, tak by se nemuseli psát poznámky do sešitu, ale učitel by je poslal emailem a na ušetřený čas by se mohli dělat nějaké pokusy, procvičovat, pustit film k tématu a udělat výuku zajímavější.
Když není notebook tak žák stejně nedává pozor, tak je jedno jestli nedává pozor s notebookem že hraje hry nebo nedává pozor bez notebooku a myslí na svojí dívku nebo chrápe na lavici.
Já jsem holt "pokrokový", ale chápu že mnozí jsou konzervativní a na novinky moc nejsou.