Dobrý den,chtěl bych se informovat o svých možnostech při reklamaci výrobku produktu Lenovo. Notebook této značky nyní chci reklamovat potřetí. Laptop jsem koupil přes Alza.cz online.První reklamace byla z důvodu nefunkčního hard disku, který neumožnil samotné rozběhnutí Windows, za nedlouho se po opravě tento problém objevil znovu a k tomu mi přestala fungovat řada kláves Esc, ;, Q, A, Y. Požadoval jsem proto od Lenova opravu těchto závad neumožňující jakoukoli práci s notebookem. Druhá reklamace proběhla, notebook mi přišel naprasklý na spodní straně u CD-ROM mechaniky, ale nijak neomezoval mé požadavky. Později jsem zjistil, že k opravě klávesnice nedošlo a notebook se mi navíc místy nezapne, načte se pouze logo Lenovo a po něm následuje černá obrazovka. Poté je třeba notebook vypnout power buttonem a znova zapnout. K tomuto problému dojde více jak dvakrát za týden. Do konce záruční lhůty mi zbývá 5 dní.Chtěl bych se zeptat, jaké jsou moje možnosti při reklamaci a jak postupovat při nahlášení problému, děkuji.